Mis on klienditoe kanal?
E-mail, live vestlus, telefon, Facebook ja Twitter on kõik Klienditoe kanalid. Klienditoe kanal on põhimõtteliselt meedium, mille kaudu toimub suhtlus teie ja kliendi vahel.
Mõned kasutajatoe tarkvarad pakuvad e-maili ainsa klienditoe kanalina, teised keskenduvad peamiselt live vestlusele. LiveAgent on mitmekanaliline kasutajatugi, mis integreerib kõik ülalmainitud kanalid 1-te äppi.
Frequently Asked Questions
Kuidas klienditoe kanalit defineerida?
Toe kanal on meedium läbi mille klient saab ettevõtte või brändiga ühendust võtta. Klienditeenindust saab teostada läbi mitte ainult ühe kanali, vaid ka mitme kanali kaudu.
Millised on kõige populaarsemad klienditoe kanalid?
Kõige populaarsemad toe kanalid on e-mail, sotsiaalmeedia, live vestlus, kohapealne toe vidin, foorumid või uudisgrupid, telefonikõned ja iseteeninduse teadmistebaas.
Milliseid toe kanaleid saate LiveAgent`is võimendada?
LiveAgent`is saate kasutada kõiki teile vajaminevaid toe kanaleid nagu e-mail, live vestlus, telefon, Facebook, Twitter ja iseteeninduse andmebaas.
Kui olete huvitatud oma klienditoe teadmiste laiendamisest, lugege kindlasti artiklit Klienditugi, mis selgitab, mida klienditugi endast kujutab. See annab hea ülevaate, kuidas klienditoe teenuseid tõhusalt hallata. Teine huvitav artikkel on Klienditoe mobiilirakendused, kus saate teada mobiilirakenduste eelistest ja erinevatest võimalustest. Kõik, kes soovivad oma klienditeenindust tõhusamaks muuta, leiavad siit kasulikku teavet. Lisaks tasub vaadata artiklit Kliendisuhted, mis keskendub kliendisuhete olulisusele. Saate teada, kuidas paremad suhted võivad teie äri kasuks töötada. Veel üks oluline teema on Mitme kanaliga tugi, mis selgitab, kuidas mitmekanaliline lähenemine tugevdab kliendikogemust. Lugege, kuidas see praktikas välja näeb ja millised on selle eelised. Viimane, kuid mitte vähem tähtis on Kasutajatoe portaal, mis annab ülevaate, kuidas kasutajatoe portaalid saavad muuta probleemide lahendamise protsessi kiiremaks ja tõhusamaks. See artikkel aitab teil mõista, miks selline portaal võiks teie ettevõtte jaoks kasulik olla.
Looge hõlpsalt teadmusbaas ning tugidokumentatsioon
Avastage LiveAgenti tugidokumentatsiooni tarkvara, mis võimaldab luua hõlpsalt põhjalikke teadmusbaase ja pakkuda klientidele 24/7 iseteenindust. Vähendage oma meeskonna töökoormust ja tõstke kliendirahulolu, pakkudes kiiret ja järjepidevat teavet. Alustage tasuta prooviperioodiga ja muutke teadmiste haldamine lihtsamaks võimsa WYSIWYG redigeerijaga. Kohandage oma teadmistebaasi vastavalt brändi stiilile ja toetage oma meeskonda tõhusa sisemise dokumentatsiooniga. LiveAgentiga on teadmiste jagamine lihtne ja tõhus!
Sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara
LiveAgent pakub tõhusat sotsiaalmeedia klienditeeninduse tarkvara, mis koondab kõik teie brändi sotsiaalmeedia teavitused ühte universaalsesse postkasti. Hallake hõlpsasti Facebooki, Instagrami, Twitteri, Viberi ja WhatsAppi taotlusi ilma paigaldustasuta ning vajaduseta krediitkaardi järele. Alustage 14- või 30-päevase tasuta prooviperioodiga ja tõstke oma klienditeeninduse tase uutele kõrgustele. Liituge paljude rahulolevate ettevõtetega, kes usaldavad LiveAgenti, ja nautige 24/7 kliendituge.
Pakkuge erakordsetklienditeenindust.
LiveAgent - kõik-ühes klienditoe tarkvara: 24/7 tugi, tasuta prooviperiood, kiireim vestlusvidin ja AI assistent. Alusta tasuta kohe!"
Õige kasutajatoe tarkvara igale idufirmale
Avastage, kuidas LiveAgent mitmekanaliline kasutajatoe tarkvara saab teie idufirma kasvu kiirendada! Pakume tasuta 6-kuulist Suurt paketti ning lisaks 50% soodustust järgmisteks kuudeks. Hallake kliendisuhtlust ühes kohas, suurendage rahulolu ja lojaalsust meie tõhusate tööriistade abil. Sobib idufirmadele kuni 40 töötajaga ja aastakäibega kuni 1 miljon dollarit. Liituge kasvava LiveAgenti perega ja pakkige oma start-upi jaoks parim kliendikogemus. Hankige oma idufirma pakkumine juba täna!