Mis on kliendisuhtlus?
Suhtlus ettevõtte ja kliendi vahel algab, kui viimane tõstatab sedeli. Salvestatud vestlused olgu need siis tehtud vestluse, säutsu või e-maili teel ettevõtte ja kliendi vahel enne sedeli lahendamist on samaväärsed sedelil märgitud kliendisuhtluste arvuga.
Kliendile maksimaalse rahulolu pakkumiseks tuleks sedel pärast esmast suhtlust kliendi ja ettevõtte vahel eelistatavalt lahendada.
Frequently Asked Questions
Mida tähendab kliendisuhtlus?
Suhtlus kliendiga on suhe kliendiga, mille eesmärgiks on rahuldada kliendi vajadusi ja vastata tema ootustele. Siiski ei peaks see seal lõppema, kuid peaks olema teostatud moel, et see looks kliendiga pikaajalisi suhteid.
Mis on kliendisuhtuse näited?
Suhtlusest kliendiga võib olla palju näiteid, sest iga kokkupuude kliendiga on individuaalne. Üldistest näideteks võivad olla: telefonikõne, vastusted sostsiaalmeedia kommentaaridele, e-maili kontaktid. Nende suhtluste tulemusena on võimalik luua kliendiga emotsionaalne suhe, kasutada klientide tagasisidet ja keskenduda peamiseks kliendi vajadustele. Teiseks huvitaks näiteks on tehisintelligentsi kasutamine, mis võib tegevusi toetada. Lisaks on äärmiselt oluline kasutada ausat inimkeelt.
Kas kliendisuhtlus salvestatakse LiveAgent`is?
Suhtlused klientidega salvestatakse agentide jaoks LiveAgent`is. See kasutab mobiilirakendusi, hübriid sedelivoogusid ja automatiseerimise reegleid, et assisteerida automaatset sedelite jaotamist.
Kui olete huvitatud professionaalse kliendisuhtluse parandamisest, siis kliendisuhtluse nõuanded võivad pakkuda väärtuslikku teavet dialoogi tõhustamiseks. Peale selle, kui soovite mõista, kuidas tõhusalt kasutada kliendisuhtluse haldustarkvara, on kasulik tutvuda parimad tarkvaravalikud.
Kui teie huvi on suunatud kõnekeskuse toimimisele, selgitab artikkel kõnekeskuse tööpõhimõtted põhjalikult, kuidas need süsteemid aitavad klientidega suhtlust hallata. Lisaks uurige, kuidas vestluse nupud aitavad klientidel lihtsamini teiega ühendust võtta ja tõhustada suhtlust reaalajas.
Kui teie ettevõttes on oluline sisekõnede kasutamine, siis sisekõnede funktsionaalsusest leiate kasulikku teavet, kuidas need kõned võivad teie meeskonna tööd parandada.
Kuidas läbi viia kliendiküsitlust
Andmete kogumine kliendiküsitluste kaudu ja andmete analüüsimine annab Teile olulise ülevaate. Siit saate teada, kuidas seda luua.
LiveAgenti reaalajas vestluse arvustus
Avastage LiveAgenti reaalajas vestluse tarkvara, mis tagab tipptasemel klienditeeninduse ja suurendab kontaktkeskuse efektiivsust. Saavutades kõrgeid hinnanguid usaldusväärsetel arvustusportaalidel, on see võimas tööriist teie äri edukaks muutmiseks. Lisateave siin!
Otsite paremat LivePerson`i alternatiivi?
Avastage, miks LiveAgent on parim alternatiiv LivePerson'ile: tasuta seadistus, 24/7 tugi, krediitkaarti pole vaja. Proovige 14 päeva tasuta!