Mis on kliendi andkeet?
Klienditugi tõstab kliendirahulolu ja lojaalsust. Parema toe pakkumiseks on vaja kliendi kohta rohkem infot. Üheks selliseks info saamise mooduseks on kliendi ankeet. Selle abil saate teada, kui palju kordi on klient ettevõttega varem ühenduses olnud, nende eelistused ja palju muudki.
Kliendi ankeete saavad lisaks klientidele täita ka agendid. Agentidel on rohkem infot ja nad saavad aidata kliente kiiremini ja paremini.
Frequently Asked Questions
Mis on kliendi ankeet?
Kliendi ankeet on üks vormidest, mis annab teile võimaluse saada klientide kohta rohkem infot. Neid saavad pärast kontakti täita nii kliendid, kui agendid. Tänu sellisel moel kogutud infole on agentidel kliendist laiem pilt.
Kuidas pääseda LiveAgent`is kliendi ankeedi juurde?
LiveAgent kliendi ankeedid on saadaval agentide paneelil. Need on saadaval rollidega agentidele. Tänu sellelel saab agent kerge vaevaga infot kliendi kohta, kelle juhtumiga tegeletakse.
Kuidas LiveAgent`is kliendi ankeeti redigeerida?
Selleks, et minna LiveAgent´is kliendi ankeetide juurde, minge "Konfiguratsioon". Sealt leiate lingi kliendi ankeediga, mida saate vastavalt enda vajadustele redigeerida.
Kui olete lõpetanud lehe "Kliendi ankeet" lugemise, soovitan järgmisena uurida artiklit Kliendiportaali funktsioonid, et saada teada, kuidas iseteenindusportaalid saavad parandada kliendikogemust. See artikkel toob esile erinevad funktsioonid, nagu teadmusbaasid ja kliendifoorumid, mis aitavad pakkuda tõhusat klienditeenindust.
Samuti võiksite tutvuda artikliga Kliendiinfo, et mõista, kui oluline on täpne kliendiandmete haldamine. See aitab teil pakkuda paremat ja personaalsemat teenindust.
Ärge jätke vahele lehte Online klienditeenindus, kus räägitakse veebipõhise klienditeeninduse eelistest. Veebiteenindus on kiire ja mugav viis klientidega suhtlemiseks.
Kui soovite oma klientidele tänu avaldada, vaadake artiklit Klientide tunnustuse e-kirja mallid. Siin leiate näpunäiteid ja mudeleid, kuidas koostada tänuavalduse e-kirju, mis aitavad tugevdada kliendisuhteid.
Lõpetuseks soovitan uurida Kliendikogemus, et süvendada oma arusaama sellest, miks hea kliendikogemus on oluline. Õppige, kuidas kasutada klienditeenindustarkvara kliendikogemuse parandamiseks.
Avastage, kuidas luua kaasahaarav bränd, mis ühendab disaini, sümbolid ja kliendilubadused. Väikeettevõtted saavad sotsiaalmeedia ja online-arvustuste abil brändi üles ehitada. Uurige, kuidas kliendirahulolu tõstmiseks tagasisidet koguda ja kasutada LiveAgenti tööriistu efektiivsema klienditoe pakkumiseks. Alustage tasuta prooviperioodi juba täna!
Avastage LiveAgenti laialdane raporteerimisvõimekus, mis hõlmab analüütika ülevaateid, soorituse ja agendi raporteid ning palju muud. Kõik raportid on saadaval eksportimiseks CSV failidena, mis aitavad teie klienditoe teenust täiustada. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge meie rahulolevate klientide kogukonnaga juba täna!