What are customer lists?
Your customer lists are basically lists of your previous or current buyers based on a set of criteria. You can choose how and based on which data you build your customer lists.
Some of the most common use cases of customer lists include:
- Obtaining leads – If a client purchased from your business before, and they were happy with your products and services, they are likely to do so again. This is where customer lists become valuable assets. You can use your previous customer lists to contact and nurture them toward making further purchases.
- Customer service – Using customer lists can help you gather feedback and valuable insights from your clients. This way, you can improve your service, enhance customer experiences, boost your conversion rate, and generate more profit.
- Maintaining relationships – Having customer data categorized and ready for use helps you deliver better, more personalized interactions. This, in turn, helps increase customer satisfaction, builds trust, and maintains relationships with your clients.
- Marketing – Data stored in customer lists and databases are invaluable in developing successful marketing strategies. From customers’ past purchases to their preferences and buying behaviors, this information allows marketers to deliver effective targeted marketing campaigns.
These are not the only use cases for customer lists. Don’t be afraid to experiment and come up with new ways on how customer lists can improve your business operations and drive more sales.
Improve your contact management with LiveAgent
LiveAgent has advanced features that will make your communication and contact management efficient, easy, and comprehensive. Start our free 30-day trial today!
Frequently Asked Questions
Mis on klientide nimekirjad?
Klientide nimekiri on nimekiri klientidest, kes on teatud kriteeriumi alusel määratletud. Selliseks kriteeriumiks võivad olla näiteks praegused ostjad või kliendid, kes on teatud perioodi jooksul ostu sooritanud. LiveAgent`is saate luua oma enda klientide nimekirja.
Kuidas LiveAgent`is klientide mimekirjadele juurde pääseda?
Vastavate lubadega agentidel on Liveagent`is juurdepääs spetsiifilistele klientide nimekirjadele. Kui olete tavaline agent, on teil juurdepääs klientide nimekirjale. Kui teil on laiaulatuslikumad load, saate kontrollida ka teisi nimekirjasid. Kogu info leiate agentide paneeli vahelehelt Kliendid.
Kas saate oma klientide nimekirjasid LiveAgent`is redigeerida?
Saate redigeerida klientide nimekirja, millele teil on LiveAgent`is juurdepääs. On oluline neid kohandada ja uuendada, sest see muudab teie töö lihtsamaks.
Kui olete nüüdseks mõistnud, mida kujutavad endast klientide nimekirjad, võib teil olla huvi avastada, kuidas klienditunnustuse e-kirja mallid saavad aidata teil klientidega paremat suhet luua. Need mallid aitavad teil saata tänuavaldusi, mis toovad rõõmu igale kliendile. Samuti võib teid köita parim kliendisuhtluse haldamise tarkvara aastal 2024, mis aitab jälgida kõiki klientide interaktsioone ühest kohast. See tarkvara pakub võimsaid tööriistu, mis lihtsustavad suhtlust ja parandavad teenuse kvaliteeti. Kui teie ettevõte tegutseb e-kaubanduse valdkonnas, siis tasub uurida, kuidas reaalajas vestlus e-kaubandusele ja teenustele võib parandada teie kliendikogemust. Reaalajas vestlus võimaldab kiiret ja tõhusat suhtlust, mis on tänapäeva kiirelt arenevas maailmas hädavajalik.
Avasta, kuidas LiveAgent automatiseerib ja salvestab kliendisuhtlust, et luua tugevad ja pikaajalised suhted klientidega. Kasutage erinevaid kanaleid nagu telefon, e-post ja sotsiaalmeedia, et rahuldada klientide vajadusi efektiivselt. Alustage tasuta prooviperioodiga ja suurendage oma ettevõtte reageerimiskiirust ning müüki!
Avastage, kuidas luua kaasahaarav bränd, mis ühendab disaini, sümbolid ja kliendilubadused. Väikeettevõtted saavad sotsiaalmeedia ja online-arvustuste abil brändi üles ehitada. Uurige, kuidas kliendirahulolu tõstmiseks tagasisidet koguda ja kasutada LiveAgenti tööriistu efektiivsema klienditoe pakkumiseks. Alustage tasuta prooviperioodi juba täna!
Klienditugi on oluline kliendirahulolu tõstmiseks ja sujuvaks suhtluseks enne, ajal ja pärast ostu. Kasutades LiveAgenti mitmekülgset tarkvara, saate pakkuda tasuta ja efektiivset tuge, mis hõlmab e-maile, vestlusi ja palju muud. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge rahulolevate klientide kogukonnaga!