Mis on kontaktpunktid?
Kontaktpunkt on aeg, mil klient enne või pärast ostu sooritamist teie ettevõttega erinevatel põhjustel ühendust võtab.
Ajavahemikku enne toote ostmist, mil klient otsib ja uurib teie ettevõtte erinevaid tooteid, nimetatakse kontaktpunktiks.
Ajavahemikku pärast toote ostmist teie ettevõttelt, kui klient helistab remondi või mõne tootega seotud päringu saamiseks, nimetatakse ka kontaktpunktiks.
Ettevõtted peavad oma tooteid turundama nii, et nende tooted saaksid võimalikult palju kokkupuutepunkte. Mida rohkem puutepunkte ettevõttel on, seda parem on see neile.
Frequently Asked Questions
Mis on kontaktpunktid?
Kontaktpunktid on aeg, mil klient võtab teie ettevõttega ühendust enne või pärast konkreetse toote või teenuse ostmist erinevatel põhjustel, nt et saada rohkem teavet konkreetse toote kohta või esitada kaebus.
Millised on tüüpilised kontaktpunktid?
Tüüpilisemad kontaktpunktid on klienditeenindusega suhtlemine erinevate kanalite kaudu, sotsiaalmeedias kommenteerimine, hinnangute ja arvustuste jätmine veebis.
Kas LiveAgent'is on võimalik hinnata kõiki puutepunkte?
LiveAgent'is saate hinnata kõiki suhtluskanalitega seotud kontaktpunkte, tänu millele saavad kliendid ja potentsiaalsed kliendid teie brändiga ühendust võtta.
Kui oled just lugenud "Kontaktpunktid" lehekülge, võib sul olla huvi teada saada, kuidas parim kontaktikeskuse tarkvara aitab ettevõttel sujuvamalt töötada. See artikkel annab ülevaate erinevatest tarkvara valikutest ja nende funktsioonidest.
Lisaks tasub uurida, kuidas kontaktkeskuse ja kõnekeskuse tarkvara erinevad ning milliseid eeliseid need pakuvad. Siit leiad ka teavet LiveAgent'i pakutavate võimaluste kohta.
Samuti võiksid lugeda, milline on klienditeeninduse roll kliendikogemuses. See artikkel pakub praktilisi nõuandeid klienditeeninduse parandamiseks ja klientide rahulolu suurendamiseks.
Kui tahad süveneda kliendihoolduse teemasse, siis artikkel kliendihooldus selgitab, miks on kliendihooldus oluline ja kuidas see aitab brändi usaldusväärsust tõsta. Leiad ka parimaid praktikaid suurepärase kliendihoolduse säilitamiseks.
Lõpuks, kui sul on vaja vastata toote või teenusega seotud küsimustele, siis see artikkel pakub kasulikke mudeleid ja näpunäiteid klientide päringute tõhusaks käsitlemiseks.
Avastage, kuidas luua kaasahaarav bränd, mis ühendab disaini, sümbolid ja kliendilubadused. Väikeettevõtted saavad sotsiaalmeedia ja online-arvustuste abil brändi üles ehitada. Uurige, kuidas kliendirahulolu tõstmiseks tagasisidet koguda ja kasutada LiveAgenti tööriistu efektiivsema klienditoe pakkumiseks. Alustage tasuta prooviperioodi juba täna!
Avasta, kuidas VoIP-kõned pakuvad mobiilsust ja paindlikkust, krüpteerivad suhtlust ning säästavad kulusid võrreldes traditsiooniliste telefonisüsteemidega. Õpi, kuidas VoIP toimib, miks see on ideaalne konverentskõnede jaoks, ja mida on vaja selleks, et alustada. Täielik ülevaade VoIP-kõnedest ootab sind!
Avasta VoIP telefoniteenuse eelised ja puudused, ning õpi, kuidas see töötab. Kasuta VoIP-i oma kodus või ettevõttes, et teha rahvusvahelisi kõnesid ja säilitada oma telefoninumber. Saa teada, millist varustust on vaja ja kuidas alustada VoIP-teenuse kasutamist lihtsate sammudega. Liitu meiega ja alusta oma tasuta konto loomist juba täna!
Avastage LiveAgenti laialdane raporteerimisvõimekus, mis hõlmab analüütika ülevaateid, soorituse ja agendi raporteid ning palju muud. Kõik raportid on saadaval eksportimiseks CSV failidena, mis aitavad teie klienditoe teenust täiustada. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge meie rahulolevate klientide kogukonnaga juba täna!