Mis on kasutajatugi?
Kasutajatugi on osa infotehnoloogia infrastruktuuri raamatukogust (ITIL).
See on ettevõtte sees asuv osakond, mis keskendub klientide ja lõppkasutajate teenindamisele. See annab kasutajatele teavet nende ostetud toodete või teenuste kohta. Samuti pakub ta tuge, kui kasutajatel on probleeme või nad vajavad abi.
Ettevõtted kasutavad kasutajatoe teenust, et pakkuda oma klientidele tuge erinevate kanalite kaudu. Nende hulka võivad kuuluda kõnekeskused, veebisaidid, reaalajas vestlus, sotsiaalmeedia või e-post.
Kasutajatoe agendid toetavad kliente tarkvara abil, mida tuntakse kasutajatoe tarkvarana. Kui tänapäeval viidatakse kasutajatoele, siis peetakse silmas piletisüsteemi või kasutajatoe tarkvara.
Pange tähele, et kui me selles artiklis viitame kasutajatoele, viitame me kasutajatoe tarkvarale.
Millest koosneb kasutajatugi?
Tüüpiline kasutajatugi võib täita mitmeid funktsioone, mis aitavad kasutajatoe agentidel kliente aidata.
Iga kasutajatugi on erinev, kuid oma põhiolemuselt on kasutajatugi piletisüsteem. See on ühendatud suhtluskanalitega (nt e-post, sotsiaalmeedia, reaalajas vestlus jne) ja lükkavad kõik sissetulevad sõnumid ühte postkasti.
Sealt saavad klienditoe töötajad pileteid vaadata ja neile vastata. Samuti saavad nad kasutada muid funktsioone, et parandada oma teenust.
Muude kasutajatoe funktsioonide hulka kuuluvad automatiseerimine, andmeanalüüs ja aruandlus. Enamikul kasutajatoe tarkvaradel on ka sisseehitatud CRM-süsteemid, sildid ja osakonnad. Mõned kasutajatoe funktsioonid pakuvad ka täiustatud funktsioone, nagu teadmusbaasid, reaalajas vestlus või virtuaalne kõnekeskus.
Enamik kasutajatoe programme integreerub ka kolmandate osapoolte rakendustega (makseprotsessorid, projektijuhtimistarkvara jne), et tagada maksimaalne tõhusus.
Kes kasutab kasutajatoe tarkvara?
Kasutajatuge kasutavad üldiselt B2B ja B2C ettevõtted, samuti üksikettevõtted. Neid kasutatakse kõikides valdkondades, sealhulgas kinnisvara, SaaS, turism, e-kaubandus ja mujal.
Kasutajatugi on mehitatud ühe ettevõtte eri osakondade (klienditoe, tehnilise toe, turunduse või müügi) klienditeenindajatega. Neid kasutavad süsteemiadministraatorid, kes jagavad ülesandeid, kontrollivad töö kvaliteeti ja vaatavad aruandeid läbi. Ka agendid kasutavad kasutajatuge, peamiselt klientide päringutele vastamiseks.
Sageli läbib üks pilet ühe kasutajatoe mitu osakonda. Näiteks võib müügipäring olla suunatud tehnilisele osakonnale, kui potentsiaalne klient küsib toote tegevuskava kohta.
Ettevõtetega suhtlevad kliendid on ka kasutajatoe kasutajad. Kui kliendid võtavad teiega ühendust kliendiportaali kaudu, esitavad nad kasutajatoe pileteid. Kliendid esitavad kasutajatoele päringuid ka muude suhtluskanalite kaudu, arvestades, et nad on kasutajatoega ühendatud.
Milliseid probleeme kasutajatugi lahendab?
Ettevõtted, kes kasutavad kasutajatoe teenuseid, püüavad sageli parandada oma klienditeenindust. Nad soovivad parandada reageerimisaega, parandada kliendihoiakut, kaasamist ja rahulolu.
Kasutajatugi kõrvaldab:
Kaotatud, vastamata või unustatud piletid
Kui ettevõttel puudub kasutajatoe süsteem ja ta tugineb e-kirjade ja sotsiaalmeediakontode käsitsi kontrollimisele, jäävad mõned päringud kahe silma vahele.
Kasutajatoe süsteem tagab, et kõik teie kontodele saadetud kommentaarid ja sõnumid suunatakse kasutajatoe süsteemi. See teavitab teid igast uuest piletist, mis on teile määratud ja millele tuleb vastata.
Hilinenud vastused piletitele
Igal ettevõttel on spetsiaalne klienditeenindaja, kes vastab piletitele. Kui see inimene läheb aga puhkusele või on muude ülesannetega hõivatud, siis lükkab ta paljude klientide puhul piletite lahendamise edasi.
Kasutajatugi kõrvaldab selle probleemi, sest see lükkavad kõik piletid ühisesse postkasti. Postkastile on turvaliselt ligipääs kõigil teie meeskonna klienditoe töötajatel. Selle tulemusel saavad teie klienditoe töötajad pileteid sujuvalt edasi anda – üks esindaja saab alustada sealt, kus teine lõpetas.
Vastutuse puudumine
Kasutajatoed saavad määrata piletite omanikke nii automaatselt kui ka käsitsi. Kuna iga pilet saadetakse määratud esindajale, ei ole ruumi arusaamatusteks ega vigadeks. Iga tugiagent teab täpselt, millist piletit ta peab lahendama.
Kasutajatugi tagab ka selle, et agendid täidavad SLA nõudeid ja kohustusi VIP-klientide ees. Täiustatud funktsioonid, nagu nupp “Lahenda”, teostavad rutiinseid taustakontrolle. Kui tuvastatakse VIP-klientide piletid, teavitab nupp “Lahenda” agente, et nad reageeriksid õigeaegselt.
Klientide rahulolematus
Kasutajatoe tarkvarad parandavad klientide rahulolu, sest nad aitavad vähendada piletite lahendamise aega. Samuti aitavad nad parandada klientide teenindustaset.
Kasutajatoe on tavaliselt integreeritud CRM-süsteemidega või omab sisseehitatud CRM-i. CRM pakub klienditoe töötajatele vajalikku teavet, et anda kliendi päringutele asjatundlikke ja isikupärastatud vastuseid.
Loobutud ostukorvid
Kasutajatoe süsteemid aitavad vähendada loobutud ostukorvide arvu. Kui kliendid ostlevad, tekivad neil küsimused toote, saatmise jne kohta.
Kui klient ei leia vajalikku teavet teie veebisaidilt, otsib ta tõenäoliselt alternatiive. Kui aga klientidel on juurdepääs reaalajas vestlusele, saavad nad reaalajas abi.
Konversioonide vähevus
Kasutajatoe reaalajas vestluse funktsioon võib aidata klientidel ostu sooritamisel otsustada. Proaktiivsed vestluskutsed, mis kutsuvad ostjaid vestlema, on suurepärased konversioonimäära parandamiseks.
Saate neid strateegiliselt paigutada oma veebisaidi erinevatele URL-aadressidele, näiteks hinnakujundus- või KKK-lehele.
Kasutajatoe tarkvara kasutamise eelised
Kasutajatoe kasutamine on kasulik igale ettevõttele. Siin on, mida oodata, kui võtate kasutusele hea kasutajatoe tarkvara:
Kliendirahulolu parandamine
Klientide rahulolu on seotud müügi, tulude, klientide kaasamise ja hoidmisega. Miks? Sest kui kliendid on teie toodete ja teenustega rahul, on neil põhjust teiega jätkuvalt äri ajada.
Great customer service doesn't mean that the customer is always right, it means that the customer is always honored.
Parem kaasamine
Kasutajatoe kasutamine parandab klientide kaasamist, sest see muudab klientidega suhtlemise lihtsaks. Sotsiaalmeedia integratsioonid võimaldavad agentidel suhelda klientidega oma kasutajatoe juhtpaneelilt.
Nad saavad luua sotsiaalmeediapostitusi, vastata klientide kommentaaridele ja privaatsõnumitele. Samuti saavad agendid jälgida konkreetseid märksõnu, et näha, mida nende ettevõtte kohta internetis räägitakse.
See võimaldab neil vajaduse korral klientideni jõuda. Näiteks kui kliendil on teie teenusega negatiivne kogemus, saavad teie agendid seda kiiresti parandada, enne kui olukord väljub kontrolli alt.
Parem klientide hoidmine
Klientide hoidmine tähendab seda, et teie kliendid jäävad teie kaubamärgile lojaalseks. Kuidas seda teha? Kõige lihtsam viis on vähendada klientide jõupingutusi.
Kasutajatugi vähendab klientide vaeva, sest see võimaldab klientidel võtta ühendust teie ettevõttega ükskõik millisest kanalist. Sisuliselt ei pea teie kliendid tegema suurt pingutust selleks, et leida viis, kuidas teiega ühendust võtta ja vastust saada.
Müügi/kasumi suurenemine
Forbes’i andmetel ettevõtted, kes keskendusid klienditeeninduse parandamisele, suurendasid müüki.
Kasutajatoe tarkvarad parandavad müüki ja tulu, sest need parandavad klienditeenindust ja klientide rahulolu. Klientidele meeldib, kui neid koheldakse kui hinnatud kliente. Pole paremat viisi seda teha kui kiire, personaalne ja asjatundlik vastus nende küsimustele.
Sõltumata sellest, millist kanalit kliendid teiega ühendust võtavad, peaks teeninduskogemus olema sujuv.
Agentide tootlikkuse suurenemine
Kasutajatoe süsteeme saab kasutada igapäevaste ja korduvate ülesannete automatiseerimiseks. Ülesannete automatiseerimise abil saavad teie töötajad keskenduda keerukamatele probleemidele ja säästa kuni 15 tundi tööd nädalas.
Näiteks saab kasutajatugi saata automatiseerituid kliendirahulolu puudutavaid e-kirju pärast iga kliendikontakti. Kasutajatoe süsteemid võivad täita ka muid automaatseid ülesandeid. Aja säästmiseks võivad agendid kasutada ettemääratuid vastuseid või massitegevusi.
Kasutajatoe süsteemid parandavad ka agentide tootlikkust, sest nad tekitavad vähem tähelepanu kõrvalejuhtivaid asjaolusid. Kuna agendid ei pea jälgima mitut seadet ja kontot, on minimaalne tõenäosus, et nad on häiritud.
Peale selle ei pea agendid abi vajavate töötajate poole pöörduma kolmandate osapoolte rakenduste kaudu. Täiustatud kasutajatugi toetab sisemisi vestlusi ja kõnesid. Need funktsioonid säästavad teie agentide aega tohutult. Ilma nendeta peaksid agendid raiskama aega kolmandate osapoolte rakenduste avamisele ja oma sisselogimisandmete otsimisele.
Täiustatud kasutajatoe tarkvara, nagu LiveAgent, võimaldab kõike teha kättesaadavaks ühes juhtpaneelis. See parandab koostöö tootlikkust ja on suurepärane alternatiiv Gmail’ile ja Outlook’ile.
Stressi ja läbipõlemise vähendamine
Klienditoe agendid hindavad kasutajatuge, sest see ennetab läbipõlemist ja vähendab stressi. Klienditoe tarkvarad salvestavad kogu olulise klienditeabe (kontaktandmed, ostud, päringud). Kui agent saab päringu, saab ta seda teavet vaadata ja anda teadliku vastuse. Samuti saavad nad kliendi andmeid jooksvalt muuta ja teha sisemisi märkmeid.
See on suurepärane, sest agendid ei pea hea teeninduse pakkumiseks meeles pidama iga kliendikontaktiga seotud üksikasju.
Kasutajatugi koosneb ühisest postkastist, millele on juurdepääs kõigil tugiagentidel. See võimaldab agentidel lahendada pileteid samaaegselt. Kui üks agent jääb hätta, võib teine agent selle üle võtta. Alternatiivina saavad agendid üksteiselt nõu saamiseks tarkvara sees vestelda või helistada.
Täiustatud klienditoel on mängulisuse funktsioonid, mis hoiavad ära ka läbipõlemise ja stressi. Mängulisus muudab klienditeeninduse mänguks, andes agentidele aja jooksul tasemeid, märke ja preemiaid.
Agendid võivad võistelda individuaalselt või meeskondadena (osakonnad) ja koostada iganädalasi aruandeid. See soodustab tervislikku konkurentsi ja parandab samal ajal tootlikkust.
Tänu nendele funktsioonidele saavad agendid jagada ühiseid kohustusi ja eesmärke. Nad ei tunne end saabuvate kliendipäringutega üksi või ülekoormatuna.
Annab põhjaliku ülevaate teie klienditoest
Kasutajatoe tarkvarad annavad teile täieliku ülevaate teie klienditeenindusest. Sisseehitatud andmete analüütika ja aruandlusfunktsioonide abil saate vaadata kasutusstatistikat ja jälgida, millist teenust teie kliendid saavad.
Sisuliselt võimaldavad aruandlusfunktsioonid teil tuvastada parandamist vajavaid valdkondi. Näiteks kui näete, et enamik teie klientide päringutest tuleb reaalajas vestlusest, saate määrata rohkem agente reaalajas vestluse tugiteenusele. See annab teile optimaalseid tulemusi.
Säästab raha
Kõrvaldab ebavajalikud tööriistad
Kasutades täiustatud kasutajatoe süsteemi, saate säästa tohutult raha. Üldiselt kombineerivad ettevõtted erinevaid tööriistu ja tarkvarasid, et saada juurdepääs kõikidele igapäevaselt vajaminevatele funktsioonidele.
Näiteks võivad nad kasutada ühte tööriista sotsiaalse kuulamise, teist reaalajas vestluse ja kolmandat sisekommunikatsiooni jaoks. Mitme tööriista kasutamine võib aga muutuda üsna kulukaks, ebatõhusaks ja vähem turvaliseks.
Kõik-ühes kasutajatugi on teie ettevõtte jaoks ökonoomsem ja samas ka tõhusam.
Agendid ei kaota aega erinevatesse tööriistadesse sisse- ja väljalogimisel. Lisaks ei satu nad erinevate platvormide jälgimisel segadusse. Näiteks kasutades kasutajatoe tarkvara, ei lase agendid end Facebook’i või Instagram’i voogudest häirida.
Kui kasutate mitut tööriista, mis jagavad süsteemi sisselogimise andmeid erinevate isikutega, siis on teil oht, et teid võidakse häkkida ja andmeid lekitada. See võib olla teie ettevõttele kahjulik nii usalduse kui ka tulude osas. Seega on ühe kasutajatoe kasutamine ideaalne. Teie agendid ei pea meeles pidama rohkem kui ühte kasutajanime ja parooli.
Viimane, kuid mitte vähem tähtis, on see, et töötades mitmekanalise kasutajatoe tarkvaraga, saate rohkem tööd teha. Teie agendi aja kokkuhoidmine on üks parimaid asju, mida saate teha kulude vähendamiseks.
Soetamise vs hoiustamise kulud
Kasutajatoe tarkvarad parandavad klientide teenindamist, kaasamist ja lojaalsust ning hoiavad seega madalad soetamiskulud. Tegelikult võib hea kasutajatugi säästa iga kuu tuhandeid turundusdollarid.
Arvestades, et klientide soetamine on 5-25 korda kallim kui klientide hoidmine, on see lihtne. Kasutajatoe tarkvara kasutamine suurepärase klienditeeninduse pakkumiseks on parim viis klientide hoidmiseks ja nende lojaalsuse hoidmiseks teie kaubamärgile.
Kasutajatoe kasutusjuhtumid
Klienditeeninduse parandamine…
Piletite organiseerimise ja haldamise kaudu
Enamik ettevõtteid alustab kasutajatoe kasutamist lootuses parandada oma klienditeenindust. Miks? Piletite haldamine on lihtsam ja klientidel on rohkem kanaleid, mille kaudu teiega ühendust võtta.
Täiustatud kasutajatoe funktsioonid korraldavad pileteid tähtsuse, SLA või saadud aja järgi. Seega teab iga agent, millise pileti lahendamisele ta peab esimesena keskenduma.
Iga pilet määratakse kõige paremini varustatud agendile, mis muudab vastutuse ja ülesannete jaotuse hõlpsasti jälgitavaks.
Nii piletite vastutus kui ka piletite korraldamine aitavad kaasa kliendikogemuse parandamisele, sest see välistab segaduse või viivituse piletite lahendamisel.
Ja rohkem kontaktivõimalusi!
Erinevatel klientidel on erinevad eelistused klienditoega suhtlemisel. Kõigile klientidele ei meeldi kirjutada e-kirju ja kõigile klientidele ei meeldi rääkida telefoni teel. Lahendus?
Kõikehõlmav kasutajatugi. See teenindab kõiki erinevaid kliendiliike! Mida rohkem kanaleid toetatakse, seda parem. Üldiselt sisaldab kõikehõlmav kasutajatugi sisseehitatud kõnekeskust, kohalikku reaalajas vestluse vidinat, toetab sotsiaalmeedia integratsioone ja ka e-posti piletimüüki.
Täiustatud kasutajatugi pakub ka teadmusbaasi ja kliendiportaali integratsiooni.
Suurendage reageerimiskiirust
Kliendid on kannatamatud ja tahavad, et nende probleemid lahendataks võimalikult kiiresti. Keskmine klient ootab esimest vastust oma päringule:
- Sotsiaalmeedias 1 tunni jooksul
- Reaalajas vestluses 2 minuti 40 sekundi jooksul
- Kõnekeskuses 20 sekundi ja 5 minuti vahel
- E-posti teel vahemikus 15 minutit kuni 1 tund
Kui toetute seadmete ja kontode käsitsi jälgimisele, olete hädas. Sellise reageerimiskiiruse saavutamine on peaaegu võimatu ilma kasutajatoeta, mis teavitab teid iga kord, kui saate uue päringu.
Ei ole veendunud? Vaadake meie Martinuse juhtumiuuringut, kus me parandasime reageerimisaega 26%.
Vähendage piletite mahukust
Kasutajatoe tarkvarad vähendavad piletite mahtu iseteeninduse võimaluste abil. Iseteenindusvõimalusi nimetatakse ka teadmusbaasideks ja kliendiportaalideks. Need on kättesaadavad 24/7, 365 päeva, isegi pühadel ja väljaspool tööaega. Teadmusbaasid sisaldavad õpetlikke artikleid, KKK-d, foorumeid ja ettepanekute lahtreid.
Kui kliendid ei leia iseteeninduse osast seda, mida nad vajavad, saavad nad esitada pileti otse kliendiportaalis ja isegi jälgida selle lahendamise staatust.
See mitte ainult ei vähenda piletikoormust, vaid suurendab ka klientide rahulolu. Paljud kliendid eelistavad iseteeninduse võimalusi reaalajas suhtlemisele.
Tegelikult eelistab üle 64% klientidest leida vastused oma küsimustele ilma klienditeenindusega ühendust võtmata. Seega parandab seda tüüpi teenuse pakkumine klientide rahulolu ja seeläbi ka müüki.
See vähendab ka tegevuskulusid, kuna agendid ei pea lahendama lisapileteid, mida saaks lahendada, kui lihtsalt vaadata KKK-d.
Kuidas valida kasutajatuge
Kirjutage üles oma nõuded
Kui te mõtlete kasutajatoe tarkvara hankimisele, on oluline kaaluda, mida te tahate sellest saada. Mõned ettevõtted soovivad kasutajatuge selle piletihalduse funktsioonide tõttu. Teised soovivad täiustatud funktsioone, nagu automatiseerimine, reaalajas vestlus, andmeanalüüs jne.
Seega on esimeseks sammuks oma nõuete kirja panemine.
Uuringud
Kui olete need kirja pannud, on aeg teha uuringuid. Soovitame võrrelda erinevaid kasutajatoe süsteeme funktsionaalsuse, kasutajasõbralikkuse ja hinna alusel. Seda saate teha selliste hinnatud ülevaatusportaalide kaudu nagu G2, Trustpilot, Capterra, GetApp ja Software Advice.
Klientide hinnangute läbivaatamine nendes portaalides võib aidata teil valida teile sobiva kasutajatoe.
Registreeruge tasuta prooviperioodiks
Kui teil on üsna hea ettekujutus sellest, milliseid kasutajatoe tarkvarasid soovite proovida, registreeruge tasuta prooviperioodiks. Kui tasuta prooviperiood on käivitatud, proovige võimalikult palju funktsioone. Katsetage erinevaid funktsioone ja ühendage oma e-posti, telefoninumber ja sotsiaalkontod.
Kui teie tasuta prooviperiood lõpeb enne, kui teil oli võimalik enda otsus teha, siis paluge tasuta prooviperioodi pikendamist. Enamik ettevõtteid pikendab seda hea meelega, lootes teid kliendiks saada.
Taotlege demo versiooni
Kui olete otsustanud, millist kasutajatoe teenust soovite kasutada, on aeg võtta ühendust ettevõttega. Võtke ettevõttega ühendust, et taotleda demo ja pange tähele, kui sujuv on kogu broneerimisprotsess. Kas müügiesindajad suudavad ja tahavad teile võimalikult kiiresti demot korraldada? Kas nad vastavad kiiresti teie küsimustele?
Oluline on neid asju tähele panna, kui suhtlete ettevõttega. Need võivad anda teile üldise ettekujutuse sellest, milline on nende klienditeenindus, kui olete maksev klient. Kui näete, et kogu broneerimisprotsess ei ole suurepärane (ettevõttega kontakteerumine on raske, teid suunatakse pidevalt ümber kõnedele, müügiesindaja ei suuda teid teenindada), siis peaksite otsima alternatiivi.
Valmistage ette küsimused
Kui olete broneerinud demo, on aeg koostada nimekiri küsimustest, mis teil on müügiesindajale esitada. Samuti peaksite koostama nimekirja probleemidest, mida soovite lahendada kasutajatoe süsteemi abil.
Küsimuste ja nõuete loetelu koostamine, mida nimetatakse ka pakkumiskutseks, aitab teil valida õige kasutajatoe müüja.
Kui demo on käimas, saate esitada kõik teie jaoks olulised küsimused ja näha, kuidas müügiesindaja neile vastab.
Samuti võite paluda müügiesindajal tutvustada, kuidas erinevad ettevõtted on teiega sarnaseid probleeme lahendanud, kasutades nende kasutajatoe süsteemi. Kui olete rahul sellega, mida näete ja kuulete, on aeg edasi minna järgmise sammu juurde.
Kuigi enamiku SaaS-toodete hind on kuupõhine, ei tee kunagi paha allahindluse küsimine. Mõnikord on ettevõtted võimelised andma tasuta agendikohti või edasist krediiti, kui te annate vastutasuks kommentaari veebisaidil. Kui olete läbirääkimisi pidanud, tuleb vaid maksta ja alustada.
Kasutajatoega seotud terminid
Help desk software Ticketing software Knowledge base Ticket Customer relationship management (CRM) Agent Live chat software Customer portal
Try LiveAgent Today
LiveAgent is the #1 rated and most reviewed helpdesk software for small and medium sized businesses.
Frequently Asked Questions
What is helpdesk?
Helpdesk is a tool supporting the organization of communication with clients. Thanks to this, your company can respond to customer needs faster and more effectively. This allows us to guarantee the customer the best possible experience.
Is helpdesk offline or online?
Helpdesk is online help. Here, the client receives an answer via the Internet from the agent. However, it is possible for the helpdesk to work over the phone as well. The best possible solution is to use software that combines these functions and allows customers to communicate in a variety of ways.
Can you add helpdesk in LiveAgent?
At LiveAgent, you have the option of having a helpdesk in your customer service. This option allows you to improve customer service, so that customers can receive help quickly and efficiently.
What is the difference between helpdesk and a service desk?
A helpdesk focuses on fixing issues that customers have with certain products or services. A service desk fixes issues and helps with information requests (such as, how do I do X?) and service requests (requests for new services.)
What is IT helpdesk?
An IT helpdesk is a department inside an organization that is responsible for answering the technical questions of its users. The questions and their answers are usually received by social media, e-mail, phone, website contact forms, or live chat.
How to send tickets to a helpdesk?
Tickets are automatically pushed into a helpdesk, regardless of the communication channel you use. So if you want to contact a business through their helpdesk, you can do so by contacting them via email, live chat, customer portal, a phone call, or even social media.
How to use helpdesk?
The first step to using a helpdesk system is to connect your communication channels. From there, all incoming queries will be pushed inside your helpdesk in the form of a ticket. You can start replying to each query from your dashboard right away.
What does a helpdesk person do?
A helpdesk agent resolves customer queries. They can chat with customers on the phone, or through live chat. Helpdesk agents can also answer emails and social media messages. Their main goal is to help customers get the necessary information they need or provide them with a fix.
How can I improve my helpdesk support?
If you want to improve your helpdesk support focus on personalization. Make each customer feel valued. Call them by their name and know what problems they were trying to solve the last time they contacted you. Focus on active listening, and repeat what the customer said to you to ensure you understood them. Offer creative solutions to their problems, and go the extra mile.
What to know for a helpdesk job?
A helpdesk agent needs to have great communication skills, both written and oral. They need to be good at active listening and need to be able to multitask. Helpdesk agents need to be able to type 60-75 WPM (words per minute) and are often required to be multilingual. Helpdesk agents also need to know the ins and outs of the product they’re selling as well as internal company procedures.
Kui oled huvitatud rohkem teada saama, mis on tegelikult kasutajatugi, siis see artikkel on ideaalne koht alustamiseks. See aitab mõista, millist rolli mängib kasutajatugi ettevõtetes ning milliseid probleeme see lahendab. Kui sa tahad teada, kuidas klienditugi erineb klienditeenindusest, siis loe kindlasti vastavat artiklit. See selgitab ka, miks klienditugi on nii oluline ettevõtte edukuse jaoks.