Mis on kontaktpunktid?
Kontaktpunkt on aeg, mil klient enne või pärast ostu sooritamist teie ettevõttega erinevatel põhjustel ühendust võtab.
Ajavahemikku enne toote ostmist, mil klient otsib ja uurib teie ettevõtte erinevaid tooteid, nimetatakse kontaktpunktiks.
Ajavahemikku pärast toote ostmist teie ettevõttelt, kui klient helistab remondi või mõne tootega seotud päringu saamiseks, nimetatakse ka kontaktpunktiks.
Ettevõtted peavad oma tooteid turundama nii, et nende tooted saaksid võimalikult palju kokkupuutepunkte. Mida rohkem puutepunkte ettevõttel on, seda parem on see neile.
Frequently Asked Questions
Mis on kontaktpunktid?
Kontaktpunktid on aeg, mil klient võtab teie ettevõttega ühendust enne või pärast konkreetse toote või teenuse ostmist erinevatel põhjustel, nt et saada rohkem teavet konkreetse toote kohta või esitada kaebus.
Millised on tüüpilised kontaktpunktid?
Tüüpilisemad kontaktpunktid on klienditeenindusega suhtlemine erinevate kanalite kaudu, sotsiaalmeedias kommenteerimine, hinnangute ja arvustuste jätmine veebis.
Kas LiveAgent'is on võimalik hinnata kõiki puutepunkte?
LiveAgent'is saate hinnata kõiki suhtluskanalitega seotud kontaktpunkte, tänu millele saavad kliendid ja potentsiaalsed kliendid teie brändiga ühendust võtta.
Kui oled just lugenud "Kontaktpunktid" lehekülge, võib sul olla huvi teada saada, kuidas parim kontaktikeskuse tarkvara aitab ettevõttel sujuvamalt töötada. See artikkel annab ülevaate erinevatest tarkvara valikutest ja nende funktsioonidest.
Lisaks tasub uurida, kuidas kontaktkeskuse ja kõnekeskuse tarkvara erinevad ning milliseid eeliseid need pakuvad. Siit leiad ka teavet LiveAgent'i pakutavate võimaluste kohta.
Samuti võiksid lugeda, milline on klienditeeninduse roll kliendikogemuses. See artikkel pakub praktilisi nõuandeid klienditeeninduse parandamiseks ja klientide rahulolu suurendamiseks.
Kui tahad süveneda kliendihoolduse teemasse, siis artikkel kliendihooldus selgitab, miks on kliendihooldus oluline ja kuidas see aitab brändi usaldusväärsust tõsta. Leiad ka parimaid praktikaid suurepärase kliendihoolduse säilitamiseks.
Lõpuks, kui sul on vaja vastata toote või teenusega seotud küsimustele, siis see artikkel pakub kasulikke mudeleid ja näpunäiteid klientide päringute tõhusaks käsitlemiseks.
Avasta, kuidas LiveAgent automatiseerib ja salvestab kliendisuhtlust, et luua tugevad ja pikaajalised suhted klientidega. Kasutage erinevaid kanaleid nagu telefon, e-post ja sotsiaalmeedia, et rahuldada klientide vajadusi efektiivselt. Alustage tasuta prooviperioodiga ja suurendage oma ettevõtte reageerimiskiirust ning müüki!
Klienditugi on oluline kliendirahulolu tõstmiseks ja sujuvaks suhtluseks enne, ajal ja pärast ostu. Kasutades LiveAgenti mitmekülgset tarkvara, saate pakkuda tasuta ja efektiivset tuge, mis hõlmab e-maile, vestlusi ja palju muud. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge rahulolevate klientide kogukonnaga!
Avastage LiveAgenti laialdane raporteerimisvõimekus, mis hõlmab analüütika ülevaateid, soorituse ja agendi raporteid ning palju muud. Kõik raportid on saadaval eksportimiseks CSV failidena, mis aitavad teie klienditoe teenust täiustada. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge meie rahulolevate klientide kogukonnaga juba täna!