Kes on klienditeeninduse esindaja?
Customer representative is a person whose job is to deal with a business's customers.
Klienditeeninduse esindaja on töötaja, kes suhtleb ettevõtte eest selle klientidega. Klienditeeninduse esindajad esindavad ettevõtet, nende tooteid ja teenuseid.
Kui klient helistab/kirjutab, siis nad tegelevad klientide küsimuste, päringute ja kaebustega. Kliendid saavad esindajatega ühendust võtta telefoni, e-maili, live vestluse või teiste kanalite kaudu.
Klienditeeninduse esindajad saavad selleks vastava koolituse, kuid neil olema sleleks olulised oskused (nt. rääkimine, kuulamine). Neil on igapäevaselt ettevõttes väga oluline roll – nad on ettevõtte hääleks.
Mida klienditeeninduse esindaja teeb?
- vastab klientide kaebustele
- pakub teadmisi/informatsiooni
- suhtleb klientidega läbi mitme kanali
- asiisteerib tühistuste, tagasimaksete või ümbervahetustega
- vastab klientide küsimustele
Kuidas saab klienditeeninduse tarkvara agente aidata?
Siin on mõned eelised:
- see pakub võimalust tegeleda kõigi päringutega ühest liidesest
- kiire vastamise aeg
- organiseerib sedelid vastavatele osakondadele
- kõik teie kliendiandmed on ühes süsteemis
Klienditeeninduse tarkvara nagu LiveAgent kombineerib suurepärase live vestluse, sedelisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldab teil pakkuda oma klientidele erakordset tuge.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Kuidas saada klienditeeninduse esindajaks?
Klienditeeninduse esindajana töötamiseks pole tavaliselt mingit erilist kvalifikatsiooni. Kuigi keskkooli lõputunnistust küsitakse enamikes ettevõtetes. Palkamisprotsessis mängivad rolli palju olulisemad faktorid. Siiski on olemas teatud loomuomadused, mida palkajad otsivad. Kõige olulisemaks nendest on suhtlusoskus.
Kuid räägime sellest lähemalt. On kaks peamist oskuste kategooriat, mis peaksid igal klienditeeninduse agendil olema. Esimeseks ja kõige olulisemaks on pehmed omadused. Teiseks olulised oskused on tehnilised. Mida ettevõte saab teile õpetada on toodete/teenuste tehniline pool. Siiski ei saa nad õpetada teile pehmeid oskusi. Iga olukord kliendiga on unikaalne. Siiski peab kliendi mõistmine selles olukorras olema intuitiivne.
Nagu oleme juba varem maininud on tehnilise pool tööst õpetatav. Tavaliselt tehakse seda koolituse raames. Koolitus seisneb tavaliselt toodete/teenuste, ettevõtte sisemiste programmide ja muu omandamises. See või kesta mõnest nädalatest kuni mõne kuuni.
Koolituse oluliseks osaks on töövarjuks olemine. Kuulamine/õppimine vanem klienditeeninduse agentidelt on alguses kasulik taktika. Töötamine algab tavaliselt koolituse keskelt, siiski õpite töö käigus palju.
Ettevõte püüab teile tavaliselt anda “lihtsaid kliente”. Siiski pole võimalik ennustada, millise kliendi uus töötaja saab. Ärge muretsege teie ümber on järelvaatajad, kes teid iga sammu juures aitavad. Pärast koolitust võite abi otsida vanem klienditeeninduse esindajalt või teeninduse juhilt.
Pärast koolituse lõpetamist pole õppimise osa veel möödas. On alati igat erinevat sorti unikaalseid olukordi. Aja möödudes võite endiselt lisakoolitusi saada toodete või uute protseduuride kohta. Enda parandamiseks on alati ruumi.
Frequently Asked Questions
Mis on klienditeeninduse esindaja definitsioon?
Klienditeeninduse esindaja on töötaja, kes võtab ettevõtte klientidega nende eest ühendust. See on lüli kliendi ja ettevõtte vahel. Klienditeeninduse esindajad esindavad ettevõtet, selle tooteid ja teenuseid. Klientide jaoks on nad sama hästi, kui ettevõtte juhid.
Millised on klienditeeninduse esindaja kohustused?
Klienditeeninduse esindaja tööülesanded sisaldavad suhtlust ettevõtte klientidega läbi erinevate suhtluskanalite. Klienditeeninduse esindajate jaoks on äärmiselt oluline püüda säilitada klientidega positiivset suhet - kui suhe pole optimistlik, pole võimalik sellest sellest häid rollimudeleid luua. On äärmiselt oluline, et klienditeeninduse esindaja teaks ettevõtet ja selle poolt pakutavaid tooteid ja teenuseid hästi. Esindaja peaks samuti tegelema kliendiga seonduva dokumentatsiooniga.
Kuidas lisada klienditeeninduse esindajaid LiveAgent`i?
Selleks, et lisada esindajat Liveagent`i, klikkige ‘Konfiguratsioonid’, seejärel ‘Agendid’ ja klikkike ‘Loo agent’. Siin saate defineerida täpselt, milline on agendi volituste ulatus ja millist rolli peaks ta süsteemis mängima.
Kui olete huvitatud rohkem teada saama, kes on klienditeeninduse esindaja, leidke vastused meie selgitavast artiklist. See aitab mõista, milliseid oskusi ja teadmisi klienditeeninduse esindajad vajavad. Kui soovite laiemalt tutvuda erinevate klienditoe terminitega, vaadake meie sõnastikku, kus on selgitatud palju olulisi termineid ja mõisteid. See on suurepärane ressurss, et täiendada oma teadmisi klienditeeninduse vallas.