Mis on kohandamise mõiste?
Kohandamine tähendab millegi muutmist vastavalt konkreetsetele vajadustele. Kohandamise olemasolul saame muuta tooteid või teenuseid vastama meie isiklike ja äriliste vajadustega. Ja me eeldame, et see on saadaval. Tahame kohandada, et saaksime olla konstruktiivsemad, täpsemad ja ainulaadsemad.
Isikupärastamise ja kohandamise teema on klienditeeninduse valdkonnas suur. Kuigi mõlemad on sarnased, leidub siiski erinevusi.
Klienditoes tegeletakse igapäevaselt individuaalsete nõudmistega. Tervikpildi saamiseks peavad klienditeeninduse esindajad kliendi kohta rohkem teadma. Alles siis saavad nad hakata pakkuma individuaalset tuge. Praktiline ja tähelepanelik vastus eeldab mitte ainult andmeid, vaid ka mitmekanalilist kontakti, et saaksite püsida kontaktis kliendi valitud kanali kaudu.
Klient peaks valima liidese suhtluseks. Kohandamise vormiks võib pidada ka kontakti hoidmist kliendi valitud kanali kaudu. Kui teil on kliente erinevatest riikidest ja piirkondadest, hindaksid nad erinevate suhtluskeele valikuid. Ütlematagi selge, et kohandada saab ka teemat, vestlust ja helistamisnuppu.
Kuna iga ettevõte on erinev, saate rakendada oma ettevõtte vajadustele adaptiivset kohandust. Adaptiivse kohandamise abil saate filtreerida ja kasutada atribuute, mis vastavad teie klientide vajadustele. Soovite pakkuda kohandatud teenuseid ja tuge erinevatel platvormidel. Olgu tegemist kasutajatoe, kõnekeskuse või reaalajas vestlusteenusega, eesmärk on pakkuda silmapaistvat klienditeenindust, mitte tavapärast, vaid individuaalset tähelepanu. Hea kliendisuhete haldus ja tõhus teabe suunamine aitavad teil seda teha.
Customize your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Kui olete huvitatud sügavamalt mõistma, mis vahe on isikupärastamisel ja kohandamisel, siis järgige seda linki. Selles artiklis selgitatakse, kuidas mõlemad lähenemised saavad teie klienditeenindust täiustada.