Mis on keskmine käsitsemisaeg?
Keskmine käsitsemisaeg on keskmine aeg, mis klienditeeninduse esindajad tegevuste tegemisele kulutavad. See sisaldab kõnede aega, ooteaegasid, vestlusi ning klientide probleemide lahendamist. See peab olema võimalikult väike. Aeg on raha, seega on vajalik seda aega jälgida. See näitab, kui palju aega on probleemi lahendamiseks vaja ja millistele küsimustele agendid kõige rohkem aega kulutavad. Saate jälgida keskmist vastuste, teenusetaseme ja muu kiirust. See aitab klienditeenindust parandada.
Are you delivering the best possible customer experience?
It costs 5 times more to acquire a customer than to retain an existing one. Use LiveAgent to drive brand loyalty with every customer interaction. With LiveAgent, it’s easy.
Kui olete huvitatud sügavamalt mõistma, kuidas kõnede käsitlemise aeg mõjutab teie klienditeenindust, on see artikkel just teile. See annab teile ülevaate, kuidas arvutada keskmist käsitlemise aega ja kuidas seda optimeerida. Lisaks, kui soovite teada saada, millised on kõnekeskuse tööülesanded aastal 2024, leiate siit kasulikke näpunäiteid ja töökirjeldusi. See artikkel aitab teil mõista kõnekeskuse esindajate olulisi omadusi ja oskusi, mis on vajalikud tõhusa klienditeeninduse pakkumiseks.