Mis on kõnekeskuse automatiseerimine?
Kõnekeskuse automatiseerimine viitab kõnede automatiseerimise lahenduse kasutamisele, et automatiseerida varasemalt inimeste poolt käsitletud ülesandeid. Automatiseeritud kõnekeskus eemaldab klienditoe agentidelt korduvad ülesanded ja parandab toimingute tõhusust, vähendades samal ajal tegevuskulusid. Automatiseerimisplatvormid sisaldavad tipptasemel tehnoloogiaid, nagu Interaktiivne häälvastus (IVR), kõnede marsruutimine ja tagasihelistamine. Need aitavad sujuvamaks muuta kõnede automatiseerimise, minimeerida ooteaegu ja vähendada kõigi agentide jõudeaega.
Kontaktkeskuse automatiseerimine loob pingevaba kliendikogemuse. See võimaldab ettevõtetel luua omale klientide kaasamise platvormi ning parandada kliendirahulolu ja suurendada müüki.
Millist tarkvara kõnekeskuse automatiseerimisel kasutatakse?
Kõnekeskuse tarkvara juhib kogu kõnekeskuse automatiseerimise algatust. Seda kasutatakse sageli vaheldumisi kontaktkeskuse tarkvara või kõnede automatiseerimise tööriistadega. LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara kasutab uusimat kontaktkeskuse tehnoloogiat ja hääle automatiseerimist, mis võimaldab teil kasutada:
- Intelligentset automatiseerimist
- IVR-i (Interaktiivne häälvastus)
- Intelligentset kõnede suunamist
- Virtuaalset agenti
- Tehisintellekti
- Väljuvate ja sissetulevate kõnede haldamine
See on terviklik kontaktkeskuse tarkvara, mis toetab nii sissetulevaid kui ka väljaminevaid kõnekeskusi.
Kes kasutab kõnekeskuse automatiseerimist?
Hetkel on kõnekeskuste automatiseerimine klienditeenindusvaldkonna keskmes. Kõnede automatiseerimisest sõltuvad ka paljud teised tööstusharud, eriti ettevõttesiseste kõnekeskustega ettevõtted. Kõnekeskuse tarkvara kasutusjuhtumid on sageli seotud konkreetsete osakondade ja töökohtadega.
Kliendikontaktkeskuse töötajad sõltuvad kõnede automatiseerimisest, kuna see aitab neil palju igapäevaseid ülesandeid automaatika hoolde jääta. Kõnekeskuse automatiseerimist kasutavad ametikohad:
- Kontaktkeskuse agendid
- Kõnekeskuse juhid
- Klienditoe agendid
Automate your workflow
LiveAgent offers wide range of useful automation and rules options. Why not try for yourself and see how helpful they can be?
Kuidas kõnesid automatiseerida?
LiveAgent võimaldab teil kõnede reaalajas automatiseerimiseks kasutada klienditeeninduse automatiseerimise võimalusi. Arvestades, et see on keeruline ülesanne, oli seda võimalik saavutada ainult hoolika programmeerimise ja tehnoloogiate `valiku abil, mis mõistavad loomulikku keelt ehk teisisõnu tehisintellektiga.
Platvorm võtab vastu kõik kliendipäringud, analüüsib neid ja määrab seejärel asjakohasele suhtluskanalile. Näiteks interaktiivne häälvastus aitab teil ühendada potentsiaalseid kliente õigete agentidega. Kõnede suunamisega seotud IVR kasutab kõiki saadaolevaid agente parimal võimalikul viisil.
Lõpuks tuleb mängu tagasihelistamisfunktsioon, mis võimaldab helistajatel taotleda tagasihelistamist, kui agente pole saadaval või liin on hõivatud.
Millised on praegused kõnekeskuste automatiseerimise trendid?
Kõnekeskuse automatiseerimise transformatsioon algas kõnekeskuse tarkvara juurutamisega. See on aga dünaamiline maastik. Oluline on olla kursis viimaste trendidega ja vastata tarbijate nõudmistele.
Kõnede automatiseerimise üks praeguseid suundi on digitaalne transformatsioon. See seab väljakutse klienditeenindussektori status quo’le ja nõuab tehnoloogiate integreerimist ettevõttesse. Üks neist tehnoloogiatest on kõnekeskuse tarkvara.
CRM-i kasutamine koos kõnekeskuse tarkvaraga on teine trend, mis loodi tänu selle võimele isikupärastada kliendi teekonda ja parandada kliendisuhtlust.+
LiveAgent võib märkimisväärselt suurendada teie suhtlusvõimalusi ja agendi tootlikkust. Praegu integreerib platvorm kümme suhtluskanalit, sealhulgas:
- E-post
- Vestlus
- Kõned
- Slack
- Viber
- Foorum
- Kontaktivormid
- Videokõned
- Tagasiside
Kuidas kõnekeskuse automatiseerimine klienditeenindust aitab?
Kõnede automatiseerimine automatiseerib korduvaid ja igapäevased ülesandeid, et võtta lahtiolekuaegadest maksimum.
Samuti parandab see helistajate üldist kogemust IVR-i, tagasihelistamiste ja intelligentse marsruutimisega, minimeerides ooteaegu. Midagi nii lihtsat nagu tagasihelistamise võimalus muudab klienditoega ühenduse võtmise lihtsamaks ja mugavamaks.
Millised on kõnekeskuse automatiseerimise eelised?
Kõnede automatiseerimine võib aidata teil rõõmustada kliente, pakkuda erakordset kliendikogemust ja parandada kliendirahulolu. LiveAgent aitab teil saavutada kõike ülaltoodut, täiustades teie kõnekeskuse kõige olulisemaid KPI-sid:
- Vähenenud keskmine käsitlusaeg
- Kiirem lahendusaeg
- Väiksem kliendivoolavus
- Parem töötajate kogemus
- Täiustatud kliendirahulolu
- Vähendatud tööjõukulud, tegevuskulud ja kontaktkeskuse kulud üldiselt
- Sujuv klientide tagasiside salvestamine ja talletamine
Improve your call center
Handle all your calls with ease and make your call center efficient more than ever with the help of LiveAgent.
Kui huvitute veelgi enam kõnekeskuse automatiseerimisest ja selle eelistest, siis lugege artiklit "Mis on kõnekeskuse automatiseerimine?." See artikkel selgitab, kuidas automatiseerimine võib teie ettevõtte jaoks kasulik olla ja milliseid funktsioone LiveAgent selleks pakub. Kui soovite teada, kuidas oma kõnekeskust tõhusalt seadistada ja üles ehitada, siis vaadake artiklit "Kõnekeskuse seadistamine." Siit leiate samm-sammult juhendi, kuidas luua hästi toimiv kõnekeskus ja millised on parimad praktikad selle juhtimiseks.
Klienditeeninduse standardite kontrollnimekiri
Avastage klienditeeninduse standardite kontrollnimekiri, mis aitab säilitada teenuse kvaliteeti, tagada järjepidevus ja tõsta kliendirahulolu. Ideaalne mitme asukohaga ettevõtetele kliendikogemuse parandamiseks. Külastage nüüd!
Tasuta kõnekeskuse tarkvara - LiveAgent
Avasta LiveAgenti tasuta kõnekeskuse tarkvara, mis võimaldab Teil brauserist või mobiilirakendusest teha ja vastu võtta kõnesid koos piiramatute kõnesalvestustega. Parandage oma klienditeeninduse taset, integreerides erinevaid platvorme, nagu WhatsApp, WordPress ja Shopify. Alustage juba täna ja viige oma klienditugi uuele tasemele!