Mis on klientide kaasamise mudel?
Klientide kaasamise mudel on lähenemine, mida ettevõtted kasutavad pikaajaliste suhete loomisel ja hoidmisel kogu klienditeekonna vältel. Klientide kaasamise mudeli eesmärk on parandada kliendikogemust, suurendada konversioone, parandada klientide hoidmist ja kliendi eluaegset väärtust, et tagada tulude järjepidev kasv. Klientide kaasamise mudelid liigitatakse üldiselt järgmistesse tüüpidesse:
Klientide kaasamise mudelite levinud tüübid
Kõrge puutega kaasamise mudelid
Suure puutega liitumismudelid töötavad tavaliselt hästi tarkvaraettevõtete puhul, kes müüvad kalleid keerukaid ettevõttelahendusi. Suhtlus algab sageli müügimeeskonna tutvustusega ja võib lisaks hõlmata reaalajas veebipõhiseid või kohapealseid koolitusi ning iganädalasi kontrolle kliendile määratud spetsiaalse müügiagendi või kliendiedujuhi poolt. See aitab tagada toodete sujuva kasutuselevõtu, tõhusa tootekasutuse ja klientide järjepideva edu. Kõrge puudutusega kaasamise lähenemisviis võimaldab kohandada sisseelamiskogemust vastavalt klientide vajadustele ja ärieesmärkidele ning kohandada seda vastavalt klientide reaktsioonile.
Madala puutega kaasamise mudelid
Madala puutega mudelid sobivad SaaS-i ja B2B-ettevõtetele, kes müüvad suuremahulisi, kuid madalama hinnaga ja vähem keerukaid lahendusi. Madala puudutega kaasamise mudel hõlmab vähem kontaktpunkte klientidega, samas kui suhtlus toimub enamasti tehnoloogia abil ja automatiseeritud. Liitumisprotsess algab tavaliselt automaatse liitumismeiliga, mis tõstab esile toote omadused, ja jätkub automaatse liitumisprotsessi jadaga. Kliente abistatakse tavaliselt ka iseteenindusressursside kaudu, nagu videojuhendid, õpetused, teadmusbaasi artiklid ja automatiseeritud vestlusrobotid, mis on kõik osa klientide kaasamise lahendustest, mis tagavad, et nende teekond on alati meeldiv.
Hübriidsed kaasamise mudelid
Reeglina võtab enamik ettevõtteid kasutusele kahe mudeli kombinatsiooni ja modifitseerib oma klientide kaasamise strateegiat selliste tegurite alusel nagu kulud ja toote keerukus. Hübriidne lähenemine võib kombineerida suure puutega liitumise madala puute lähenemisviisiga. Samal ajal võivad mõned ettevõtted peamiselt kasutada vähese puudutusega liitumismudelit, mis on seoses suure puutega kaasamise lähenemisviisiga. See võib juhtuda siis, kui klient registreerub hõlpsalt toote või teenuse kasutajaks, kuid võib olla raskustes sisseelamisega ja vajab isikupärastatud abi, et tagada pikas perspektiivis edu.
Improve your customer engagement with a complex multichannel solution.
Get started with LiveAgent today and provide the best customer experience with the right toolset.
Kui olete huvitatud sügavamalt mõistma, mis on klientide kaasamine, siis see artikkel aitab teil mõista, miks see on oluline ja kuidas seda arvutada. Lisaks saate teada erinevatest kaasamise tüüpidest ja strateegiatest, kuidas oma kliendikogemust parandada.
Discover effective re-engagement email templates at LiveAgent to boost customer loyalty and prevent churn. These cost-effective strategies are perfect for reactivating inactive clients and enhancing brand commitment. Access free, ready-to-use templates and start your re-engagement campaigns today to retain more customers.