Mis on kogukond?
Kogukond on grupp kliente ja klienditeeninduse esindajaid. Nad teevad koostööd jagades oma ideid, probleeme, päringuid ja informatsiooni. Kogukonna inimesed aitavad vajadusel üksteist. Nad vastavad üksteise küsimustele.
Looma oma enda kogukond LiveAgent`is. Saage Foorumi kohta rohkem teada.
Frequently Asked Questions
Mis on kogukond?
Kogukond on grupp inimesi, kes on keskendunud spetsiifilise teena ja idee ümber. Selleks võib olla grupp kliente ja klienditeeninduse esindajaid. Kogukonna liikmed jagavad oma ideid, probleeme, informatsiooni ja küsimusi.
Kuidas luua LiveAgent`is kogukonda?
Selleks, et luua LiveAgent`is kogukonda, minge kliendiportaali iseteenindusse. Seejärel sisestage pealkiri ja otsustage, kas soovite, et kogukond oleks sisemine või avalik? Lisaks peaksite looma kirjelduse vastavalt õigesti valitud märksõnadele, tänu millele mõjutate positiivselt ka SEO-d. Lisaks tuleb valida sissekannete eest vastutav osakond.
Mis on kogukonna foorumi peamised funktsioonid?
Kogukonna foorumil peaksid olema spetsiifilised funktsioonid. On hea mõte luua kogukonnaga liitumise protsess, et muuta uutele liikmetele lihtsamaks teadmine, millega nad liituvad. Huvitavaks ideeks on luua reeglid ja video, mis vastab küsimustele teemal, kuidas foorum töötab. Püüdke kaasata kogukonda ja ja osalege kogukonna toetamises ja arendamises ka ise.
Kui olete huvitatud kogukonna teemadel sügavamale minema, siis lugege artiklit Kogukonna foorum, kus on selgitatud, mis on kogukonna foorum ja kuidas see aitab kaasa suhtlusele. Kui soovite teada, kuidas tagasiside ja soovituste funktsioonid võivad teie klientide kogemust parandada, vaadake artiklit Mis on tagasiside & soovituste funktsioon?.
Uurige ka artiklit 10 olulist klienditeeninduse ülesannet ja kohustust, et saada ülevaade klienditeenindajate igapäevastest ülesannetest ja vastutustest. Kui soovite veidi lõõgastuda ja samas õppida midagi kasulikku, külastage lehte Klienditeeninduse meemid, et avastada naljakaid ja õpetlikke olukordi.
Lõpuks, kui otsite põhjalikku ülevaadet klienditeeninduse olemusest ja praktilisi nõuandeid, siis soovitame lugeda artiklit Mis on klienditeenindus?, mis selgitab, miks klienditeenindus on oluline ja kuidas seda saab parandada.