Mis on kliendiga suhtlemise tarkvara?
Kliendiga suhtlemise tarkvara on programm, mis tõstab kontaktikeskuse efektiivsust. KAsutajad saavad üles seada reegleid, et orgamiseerida kontaktide teekonda klienditeeninduse esindajateni. Kasutajatoe tarkvara võib olla veebipõhine, juurdepääsetav veebibrauseri kaudu. Seda on lihtne kasutada, sest kõik andmed on salvestatud serverisse.
Mõni tarkvara võimaldab kasutajal luua kliendiportaale, mis toetavad kliente siis, kui agendid on offline. Kliendid saavad lugeda teadmistebaasi artikleid, foorumeid ja leiavad sealt oma probleemidele lahendused.
Frequently Asked Questions
Mis on kliendiga suhtlemise tarkvara?
Klientidega suhtlemise tarkvara on süsteem, mis parandab klienditeeninduse kvaliteeti ja efektivsust. Tänu sellele saavad kliendid klienditeenindusega kergesti ühendust, kui neil peaks selline vajadus tekkima, teisalt muudab see klienditeeninduse agendi töö lihtsamaks ja võimaldab hallata mitmeid suhtluskanaleid.
Mis on kõige olulisemad kliendiga suhtlemise tarkvara funktsioonid?
Kõige olulisem kliendiga suhtlemise tarkvara funktsioon võimaldab hallata mitmeid kanaleid (telefonikõned, sotsiaalmeedia, vestlused, e-mailid) ühest kohast veebis. Samuti on ülimalt oluline luua reegleid ja kontakte hallata. Veel üheks funktsiooniks on klienditeenindust saab leida ja salvestada klientide andmeid turvaliselt ühte kohta.
Mis on kliendiga suhtlemise tarkvara tüübid?
On 6 põhilist kliendiga suhtlemise tarkvara tüüpi. Esimene on jahatud postkast ja toe tarkvara. Tavaliselt saavad selles kontole logida mitu inimest. Teine näide on teenuselaua tarkvara. Seda kasutatakse enamasti IT haldamise funktsioonideks. Veel üheks on sõnumite ja vestluse süsteem. selle tulemusena on vestlused kliendiga tehniliselt lihtsad mõlema osapoole jaoks. Järgmiseks on telefonitoe tööriist. See on kõige traditsioonilisem kliendiga suhtlemise kanal. Viiendaks süsteemiks on kliendisuhete haldamise süsteem CRM. Süsteem on disainitud suhteid tugevdama. Viimaseks on teadmistebaasi tarkvara, mis võimaldab võtmeinfot vahetada.
Kui olete huvitatud kliendiga suhtlemise tarkvarast, võiksite uurida rohkem selle kohta, mis on kõnekeskuse tarkvara. See artikkel selgitab, kuidas see tööriist saab teie klienditoe tõhusust parandada. Samuti tasub vaadata tasuta kõnekeskuse tarkvara eeliseid, et mõista, kuidas see võib teie ettevõtte rahulolu ja tootlikkust suurendada. Kui otsite parimaid lahendusi, siis 25 parimat kõnekeskuse tarkvara aastal 2024 annab teile põhjaliku ülevaate saadaolevatest võimalustest. Lisaks, kui kaalute kohapealset lahendust, uurige, mis on kohapealne kasutajatoe tarkvara, et leida endale sobiv variant.
Avasta, kuidas LiveAgent automatiseerib ja salvestab kliendisuhtlust, et luua tugevad ja pikaajalised suhted klientidega. Kasutage erinevaid kanaleid nagu telefon, e-post ja sotsiaalmeedia, et rahuldada klientide vajadusi efektiivselt. Alustage tasuta prooviperioodiga ja suurendage oma ettevõtte reageerimiskiirust ning müüki!
Reageerige õigeaegselt klientide jälgimise tarkvaraga
Avastage LiveAgenti 2024. aasta parim kliendi jälgimise tarkvara, mis võimaldab teil jälgida veebisaidi külastajate käitumist ja alustada vestlust õigel ajal. Nautige 24/7 klienditeenindust, ilma seadistuskulude ja krediitkaardita. Alustage tasuta prooviperioodiga nüüd ja tõstke oma müüki ja kliendirahulolu!