Mis on juhitud turundusstrateegia?
Kliendist juhinduv turundusstrateegia on motiveeritud kliendi ootustest. Ettevõtetel on vaja see strateegia korralikult ettevalmistada, sest see sisaldab misssiooni avaldust ja tuleviku eesmärke. Strateegia on loonud juhatus.
Turundusstrateegiatel ja mainitud tööriistadel võib sageli olla kaugeleulatuv mõju. Tegevusi juhitakse suure väärtuse loomiseks klientidele ja ehitatakse efektiivseks ja lojaalseks kliendisuhteks. Strteegia peab looma rahulolu ja lojaalust. Ettevõtted saavad mõõta kliendirahulolu ja hinnata strateegia mõju.
Frequently Asked Questions
Mis on kliendist juhinduva turundusstrateegia definitsioon?
Kliendist juhinduv turundusstrateegia on konkreetse ettevõtte turundustegevuste strateegia, mille peamiseks eesmärgiks on täita klientide vajadused ja vastata nende ootustele. Seda tüübi strateegia peaks sisaldama täpseid juhiseid ja organisatsiooni eesmärke, mida soovitakse eeldusi rakendades saavutada.
Kuidas luua kliendist juhinduv turundusstrateegia?
Selleks, et luua kliendist juhinduvat turundusstrateegiat tuleb esmalt defineerida täpne eesmärk, mida soovime organisatsioonina saavutada. Sellisel juhul on eesmärk rakendada kliendi vajadusi ja ootusi. Järgmistest sammudes määrate turundustegevused, mida eesmärgi saavutamiseks vajate.
Kas teie ettevõte vajab kliendist juhinduvat turundusstrateegiat?
Iga ettevõte vajab kliendikeskset turundusstrateegiat. Tänu sellele on teada, milliseid samme peab ettevõte turunduse valdkonnas tegema, et vastata kliendi vajadustele ja ootustele. Starteegia defineerib tegevuste raamistliku ja võimaldab regulaarset analüüsi sellest, kas oleme soovitud eesmärgi saavutamisele lähedal.
Kui olete saanud ülevaate kliendist juhinduvast turundusstrateegiast, võib järgmine loogiline samm olla klienditugi, mis selgitab klienditeeninduse ja klienditoe erinevusi. Samuti saate teada, miks on suurepärane klienditugi teie ettevõtte edule oluline.
Teine huvitav teema, mida uurida, on SLA ehk teenuse taseme kokkulepe, mis annab põhjaliku ülevaate, miks on SLA-d olulised ning kuidas neid tõhusalt kasutada. See artikkel aitab teil mõista, kuidas SLA-d võivad teie teenuste kvaliteeti tõsta.
Lisaks võiks kaaluda ka klientide segmenteerimise uurimist, et saada teada, kuidas see aitab parandada turunduskampaaniaid ja pakkumisi. Klientide segmenteerimine võib aidata teil luua rohkem lojaalseid kliente ja suurendada oma tulusid.
Avasta, kuidas LiveAgent automatiseerib ja salvestab kliendisuhtlust, et luua tugevad ja pikaajalised suhted klientidega. Kasutage erinevaid kanaleid nagu telefon, e-post ja sotsiaalmeedia, et rahuldada klientide vajadusi efektiivselt. Alustage tasuta prooviperioodiga ja suurendage oma ettevõtte reageerimiskiirust ning müüki!
Klienditugi on oluline kliendirahulolu tõstmiseks ja sujuvaks suhtluseks enne, ajal ja pärast ostu. Kasutades LiveAgenti mitmekülgset tarkvara, saate pakkuda tasuta ja efektiivset tuge, mis hõlmab e-maile, vestlusi ja palju muud. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge rahulolevate klientide kogukonnaga!