Mis on kõnesilt?
Olenemata teie kõnekeskuse suurusest, on oluline püsida korrapärastatuna. Isegi kui kliente on vähem, võivad teie agendid sattuda segadussea, kui klientide probleemid pole selgelt organiseeritud.
Kõnede sildistamine on üks kasulikumaid äritavasid. Siltide või kõnesiltide lisamine nii sissetulevatele kui ka väljaminevatele kõnedele võimaldab teil töökoormusest olenemata asjadega kursis püsida. Organiseerimine on eduka kõnekeskuse toimimise võti.
Kõnede sildistamine on üks täiustatud kõnekeskuse funktsioonidest, mis aitavad teil pakkuda suurepärast klienditeenindust sõltumata teie ettevõtte tüübist. Vihasete klientide kõnede, helistamiskonversioonide jälgimise ja hüljatud kõnede määra tuvastamine võib aidata teil kohandada oma ärimeetodeid, et parandada oma konversioonimäära.
LiveAgenti klienditoe tarkvara pakub palju silmapaistvaid kõnekeskuse võimalusi, sealhulgas kõnede sildistamist.
Miks on kõnesiltide kasutamine oluline?
Iga hea juht või ettevõtte omanik teab, et positiivne kliendikogemus on eduka ettevõtte aluseks.
Telefonikõnede sildistamine võib vähendada hüljatud kõnede arvu, kuna see võimaldab agentidel telefoniga suhtlemisel tõhusamalt navigeerida. Neil on palju lihtsam telefoni vastu võtta ja klientide probleeme kiiremini lahendada, kui nad näevad kõne alguse probleemi sisu, kliendi üksikasju või muud vajalikku teavet.
Kui kliendisuhtlus on selgelt kategoriseeritud, saate neid hõlpsalt analüüsida ja tuvastada võimalikud suundumused või ühisjooned. Nii saate hinnata turunduskampaaniate toodetud müügivihjete kvaliteeti ja jälgida kõnekeskuse toimivust.
Klienditoe probleemide ja kaebuste sildistamine võimaldab. Nii saate edendada oma kampaaniaid (meilikampaaniad , Google Ads jne), isikupärastada oma lähenemist (nt kohandatud tervitus) ja suurendada müüki.
Teine oluline tööriist kliendisuhtluse edasiseks uurimiseks on kõnede salvestamine. Ärge unustage, et saate sildistada ka kõnesalvestisi, et neid hiljem analüüsiks, ülevaatamiseks või isegi uue meeskonnaliikme koolitamiseks kasutada.
Kõnesiltide näited
Mõned levinud sildid:
- VIP klient
- tehniline tugi
- kaebused
- tellimuste tagastamine
- helistaja viide
- täiendav kontaktteave
- osakond (müük, turundus jms.)
Lisaks vaikimisi siltide loendile võimaldab LiveAgent teil määrata oma kontaktkeskuse interaktsioonidele kohandatud kõnesilte. Saate isegi luua uusi kohandatud silte, mis sobivad teie ettevõttega nõudmistega.
Lisaks saate oma äriprotsessidele lisada kohustusliku kõnede sildistamise. See tähendab, et teie agendid määravad igale kõnele pärast selle lõppu teatud sildid. Mõned neist kohustuslikest siltidest võivad olla kõnet haldava agendi nimi või ID, osakond, telefoninumber jne.
LiveAgent has a built-in call center, so it’s easy to set up and use.
Get access to all of LiveAgent’s call center features, which include both basic and advanced call center functions.
Pärast praeguse lehe lugemist võiksite uurida, mis on kõnesilt ja miks see on oluline. Selles artiklis leiate ka näiteid kõnesiltide kasutamise kohta. Kui soovite rohkem teada saada, kuidas kohapealne kasutajatoe tarkvara saab teie ettevõtte teenindust parandada, on see artikkel teie jaoks. Samuti vastatakse seal sageli esitatud küsimustele. Lisaks võib kasutajatoe portaali selgitus pakkuda kasulikku teavet selle kohta, kuidas portaalid töötavad. Selle kaudu saate ka oma klienditoe tõhusust parandada. Viimane, kuid mitte vähem oluline, on artikkel toetatud kõneseadmetest, mis annab ülevaate erinevatest seadme võimalustest. See on kasulik, kui te kaalute oma kõnehalduse seadmete uuendamist.
Avasta, kuidas LiveAgent automatiseerib ja salvestab kliendisuhtlust, et luua tugevad ja pikaajalised suhted klientidega. Kasutage erinevaid kanaleid nagu telefon, e-post ja sotsiaalmeedia, et rahuldada klientide vajadusi efektiivselt. Alustage tasuta prooviperioodiga ja suurendage oma ettevõtte reageerimiskiirust ning müüki!
Avastage, kuidas luua kaasahaarav bränd, mis ühendab disaini, sümbolid ja kliendilubadused. Väikeettevõtted saavad sotsiaalmeedia ja online-arvustuste abil brändi üles ehitada. Uurige, kuidas kliendirahulolu tõstmiseks tagasisidet koguda ja kasutada LiveAgenti tööriistu efektiivsema klienditoe pakkumiseks. Alustage tasuta prooviperioodi juba täna!
Avasta, kuidas VoIP-kõned pakuvad mobiilsust ja paindlikkust, krüpteerivad suhtlust ning säästavad kulusid võrreldes traditsiooniliste telefonisüsteemidega. Õpi, kuidas VoIP toimib, miks see on ideaalne konverentskõnede jaoks, ja mida on vaja selleks, et alustada. Täielik ülevaade VoIP-kõnedest ootab sind!