Mis on kliendirahulolu indeks?
Kliendirahulolu on tööriist, mida kasutatakse, et mõõta kliendi rahulolu toote suhtes, mida ta on kas ostnud või mitte.
Kliendid jätavad tänapäeval oma kommentaarid selle kohta, mis nad tootest arvavad, sotsiaalmeedia äppidesse. See võib olla parem, kui nende ootused, enam-vähem täidab need ootused või on allapoole nende ootusi. Organisatsioonid saavad jälgida oma klientide rahulolu telefonikõnede või online küsitluste kaudu. See aitab neil teha vastavaid muudatusi, et kliendid oleksid õnnelikud sellega, mida nad ostavad ja ettevõte ei kaota oma kliente.
Frequently Asked Questions
Mis on kliendirahulolu indeksi määratlus?
Kliendirahulolu indeks on indikaator, mis näitab meile kliendi rahulolu taset. Ettevõtted kasutavad seda, et hinnata kliendi rahulolu kogemusega, mida nad antud ettevõttega kogevad (ostmine, suhtlus, kohaletoimetatud toode või teenus).
Kuidas kalkuleerida kliendirahulolu indeksit?
Kui soovite mõõta kliendirahulolu indeksit on teil vaja saata oma klientidele lühike küsitlus ja nad saavad vastata teenuse reitinguga seonduvatele küsimustele nagu näiteks: ‘Kuidas hindate teenuseid/tooteid, mida saite?’ Kliendid peaksid vastama skaalal 1 kuni 5, kus 1 on täiesti rahulolematu ja 5 on väga rahulolev. Siiski, kui teil on vaja küsitlust pikendada võite kasutada ka 10 punkti skaalat.
Kas saate LiveAgent`iga kliendirahulolu indeksit kasutada?
LiveAgent`i kasutajad saavad mõõte rahulolu kasutades algset integratsiooni Nicereply`ga. See on kliendirahulolu uuringute tööriist. Integratsioon pakub küsitluse malli, mida saate saata oma kliendibaasile e-maili, e-maili signatuuri lisatud uuringulingiga või live vestluse teel.
Kui olete lõpetanud lugemise kliendirahulolu indeksist, võib olla kasulik uurida, kuidas parim klienditeenindus aitab tõsta teie ettevõtte mainet ja klientide rahulolu. Lisaks sellele artikkel pakub praktilisi nõuandeid, kuidas tarkvara abil teenindust parandada.
Samuti võib teile huvi pakkuda, milline on soovitusindeks - NPS ja kuidas see erineb kliendirahulolu indeksist. Õppige, kuidas soovitusindeksi skoori tõlgendada ja kasutada seda oma teenuste täiustamiseks.
Kui mõtlete, kuidas parandada oma klienditeeninduse oskusi, siis klienditeeninduse konsultant artikkel selgitab, kes on klienditeeninduse konsultant ja kuidas nad saavad teie meeskonda toetada. See artikkel annab ülevaate ka sellest, kuidas klienditeeninduskonsultandid saavad teie ettevõtte kasvu toetada.
Lõpuks, kui soovite praktilist abi klientide tagasiside haldamisel, vaadake kliendi tagasiside vastuse e-kirja mallid lehte, mis pakub tasuta malle erinevate tagasiside olukordade jaoks. See ressurss aitab teil tõhusalt ja professionaalselt klientide tagasisidele vastata.
Avasta, kuidas LiveAgent automatiseerib ja salvestab kliendisuhtlust, et luua tugevad ja pikaajalised suhted klientidega. Kasutage erinevaid kanaleid nagu telefon, e-post ja sotsiaalmeedia, et rahuldada klientide vajadusi efektiivselt. Alustage tasuta prooviperioodiga ja suurendage oma ettevõtte reageerimiskiirust ning müüki!
Klienditugi on oluline kliendirahulolu tõstmiseks ja sujuvaks suhtluseks enne, ajal ja pärast ostu. Kasutades LiveAgenti mitmekülgset tarkvara, saate pakkuda tasuta ja efektiivset tuge, mis hõlmab e-maile, vestlusi ja palju muud. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge rahulolevate klientide kogukonnaga!