Mis on kohandatud agendi rollid?
Kui LiveAgent`i lisatakse uus kasutaja, on vaja agendile roll määratleda. Sellised rollid määravad agendi kohustused ja vastutuse. LiveAgent`is on võimalik valida vaikimisi rollide seast.
Saadaval on mõned vaikimisi kasutajate tüübid nagu omanik, admin ja agent.
Kuid mõned klienditeeninduse esindajad tegelevad spetsiaalsete päringutega, seega on vaja neile määrata individuaalne roll. Tekib vajadus luua kohandatud agendi roll.
LiveAgent`il pole veel kohandatud agendi rolli funktsiooni.
Frequently Asked Questions
Mis on kohandatud agendi rollid?
Kohandatud agendi rollid on individuaalsed rollid agentidele, kes tegelevad eripäringutega. Need rollid kohandatakse vastavalt spetsiifiliste klientide vajadustele. Standard kasutaja rollid LiveAgent`is on omanik, administraator ja agent.
Kuidas pääseda kohandatud agendi rollidele LiveAgent`is juurde?
Kahjuks pole Liveagent`is veel saadaval kohandatud agendi rolle. Hetkel saate valida vaid 3 standard rolli vahel, millel on hästi määratletud kohustuste ulatus.
Kas saate Liveagent`is kohandatud agendi rolle redigeerida?
Hetkel ei saa te LiveAgent`is kohandatud agendi rolle redigeerida, sest need pole saadaval. Muudatusi saab rakendada ainult kolmele standard rollile, kui teil on selleks vastavad load.
Kui oled juba tuttav kohandatud agendi rollidega, siis võiksid järgmise sammuna uurida, kuidas klienditeeninduse roll kliendikogemuses mõjutab üldist kliendirahulolu. See artikkel pakub väärtuslikke nõuandeid, kuidas muuta kliendikogemus sujuvamaks ja tõhusamaks.
Veel üks huvitav teema on kohandatud staatus, mille abil saad paremini hallata ja jälgida agendi tegevusi. See artikkel selgitab, kuidas staatusi kohandades saad oma meeskonna tööd efektiivsemalt korraldada.
Samuti võiksid vaadata artiklit kõige levinumad klienditeeninduse rollid, et saada ülevaade erinevatest rollidest ja nende vastutusaladest. See teave aitab sul määratleda, millised rollid on sinu organisatsioonis vajalikud.
Viimaks, kui soovid rohkem teada saada, mis on piiranguteta agent, siis see artikkel selgitab, kuidas selline paindlikkus võib parandada klienditeeninduse kvaliteeti. Piiranguteta agendid saavad pakkuda mitmekülgsemat ja kiiremat teenindust.
Avastage LiveAgenti laialdane raporteerimisvõimekus, mis hõlmab analüütika ülevaateid, soorituse ja agendi raporteid ning palju muud. Kõik raportid on saadaval eksportimiseks CSV failidena, mis aitavad teie klienditoe teenust täiustada. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge meie rahulolevate klientide kogukonnaga juba täna!