Mis on kliendirahuolu skoor?
Kliendid saavad anda tagasisidet pärast seda, kui nende sedel on lahendatud. Seda tehakse läbi lihtsa küsitluse, millel on 2 võimalust: hea või halb reiting. Kliendid saavad oma arvamuse väljendamiseks anda ka kommentaari. Kliendi rahulolu skoor on suurepärane moodus agentide efektiivsuse nägemiseks.
Reitinguid saavad anda ainult kliendid ja mitte agendid, isegi kui nad on sedelipäringu teinud.
Frequently Asked Questions
Mis on kliendirahulolu skoor?
Klientide rahulolu määr on mõõde, mis näitab, kui rahul on kliendid klienditeenindusega. Nad saavad vastata sellele pärast seda, kui agent lahendab raporti. See toimub tavaliselt lihtsa küsimustiku teel, kus saate viidata, kas hinnang on hea või halb.
Kuidas kalkuleerida kliendirahulolu skoori?
Klientide rahulolu määra saab kalkuleerida näiteks lihtsa küsimustiku abil, mis muudetakse kliendile kättesaadavaks pärast tema päringu lahendamist. Klient annab positiivse või negatiivse hinnangu ning klientide hindamisskaalal saame hinnata, kas kliendid on teenusega rahul.
Kuidas parandada kliendirahulolu skoori?
Selleks, et tõsta klientide rahulolu määra on teil vaja arendada oma klienditeenindust. Pidage meeles kohelda kliente indiviididena. Andke oma klientidele võimalus endaga ühendust võtta läbi erinevate kanalite, mille seast nad saavad endale sobivaima valida. Vastake klientide probleemidele nii kiiresti ja lihtsalt, kui võimalik. Koguge klientidelt tagasisidet ja hinnanguid. Kasutage neid ja parandage oma tegevusi.
Kui olete lõpetanud lugemise klienditeeninduse rahulolu kohta, võiksite uurida, mis on kliendirahulolu ja kuidas seda parandada. Kui soovite veelgi süveneda, vaadake, kuidas klienditeenindus mõjutab kliendikogemust.
Lisaks võib olla kasulik vaadata üle kliendirahulolu erinevad mõõdikud ja nende tähtsus. Ärge unustage tutvuda ka kliendirahulolu küsimustike mallidega, et saada ideid, kuidas oma klientidelt tagasisidet koguda.
Lõpuks, kui soovite oma kliente veelgi rohkem rõõmustada, kaaluge tänuavalduste saatmist, kasutades erinevaid e-kirja malle. See aitab luua tugevamaid suhteid ja suurendada klientide lojaalsust.
Avasta, kuidas LiveAgent automatiseerib ja salvestab kliendisuhtlust, et luua tugevad ja pikaajalised suhted klientidega. Kasutage erinevaid kanaleid nagu telefon, e-post ja sotsiaalmeedia, et rahuldada klientide vajadusi efektiivselt. Alustage tasuta prooviperioodiga ja suurendage oma ettevõtte reageerimiskiirust ning müüki!
Klienditugi on oluline kliendirahulolu tõstmiseks ja sujuvaks suhtluseks enne, ajal ja pärast ostu. Kasutades LiveAgenti mitmekülgset tarkvara, saate pakkuda tasuta ja efektiivset tuge, mis hõlmab e-maile, vestlusi ja palju muud. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge rahulolevate klientide kogukonnaga!
Avastage LiveAgenti laialdane raporteerimisvõimekus, mis hõlmab analüütika ülevaateid, soorituse ja agendi raporteid ning palju muud. Kõik raportid on saadaval eksportimiseks CSV failidena, mis aitavad teie klienditoe teenust täiustada. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge meie rahulolevate klientide kogukonnaga juba täna!