Mis on klienditoe päring?
Klienditoe päring on kliendi või teie veebisaidi külastaja päring, milles ta esitab teie ettevõtte, toote või teenusega seotud küsimuse. Päring koosneb tavaliselt teemast ja tekstist, mõnikord võib esineda täiendavat kategoriseerimist.
Päringu saab esitada otse e-posti teel, mis saadetakse teie tugi e-posti aadressile (nt support@liveagent.com), või teie veebisaidil oleva kontaktvormi vidina kaudu. Päringuks võib pidada ka Facebooki sõnumit või helistamist, kuid tehniliselt võttes seostatakse terminit “klienditoe päring” enamasti elektrooniliselt esitatud küsimustega.
Frequently Asked Questions
Mida tähendab klienditoe päring?
Klienditoe päring on kliendi või teie ettevõtte veebisaidi külastaja päring, milles on küsimus teie ettevõtte, teenuse või toote kohta. Saate neid saata olemasolevate suhtluskanalite kaudu.
Kes vastutab klienditoe päringute käsitlemise eest?
Klienditeeninduse eest vastutavad klienditeenindajad vastutavad klienditoe taotluste käsitlemise eest. Nende ülesanne on aidata probleemi lahendada ja pakkuda konkreetset tuge päringut esitanud isikule.
Kus on LiveAgent'is juurdepääs kõikidele klienditoe päringutele?
LiveAgent'is on juurdepääs kõikidele klienditoe päringutele, mida on võimalik leida vahekaardilt Piletid. Mõnedel agentidel võib olla piiratud juurdepääs ja nad näevad ainult neid pileteid, mis on neile määratud ning administraator ja omanik näevad kõiki pileteid.
Kui olete huvitatud oma klienditoe kogemuse parandamisest, siis on Kasutajatoe portaal suurepärane koht alustamiseks. See artikkel selgitab, mis on kasutajatoe portaal ja kuidas see aitab klienditoe protsesse lihtsustada.
Teine kasulik ressurss on Tasuta klienditoe mallid, mis pakub erinevaid vastuste malle, mida saate oma klienditoes kasutada. Need mallid aitavad tagada kiirema ja tõhusama suhtluse klientidega.
Kui soovite oma klienditeenindust mobiilirakenduste abil täiustada, lugege Klienditoe mobiilirakendused. Siit leiate ülevaate LiveAgenti äppidest ja nende hindadest, mis aitavad teil liikvel olles klientidega ühendust hoida.
Kliendirahulolu on iga ettevõtte jaoks oluline ning Klienditeeninduse rahulolu artikkel selgitab, kuidas seda parandada. Uurige, mis on kliendirahulolu ja kuidas saate seda tõsta oma teeninduses.
Samuti võib teid huvitada Online klienditeenindus, kus saate teada, mis on online-klienditeenindus ja kuidas see võib teie ettevõttele kasulik olla. See artikkel pakub selgitusi ja näpunäiteid tõhusa digitaalse klienditeeninduse loomiseks.
Kõnekeskuse kvaliteedi tagamise kontrollnimekiri
Kasutage seda kõnekeskuse kvaliteedi tagamise kontrollnimekirja, veendumaks, et Teie agendid suudavad iga kõnega toime tulla – eranditult.