What is customer service?
Customer service is a process of interaction between customers and products or service providers. Customer service helps people solve their problems or queries and it builds relationships with customers.
Great customer service can add a big value to products or services. So, it is a very important part of every company. The main target is a satisfied customer. Customer service representatives should be skilled and have great knowledge about products and services. To provide advanced customer services, they should also be patient, and positive and have communication skills.
Frequently Asked Questions
Mis on klienditeeninduse definitsioon?
Klienditeenindus on otsene suhtlus kliendi, kes teeb ostu, on huvitatud sellest või kellel on ostuga probleeme ja ettevõtte esindaja vahel. See on võtmeaspekt, mis on loodud tagamaks kliendirahulolu ja ehitamaks suhteid ning brändilojaalsust.
Mis on klienditeeninduse aluseks?
Klienditeenindus peaks olema kliendikeskne. Seega on empaatia ja kannatlikkus ülimalt olulised iseloomustamaks teenindusmeeskonna omadusi. Nii on kliendi suhtumist kergem mõista, eriti kui see pole "viisakas". Lisaks on klienditeeninduse aluseks efektiivne ja selge suhtlus ja teadmised toodetest ja teenustest.
Kuidas klienditeenindust parandada?
Kui soovite parandada klienditeenindust tuleb teil keskenduda paarile asjale. Esmalt arendama pidevalt oma meeskonna suhtlusoskusi. Agendid peavad end selgelt väljendama, keeruliste fraasideta ja neil peavad olema põhjalikud teadmised toodete, teenuste ning ettevõtte kohta. Lisaks peaks olema teenus mitme kanaliga ja võimaldada klientidel valitud kanali kaudu ühendust võtta. Sellepärast tasub kasutada klienditeeninduse süsteemi, mis lihtsustab agentide tööd ja automatiseerib paljusid tegevusi.
Kui olete tutvunud klienditeeninduse mõistetega, võib teile huvi pakkuda, kuidas saate oma teenindust veelgi parandada. Samuti saate avastada, millised on parimad praktikad ja tarkvara, mis aitavad teie teenindustasemel tõusta.
Kui soovite teada rohkem teenuse taseme kokkulepetest, vaadake lehte Mis on teenuse taseme kokkulepe?. Sealt leiate teavet selle kohta, miks need kokkulepped on teie ettevõtte jaoks olulised ja kuidas neid LiveAgent`is rakendada.
Samuti võib teile huvi pakkuda, kuidas mängustamine võib teie klienditeenindust parandada. Vaadake kindlasti lehte Mis on mängustamine klienditeeninduses?, et teada saada, milliseid funktsioone LiveAgent pakub ja kuidas need võivad teie agentide produktiivsust tõsta.
Avastage klienditeeninduse esindaja rolli LiveAgentis - võtmetöötaja, kes suhtleb klientidega mitme kanali kaudu, säilitades positiivseid suhteid. Õppige, kuidas tarkvara võib parandada teenindust ja pakkuda erakordset tuge. Alustage oma tasuta 14-päevast prooviperioodi, et täiustada kliendikogemust!