Mis on kliendivoolavus?
Kliendivoolavus juhtub, kui klient lõpetab teie toodete ja teenuste tarbimise. Kliendivoolavust kutsutakse ka klientide ammendumiseks. On mitmeid probleeme, mis tõstavad kliendivoolavuse näitajaid. Üheks nendest on kehv klienditeenindus.
Võtke või teatud perioodi jooksul kaotatud kliendid ja jagage nende arv klientide arvuga, kes teil on olnud sama perioodi algusest. Sellisel moel saate kalkuleerida kliendivoolavust.
On parem kliente hoida ja nende eest hoolitseda. Üheks mooduseks on suurepärane klienditeenindus koos LiveAgent`iga.
Frequently Asked Questions
Mis on kliendivoolavus?
Kliendivoolavuse määr on indeks, mis näitab paljud kliendid on teatud aja jooksul vähenenud. See näitab meile, kui väärtuslik on teie poolt pakutav toode ja kuidas saate oma brändiga tooteid hoida.
Kuidas kliendivoolavust kalkuleerida?
Kliendivoolavuse määra arvutamiseks lahutage kasutajate arv, kes on kuu lõpus teiega antud päeva kasutajate arvust (nt. kuu algusest). Seejärel tuleks saadud arv jagada esimese kasutajate arvuga ja saame protsendi, mus ongi kliendivoolavuse määr. Näiteks: (1000-200) / 1000 = 80% kliendivoolavuse määr.
Kuidas kliendivoolavust vähendada?
Kliendivoolavuse määra vähendamiseks peaks ettevõte analüüsima, miks kliendid lahkuvad. Näiteks võib aidata, kui võtate ühendust klientidega, kes soovivad teie brändist loobuda. Sellisel moel saavutate kahte asja - võimaluse klienti säilitada ja teadmised nende lahkumise põhjusest. Klientide harimine on samuti äärmiselt oluline. See kõik on omavahel seotud, näiteks, kui klient teab, kellega probleemi korral ühendust võtta. Mida saate veel parandada? Kindlasti pakkuda heatasemelist klienditeenindus, mille tase mõjutab suuresti kliendi lähenemist, samuti brändile lojaalsetele kliendile kasumlikkuse pakkumine.
Kui olete huvitatud kliendivoolavuse vähendamisest, soovitan lugeda artiklit "Mis on kliendivoolavuse määr ja kuidas seda vähendada?". See artikkel aitab teil mõista, kuidas arvutada voolavuse määra ja vähendada seda tõhusalt.
Lisaks, kui soovite tõsta oma ettevõtte klienditeeninduse taset, vaadake artiklit "Klienditeeninduse rahulolu [Selgitatud]". See annab teile ülevaate, kuidas parandada kliendirahulolu ja seeläbi ka klientide hoidmist.