Mis on kontekstuaalne abi?
LiveAgent pakub otsinguvidinaid, mis on teie veebilehele sisestatud. Kontekstuaalne abi soovitab automaatselt teadmistebaasi artikleid, mis tuginevad teie poolt trükitavatele märksõndele. See viib kliendikogemuse uuele tasemele ja vähendab uute sedelite esitamise arvu.
Frequently Asked Questions
Mis on kontekstuaalne abi?
Kontekstuaalne abi pakub abi tarkvara oleku spetsiifilises punktis täpselt sellise olekuga seotud olukorras. Täpsemalt öeldes tähendab see, et abi sisaldab ainult kõige vajalikumat informatsiooni, mida klient oma probleemi ületamiseks vajab. Selline abi on lisatud otse liidesesse.
Kuidas kontekstuaalne abi töötab?
Kontekstuaalne abi töötab tavaliselt nii, et süsteem soovitab kliendile, milliste artiklite või sisuga ta peaks tutvuma tundes ära veebilehe url-i, kus klient asub. Need on parimad soovitused, mis peaksid klienti tema probleemiga aitama.
Kas LiveAgent võimaldab kontekstuaalset abi?
LiveAgent pakub otsinguvidinaid, mida saate lisada oma veebilehele. See võimaldab klientidel saada kontekstuaalset abi. Süsteem soovitab automaatselt teadmistebaasi artikleid, kust leiate teema kohta infot olenevalt sisestatud märksõnadest.
Kui oled huvitatud, kuidas kontekstuaalne abi võib parandada sinu klienditeenindust, siis soovitame tutvuda ka sellega seotud teemadega. Uuri, kuidas keele järgi kohandatavad vidinad aitavad paremini teenindada kliente nende eelistatud keeles.
Lisaks, kui soovid süveneda tugikeskuse toimimisse, on artikkel Mis on tugikeskus? suurepärane koht alustamiseks. Samuti võid leida kasulikke nõuandeid kliendikogemuse parandamiseks artiklist Klienditeeninduse roll kliendikogemuses, mis käsitleb teeninduse ja kliendikogemuse erinevusi.
Kui oled huvitatud AI lahendustest klienditeeninduse valdkonnas, siis uuri, kuidas AI Assist võib muuta sinu klienditeeninduse veelgi tõhusamaks ja kiiremaks.
Klienditugi on oluline kliendirahulolu tõstmiseks ja sujuvaks suhtluseks enne, ajal ja pärast ostu. Kasutades LiveAgenti mitmekülgset tarkvara, saate pakkuda tasuta ja efektiivset tuge, mis hõlmab e-maile, vestlusi ja palju muud. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge rahulolevate klientide kogukonnaga!
Avastage klienditeeninduse esindaja rolli LiveAgentis - võtmetöötaja, kes suhtleb klientidega mitme kanali kaudu, säilitades positiivseid suhteid. Õppige, kuidas tarkvara võib parandada teenindust ja pakkuda erakordset tuge. Alustage oma tasuta 14-päevast prooviperioodi, et täiustada kliendikogemust!