Mis on kõnede jälgimise tarkvara?
Kõnekeskuse jälgimistarkvara on kontaktkeskuse tehnoloogia, mis on tavaliselt integreeritud kontaktkeskuse tarkvarasse. See on loodud selleks, et kõnekeskuse juhid või juhatus saaksid oma kõnede järelevalve ülesandeid ühtlustada ja standardiseerida oma valitud sideplatvormi tugitegevusi. Seda saab kasutada ühe kõne jälgimiseks või mitme kõne samaaegseks jälgimiseks.
Kuidas toimib kõnede jälgimine?
Kõnede jälgimise tarkvara on saadaval tipptasemel pilvepõhiste kõnekeskuste tarkvara lahenduste kaudu, nagu LiveAgent. Selle geniaalne ülesehitus võimaldab töödejuhatajatel jälgida kõiki sissetuleva kõnekeskuse ja väljamineva kõnekeskuse poolt käsitletud telefonikõnesid.
See võimaldab töödejuhatajal kuulata klientidega peetavaid vestlusi. Nad saavad kõnesid kuulata ilma helistaja või agendi teadmata, rääkida agentidega ilma helistaja teadmata või rääkida helistaja ja agendiga liinil. Tänu kõnede jälgimisele saavad ettevõtted tegeleda agentide töö tulemuslikkusega seotud probleemidega või pakkuda uutele kõnekeskuse töötajatele praktilist koolitust.
Improve the call center customer experience
Discover all of the features that LiveAgent has to offer.
Kes kasutab kõnede jälgimise tarkvara?
Kõnekeskuse jälgimistarkvara on parim lahendus ettevõtetele, kes vajavad täiustatud klienditeenindust ja tuge. Selle kasutusviisid ulatuvad kvaliteedi tagamisest kuni töötajate koolitamiseni. Just seetõttu jõuab kogu müügimeeskond või müügiosakond sageli mingil hetkel selle kasutamiseni. Täpsemalt öeldes võivad sellest tarkvarast lisaks kõnekeskuse agendile kasu saada mitu inimest:
- Kõnekeskuse haldur
- Kõnekeskuse töödejuhataja
- Kõnekeskuse meeskonnajuht
- Müügiesindajad
Kas kõik kasutajad saavad kasutada kõnede jälgimist?
Olenemata sellest, kas kasutate täielikult kohandatud interaktiivse häälvastuse menüüsid või soovite hinnata kõneanalüüsi tehnoloogia usaldusväärsust, aitab kõnede jälgimine. Kuna see võimaldab kasutajatel aga ärisuhtlust reaalajas pealt kuulata, on hea, kui teil on teatav kontroll.
LiveAgent’is saavad ainult administraatorid kasutada kõnede jälgimist. Administraatorid saavad määrata ka konkreetsed kasutajad, kellel on juurdepääs kõnede jälgimisele. LiveAgent’i abil on teil täielik kontroll selle üle, kes ja millises ulatuses saab kõnede jälgimist kasutada.
Monitor calls in real-time
Qualify the calls and listen to the responses with LiveAgent.
Mida otsida kõnede jälgimise tööriistast?
Kõnekeskuste jälgimistarkvara valdkond on väga tulutoov, mistõttu on turul väga palju kõnede jälgimise vahendeid. Siiski on olemas viis, kuidas eristada terviklikku kõnekeskust keskpärasest. Võtame näiteks LiveAgent’i, mida peetakse kõik-ühes pilvekontaktkeskuse lahenduseks, millel on üle 180 funktsiooni. Sellel on kõik standardfunktsioonid, mida kõnede jälgimise tööriist peaks pakkuma, sealhulgas:
- Kõnekeskuse kvaliteedi tagamine – võimaldab teil ühtlustada keskuse kvaliteedi jälgimist ja parandada oma teenuseid üldiselt
- Ennetav valimine – tehke kontaktide valimine agentide jaoks lihtsaks funktsiooniga, mis kutsub automaatselt numbreid ja suunab kõne agendile kohe, tuvastataks ühendus
- Kohandatav kõnekeskus – võimaldab teil kohandada juhtpaneeli agentide, juhtide ja töödejuhatajate jaoks, et suurendada tootlikkust ja tõhusust
- Täiustatud analüütika – analüüsige oma kõnekeskuse iga aspekti ja võtke tänu vestlusanalüütikale arvesse kõiki suhtlusi helistajatega
- Oskustel põhinev kohandatud kõne marsruutimine – suunake helistajad kliendiprobleemide lahendamiseks kõige paremini varustatud agendile
- Kolmandate osapoolte integratsioon – integreerige oma kõnede jälgimise tööriist teiste oluliste äritegevuse vahenditega
- Põhjalik aruandlus – saate regulaarselt aruandeid üksikisiku, grupi ja organisatsiooni tulemuslikkuse kohta, et parandada ressursside jaotamist, agentide tulemuslikkust, tuvastada kitsaskohti ja vähendada tegevuskulusid
Kui palju maksab kõnede jälgimine?
Arvestades, et jälgimislahendus on osa pilvepõhisest kõnekeskuse lahendusest, on hinnad erinevad. Kui soovite võrrelda erinevate lahenduste hindu, kontrollige, kas on märgitud igakuine või aastane hinnakujundus. Valdkonna keskmine on umbes 50 dollarit kasutaja kohta kuus. Hinnakujundus sõltub sellest, kui paljudele kõnekeskuse funktsioonidele te lisaks kõne jälgimisele juurdepääsu saate.
LiveAgent on parimaks hinnatud kontaktkeskuse lahendus, millel on läbipaistvad hinnakujundusplaanid, automaatne kõnede salvestamine ja kõneanalüüs. LiveAgent’i kõikehõlmav hinnaplaan algab 39 dollarist kasutaja kohta kuus, sisaldab üle 180 täiustatud funktsiooni ja suurepärast kõnekeskuse tuge.
Scale your business
A fully-stacked call center is just one click away.
Millised on kõnede jälgimise tarkvara eelised?
Kõik kõnede jälgimise tarkvara eelised võib jagada kahte kategooriasse – parem kliendikogemus ja äritegevuse tulemuslikkuse parandamine. Need on siiski üsna laiad kategooriad. Siin on kõnejälgimise tarkvara konkreetsemad eelised, kui see on see, mida te otsite:
- Parandatud agentide jõudlus
- Vähenenud keskmine käsitlemisaeg
- Automaatne kõnejaotus
- Suurenenud kliendilojaalsus
- Kõnede parem kvaliteet
- Juhtimise ja kvaliteedi tagamise tõhustamine isegi siis, kui tegemist on kaugtöötajatega
Improve the quality of your calls
Create a fully functioning virtual call center today.
Frequently Asked Questions
Mis on kõnekeskuse jälgimistarkvara?
Kõnekeskuse jälgimistarkvara on vahend, mida kõnekeskuse juhid ja juhatajad saavad kasutada sissetulevate ja väljaminevate kõnede jälgimiseks kõnekeskuses. Juhid ja töödejuhatajad saavad soovi korral kõnesid pealt kuulata. Kõnet saab kuulata, ilma et helistaja või agent sellest teadlik oleks. Kui nad soovivad, võivad nad otsustada, kas rääkida agendiga või võtta kõne üle ja vestelda helistajaga.
Kuidas toimib kõnede jälgimine?
Kõnede jälgimise tööriist töötab osana ulatuslikumast süsteemist - kõnekeskuse tarkvarast. See põhineb tehnoloogiatel, mis võimaldavad juhendajatel pääseda ligi kliendikõnedele ja kuulata telefonivestlusi.
Kes kasutab kõnede jälgimise tarkvara?
Müügiosakonnad ja müügimeeskonnad kasutavad sageli kõnede jälgimise tarkvara. Lisaks kasutavad seda ka võtmepositsioonidel olevad inimesed, sealhulgas müügiesindaja, meeskonnajuht, keskuse juhataja ja keskuse juht, et pakkuda erakordset kliendituge ja -teenindust.
Kas kõik kasutajad saavad kasutada kõnede jälgimist?
Ei, kõik kasutajad ei saa kasutada kõnede jälgimise tööriistu. Ainult administraatorid ja inimesed, kellele on määratud kõnede jälgimise õigused, saavad kasutada kõnede jälgimise tarkvara.
Mida otsida kõnede jälgimise tööriistast?
Kui soovite investeerida kõnede jälgimise tarkvarasse, peaksite otsima parimat hinna ja kvaliteedi suhet. Seetõttu peaksite otsima kolmanda osapoole integratsioonide toetust, kohandamisfunktsioone, prognoosivat valimist, täiustatud analüütikat ja aruandlust ning oskustel põhinevat marsruutimist.
Kui palju maksab kõnede jälgimine?
Kõnede jälgimise tarkvara keskmine maksumus on umbes 50 dollarit kasutaja kohta kuus. Mõned üsna taskukohased pilvepõhised kõnekeskuse lahendused, näiteks LiveAgent, pakuvad seda funktsiooni aga 39 dollariga kasutaja kohta kuus.
Millised on kõnede jälgimise tarkvara eelised?
Kõnede jälgimise tarkvara aitab teil parandada kliendikogemust üldiselt. See aitab teil kindlasti parandada kõnekeskuse tulemuslikkust, sest see ühtlustab kõnede jaotamist, parandab agentide tööd ja võimaldab teil säilitada kvaliteeti.
Kui olete uudishimulik teada saama, mis on kõnede jälgimise tarkvara, siis see artikkel selgitab kõike, mida peate teadma. See on suurepärane koht alustamiseks, kui soovite mõista põhialuseid. Kas teate, kuidas toimib kõnede jälgimine? Klõpsake lingil, et avastada selle protsessi mehhanismid ja eelised. Lisaks uurige, kes kasutab kõnede jälgimise tarkvara ja miks see on paljudele ettevõtetele hädavajalik tööriist. Lugege edasi, et saada teada, kas kõik kasutajad saavad kasutada kõnede jälgimist ja millised on võimalikud piirangud. Kui teil on plaanis valida parim tööriist, siis uurige, mida otsida kõnede jälgimise tööriistast. Samuti saate teada, kui palju maksab kõnede jälgimine, et teha teadlikud otsused oma ettevõtte jaoks. Lõpuks avastage, millised on kõnede jälgimise tarkvara eelised ja kuidas see võib teie äri edendada.
Avastage, kuidas tutvumiskõne kontrollnimekiri aitab müügi- ja turundusmeeskondadel planeerida, kvalifitseerida ja automatiseerida kõnede töövooge. Kasutage SPIN mudelit, diagnoosige potentsiaalseid kliente ja leppige kokku kohtumisi, et maksimeerida müüki ja hoida kõik olulised detailid kontrolli all. Tutvuge meie täieliku juhendiga!
Sissetulevate ja väljaminevate kõnede keskus
Avasta sissetulevate ja väljaminevate kõnekeskuste võimalused! Meie kaasaegne tarkvara ja professionaalsed teenused aitavad tõsta efektiivsust klienditeeninduses, turunduses ja võlgade sissenõudmises. Liituge tasuta prooviperioodiga ja viige oma ettevõte uuele tasemele!
Avastage, kuidas LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara võimaldab ettevõtetel tõhusalt suhelda klientidega pilvepõhiste lahenduste abil. Meie tarkvara pakub mitmesuguseid funktsioone, sealhulgas sotsiaalmeedia integreerimist, aruandlust ja agentide jälgimist, et luua virtuaalne kõnekeskus. Alustage oma tasuta prooviperioodiga ja parandage kliendikogemust täna!