Mis on kohandatus staatus?
Avatud, lahendatud, uus, suletud… Need on vaikimisi sedelite staatused, mis peegeldavad sedeli lahendamise staadiumi. Need staatused on nähtavad klientidele ja klienditeeninduse esindajatele. Ettevõtted pole samad ja neil on erinevad protsessid. Mõnedel juhtudel on ettevõtetel erilisemat sedeli staatust vaja.
Frequently Asked Questions
Mis on kohandatus staatus?
Kohandatud staatus on erijuhtudel loodud staatus, mis peegeldab teie sedeli konkreetset staatust. See võimaldab teil täpselt antud ettevõtte klienditeeninduse protsessi sobituda. Standard staatused on avatud, lahendatud, suletud.
Kuidas saan kohandatud staatust kontrollida?
Saate vaadata kohandatud staatuseid agendi paneelilt individuaalsete sedelite alt.
Kas ma saan LiveAgent`is staatusi kohandada?
Ei, kahjuks me ei paku seda funktsiooni.
Kui olete huvitatud, kuidas klienditoe sonastik aitab teil paremini mõista markdown'i, siis see on teie järgmiseks peatuseks. Kui soovite teada, kuidas klienditoe sonastik võib parandada teie klientide tänumeilide loovust, on meil teile mõned kasulikud mallid.
Kui te pole kindel, kuidas klienditoe sonastik saab teie ettevõtte jaoks parimaid kõneseadmeid toetada, siis saate sellest lähemalt lugeda. Lisaks, kui otsite viise, kuidas agendi vastuse malle tõhusalt kasutada, siis klienditoe sonastik on ideaalne koht alustamiseks.
Teavituste mallide olulisuse kohta saate rohkem teada, kui külastate klienditoe sonastik lehte. Kui teil on sageli küsimusi, siis klienditoe sonastik võib aidata teil leida vastuseid kõige sagedamini esitatud küsimustele.