Mis on kliendirahuolu skoor?
Kliendid saavad anda tagasisidet pärast seda, kui nende sedel on lahendatud. Seda tehakse läbi lihtsa küsitluse, millel on 2 võimalust: hea või halb reiting. Kliendid saavad oma arvamuse väljendamiseks anda ka kommentaari. Kliendi rahulolu skoor on suurepärane moodus agentide efektiivsuse nägemiseks.
Reitinguid saavad anda ainult kliendid ja mitte agendid, isegi kui nad on sedelipäringu teinud.
Frequently Asked Questions
Mis on kliendirahulolu skoor?
Klientide rahulolu määr on mõõde, mis näitab, kui rahul on kliendid klienditeenindusega. Nad saavad vastata sellele pärast seda, kui agent lahendab raporti. See toimub tavaliselt lihtsa küsimustiku teel, kus saate viidata, kas hinnang on hea või halb.
Kuidas kalkuleerida kliendirahulolu skoori?
Klientide rahulolu määra saab kalkuleerida näiteks lihtsa küsimustiku abil, mis muudetakse kliendile kättesaadavaks pärast tema päringu lahendamist. Klient annab positiivse või negatiivse hinnangu ning klientide hindamisskaalal saame hinnata, kas kliendid on teenusega rahul.
Kuidas parandada kliendirahulolu skoori?
Selleks, et tõsta klientide rahulolu määra on teil vaja arendada oma klienditeenindust. Pidage meeles kohelda kliente indiviididena. Andke oma klientidele võimalus endaga ühendust võtta läbi erinevate kanalite, mille seast nad saavad endale sobivaima valida. Vastake klientide probleemidele nii kiiresti ja lihtsalt, kui võimalik. Koguge klientidelt tagasisidet ja hinnanguid. Kasutage neid ja parandage oma tegevusi.
Kui olete lõpetanud lugemise klienditeeninduse rahulolu kohta, võiksite uurida, mis on kliendirahulolu ja kuidas seda parandada. Kui soovite veelgi süveneda, vaadake, kuidas klienditeenindus mõjutab kliendikogemust.
Lisaks võib olla kasulik vaadata üle kliendirahulolu erinevad mõõdikud ja nende tähtsus. Ärge unustage tutvuda ka kliendirahulolu küsimustike mallidega, et saada ideid, kuidas oma klientidelt tagasisidet koguda.
Lõpuks, kui soovite oma kliente veelgi rohkem rõõmustada, kaaluge tänuavalduste saatmist, kasutades erinevaid e-kirja malle. See aitab luua tugevamaid suhteid ja suurendada klientide lojaalsust.
Avasta, kuidas LiveAgent aitab Sul parandada klienditeenindust, pakkudes üle 180 funktsiooni ja tasuta prooviversiooni. Õpi erinevatest klienditeeninduse tarkvaradest ja nende olulisusest ettevõtte edu saavutamisel. Külasta, et teada saada, miks hea klienditeenindus on kriitilise tähtsusega ja kuidas seda tõhusalt parandada.
Kliendirahulolu eesmärk koos parimate tavadega
Avasta kliendirahulolu olulisust ja parimaid praktikaid! Õpi mõõtma rahulolu ja rakenda tõestatud strateegiaid, et suurendada lojaalsust, kasvatada kliendibaasi ja luua sotsiaalset tõestust. Tutvu proaktiivsuse, mitmekanalilisuse ja isikupärastamise võlujõuga ning kuidas edukalt hallata negatiivset tagasisidet. Alusta oma tasuta LiveAgent prooviversiooni juba täna!