Mis on klienditeeninduse tööriistad?
Saadaval on mitmeid klienditeeninduse tööriistasid, mis võivad teie ettevõtte jaoks efektiivsed olla. Haldajatel on ülevaade klienditeeninduse sooritusest ja neil on andmed, mida analüüsida. On äärmiselt oluline mõista klientide vajadusi, huvisid ja need üles märkida. Võtke oma klientidega ühendust läbi sotsiaalmeedia, vastake kommentaaridele ja vestelge nendega. Viimase, kuid mitte vähem olulisena, omage õigeid klienditeeninduse tööriistu.
Foorumid, online kogukonnad, live vestlus, mobiiliäpid, sotsiaalmeedia ja palju muud. Klienditeeninduse tööriistad on hea moodus klientide ergutamiseks.
Frequently Asked Questions
Kuidas defineerida klienditeeninduse tööriistu?
Klienditeeniduse tööriistad on tööriistad, mida kasutatakse klienditeeninduses. Tänu neile saab klient ettevõttega suhelda, probleemist teatada, esitada kaebust või päringut. Lisaks saab ta luua kontakti teiste klientidega, kui selleks peaks vajadus tekkima ja ettevõte garateerib sellise võimaluse olemasolu.
Mis on kõige populaarsemad klienditeeninduse tööriistad?
Selleks, et garanteerida kõrgeimat klienditeeninduse taset, on vajalik pakkuda kliendile vastavaid suhtlusvõimalusi. Kõige populaarsemateks klienditeeninduse tööriistadeks on hetkel online kogukonnad ja arutelu foorumid, kus kliendid saavad teiste klientidega ühendust võtta, lisaks ja ekspertide ja ettevõtte esindajatega. Teiseks oluliseks tööriistaks on live vestlus ja saate vastuse koheselt. Veel üheks tööriistaks on sotsiaalmeedia, mida kasutatakse nii turunduse, kui müügikampaaniate läbiviimiseks, kliendiga suhtlemiseks ja järjepideva reklaami loomiseks. Intuitiivsed mobiilirakendused on samuti olulised klienditeeninduse tööriistad, mis pakuvad kliendile ettevõttega seonduvaid kogemusi.
Milliseid klienditeeninduse tööriistu LiveAgent pakub?
LiveAgent pakub kõiki klienditoe jaoks vajaminevaid tööriistu. See ühendab sotsiaalmeedia, live vestluse, video vestluse, telefonikõned, e-mailid, suhtluse kasutajatoega viivituste korral või pakub foorumi loomise võimalust. LiveAgent`ist leiate kõik tööriistad, mida igapäevaseks 24/7 klienditeeninduseks vajate.
Pärast klienditeeninduse tööriistade lehe uurimist võib teil olla huvi teada saada, kuidas vestluse tööriist võib teie ettevõttele kasulik olla. Vestluse tööriist võimaldab kiiret ja tõhusat suhtlemist klientidega, andes samal ajal ülevaate erinevatest funktsioonidest, mida see pakub.
Lisaks võiksite uurida, mis on klienditeenindus ja miks see on oluline teie ärile. Saate teada, kuidas parandada oma teeninduskvaliteeti ja millised on parimad praktikad klientide rahulolu suurendamiseks.
Samuti tasub vaadata, mis on kohapealne kasutajatoe tarkvara. See tarkvara võimaldab teil hallata klienditoe tegevusi oma serverites, pakkudes turvalisust ja kohandamisvõimalusi.
Viimaks, kui teid huvitavad mobiilsed lahendused, siis uurige klienditoe mobiilirakendusi. Need rakendused võimaldavad teil liikvel olles klienditeenindust pakkuda, muutes suhtlemise klientidega mugavamaks ja paindlikumaks.
Avastage, kuidas tutvumiskõne kontrollnimekiri aitab müügi- ja turundusmeeskondadel planeerida, kvalifitseerida ja automatiseerida kõnede töövooge. Kasutage SPIN mudelit, diagnoosige potentsiaalseid kliente ja leppige kokku kohtumisi, et maksimeerida müüki ja hoida kõik olulised detailid kontrolli all. Tutvuge meie täieliku juhendiga!
Sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara
LiveAgent pakub tõhusat sotsiaalmeedia klienditeeninduse tarkvara, mis koondab kõik teie brändi sotsiaalmeedia teavitused ühte universaalsesse postkasti. Hallake hõlpsasti Facebooki, Instagrami, Twitteri, Viberi ja WhatsAppi taotlusi ilma paigaldustasuta ning vajaduseta krediitkaardi järele. Alustage 14- või 30-päevase tasuta prooviperioodiga ja tõstke oma klienditeeninduse tase uutele kõrgustele. Liituge paljude rahulolevate ettevõtetega, kes usaldavad LiveAgenti, ja nautige 24/7 kliendituge.
Otsite paremat LivePerson`i alternatiivi?
Avastage, miks LiveAgent on parim alternatiiv LivePerson'ile: tasuta seadistus, 24/7 tugi, krediitkaarti pole vaja. Proovige 14 päeva tasuta!
Kuidas võivad vestlusrobotid klienditeenindust täiendada?
Vestlusbotid on populaarne klientide rahulolu parandamiseks loodud klienditeenindustööriist. Kas need aitavad päriselt klienditeenindust parandada?