Külmadeks kõnedeks peetakse kõiki katseid, kus püütakse kliendiga telefoni teel äri teha. Erinevalt soojast kõnest pole potentsiaalsed kliendid neile helistavast ettevõttest teadlikud.
Pole vahet, kas olete alles alustav ettevõte või juba mainekas organisatsioon, värskete müügivihjete otsimine ei lõppe kunagi. Alustavatele ettevõtetele tähendab võimalikult paljude kvaliteetsete sidemete leidmine asjakohaseks ja konkurentsivõimeliseks saamist.
Eelarve on enamiku uute ettevõtete suurim probleem. Nõuetekohaste rahaliste vahendite puudumine takistab paljusid uusi ettevõtteid kasutamast kõiki olemasolevaid turundusviise, mille tulemuseks on kehv müük, kuna enamik teie potentsiaalseid väljavaateid saab ära kasutatud.
See on koht, kus külmad kõned tulevad mängu kui uute värskete müügivihjete allikana. Nüüd aga räägime sellest, mis on külm kõne, selle seaduslikkusest, parimatest viisidest külmade kõnede tegemiseks ja muust.
Mis on külm kõne?
Külm kõne on traditsiooniline turundusvorm. See viitab äritehnikale, mille puhul müüja või turundaja kasutab telefoni helistamiseks, et müüa tooteid või teenuseid potentsiaalsetele klientidele, kellel pole ettevõttega varasemaid kokkupuuteid.
Värske ettevõtte omanik võib loota külmadele kõnedele, et avastada hea võimalus ettevõtte kasvatamiseks. Kui teatud nõuded on täidetud, saab külmasid kõnesid kasutada rohkemate müügivihjete genereerimiseks ja äritegevuse edendamiseks.
Mis on külma kõne seadus?
Külm kõne on seaduslik seni, kuni järgite teatud reegleid ja eeskirju. Ebaseaduslik külm kõne toimub aga järgmistes olukordades:
- Kui müüja ei teata potentsiaalsele kliendile oma nime, ettevõtte nime, telefoninumbrit või aadressi;
- Kui müügimees eirab potentsiaalse kliendi palvet teda rahule jätta;
- Kui müüja kasutab külmasid kõnesid, et pakkuda teenuseid või tooteid, mille hind on kõrgem kui Ühendkuningriigi seadustega kehtestatud keskmine hind ilma kirjaliku lepinguta, on teil lepingu tühistamiseks aega kaks nädalat (14 päeva).
Nende eeskirjade eiramine võib kaasa tuua kriminaalkaristuse.
Kuidas teha külmasid kõnesid?
Külm kõne nõuab edukuseks üksikasjalikku ettevalmistust. Esiteks uurite potentsiaalseid müügivihjeid, et leida nende kohta olulist teavet. See aitab köita nende tähelepanu ja pakkuda väärtust. Veelgi olulisem on see, et nii saate koostada loendi potentsiaalsetest klientidest, kes võivad olla huvitatud teie pakutavast.
Alustuseks kontrollige nende sotsiaalmeediat, CRM-i, ettevõtte saite ja LinkedIni. Looge skripti väljatöötamiseks ülevaade sellest, mida soovite öelda. Veenduge, et teie külmad kõned algaksid tabava avalausega. Ärge alustage müügipakkumisega, vaid proovige mõista potentsiaalsete klientide vajadusi ja kohandage oma pakkumist. Lõpuks õppige toime tulema keeldumisega ja saama üle kõne vastumeelsusest.
Mida külma kõne ajal öelda?
Kuna teie müügiesindajatel on müügikõnedega sihini jõudmiseks piiratud aeg, peaksid nad kindlasti kasutama seda aega potentsiaalsete klientidega ärisuhte loomiseks.
Alustage oma külma kõnet korraliku sissejuhatusega, et kaasata potentsiaalsed kliendid müügiprotsessi. Rääkige paar sõna ettevõttest ja helistamise põhjusest.
Vastuväidete hõlpsaks ületamiseks võite järgida järgmisi näpunäiteid:
Suhelge – näidake oma mõistmist ja tunnustust;
Rajage teed – pakkuge põhjalikku teavet oma pakkumise kohta, et suhelda potentsiaalsete inimestega ja luua suhe;
Sõlmige tehing – esitage oma küsimus ja tehke neile pakkumine, et hankida nende pühendumus.
Kui palju peaks külm kõne kestma?
Mõnede kõige edukamate külmade kõnede kampaaniate kohaselt peaks kõne kestma keskmiselt 7,5 minutit.
Lihtsamalt öeldes peaks ideaalsest ja keskmisest külma kõne ajast piisama, et teie müügiesindajad saaksid esitada müügipakkumise ja tuua potentsiaalse kliendi pardale.
Keskmine külma kõne aeg on umbes 7,5 minutit. Mida kauem aga vestlus kestab, seda suurem on eduvõimalus.
Kui kaua kulub 100 külma kõne tegemisele?
100 külma kõne tegemiseks võib kuluda 1–5 tundi, kuid see sõltub suuresti kasutatavast valimissüsteemist. Kui soovite oma külmasid kõnesid parandada, vajate korralikku müügistrateegiat.
Alustage sellest, et valite oma vajadustele sobiva valimissüsteemi ja mõelge, kui palju potentsiaalseid kliente peate oma eesmärgi saavutamiseks iga päev kätte saama. 100 külma kõne tegemiseks kuluv aeg sõltub sellest, kui palju numbreid teie süsteem suudab korraga valida, ja kui palju potentsiaalseid kliente te tegelikult kätte saate.
Milline on parim aeg külmade kõnede tegemiseks?
Üldiselt ei ole sellele küsimusele ühest vastust, mis sobiks kõigile. Siiski on konkreetseid suundumusi, mis näitavad, et parim aeg potentsiaalsetele klientidele helistamiseks on vahemikus kell 9.00–16.00.
Enam kui 11 miljoni külma kõne põhjal kogutud andmete kohaselt on USA-s parim reageerimisaeg kell 10 hommikul ja kell 2 pärastlõunal.
Õhtutunde, nädalavahetusi, varahommikuid ja riiklikke pühi peetakse halvaks ajaks. Seega kohandage oma kõnede ajakava, et jõuda võimalikult paljude potentsiaalsete klientideni.
Kui edukad on külmad kõned müügistrateegiana?
Kuigi külm kõne võib viia tegeliku müügini, sõltub selle edukuse määr suuresti teie ettevõtte tüübist ja potentsiaalsest kliendist, kelleni püüate jõuda.
Mõned hinnangud näitavad, et külmade kõnede õnnestumise määr on 2%. Külmad kõned võivad aga parandada teie konversioonimäärasid 20%, sulgemismäära kuni 50% ja aidata parandada halba müüki.
Kuidas külmasid kõnesid automatiseerida?
Parim viis külmade kõnede automatiseerimiseks on kasutada progressiivset numbrivalijat, et seada vastatud kõned prioriteediks ja ühendada need automaatselt vabade müügiesindajatega. See külmade kõnede tarkvara teeb kõnesid õigel ajal ja suudab vestlusi salvestada, et aidata teie müügiesindajatel oma lähenemist isikupärastada.
Külmkõnede näpunäited
Siin on mõned parimad külmade kõnede näpunäited, mis peaksid aitama teil arendada paremaid müügioskusi. Kasutage tõhusama külma kõne skripti väljatöötamiseks järgmisi nõuandeid:
- Ajastage oma külmade kõnede aegu targalt, et leida parimad ajad potentsiaalsete klientide sihtimiseks.
- Looge ajakava eesmärgipärase kõnede arvuga ühes päevas ja nädalas.
- Veenduge, et sihiksite õiget tüüpi vaatajaskonda.
- Valmistage ette skript, mis kõlab professionaalselt, ja esitage oma pakkumine.
- Olge üle keeldumisest ja püsige järjekindlana.
Kuidas peatada külmade kõnede tegijaid?
Kui potentsiaalsel kliendil on kuritahtlikest müügitaktikatest kõrini, on olemas mõned nipid, mis aitavad külmi kõnesid peatada:
- Teatage kõigist kuritahtlikest külmadest kõnedest TPS-ile (nõutav registreerimine). Teenus aitab inimestel vähendada vastuvõetavate kõnede, näiteks kuritahtliku müügi ja häirivate kõnede arvu. Registreerimine hõlmab paari sammu järgimist.
- Kasutage kõne blokeerimise seadet, mis nõuab helistaja ID-d.
- Kasutage soovimatute kõnede peatamiseks kõnepiiranguid.
- Kontrollige regulaarselt oma telefonikõnesid.
Kas külma kõne tegijatest on võimalik kuskile teatada?
Registreerige oma telefoninumber TPS-is (kasutamine tasuta). TPS-i trikk seisneb selles, et ettevõte ei luba kolmandatel isikutel registreeritud numbritele helistada. Kõigist kelmuse või pettuse katsetest tuleb teavitada Action Fraudi. Iga inimene, kes soovib kuritahtlikke müügikõnesid vähendada või usub, et on langenud pettuse ohvriks, võib sellest Action Fraud National Fraudi ja küberkuritegevuse teavituskeskusele.
Create a call center software
LiveAgent, the omnichannel cloud-based call center software is all you’ll ever need to provide reliable and personalized service to your customers.
Vaadake külma kõne videot
Külmad kõned on otsemüügi meetod, mille käigus ettevõtted helistavad klientidele, et meelitada neid ostma toodet või teenust. LiveAgenti klienditoe tarkvara muudab protsessi lihtsamaks, pakkudes erinevaid automatiseerimisfunktsioone, nagu isikupärastatud kõned mitmele kliendile, ning võimalust salvestada klienditeavet ja käsitleda korraga mitut kliendipäringut. Tarkvara võib kasutada ka külmkõnede kampaaniate edu jälgimiseks, pakkudes üksikasjalikku analüüsi müügivihjete, konversioonide ja ROI kohta, mis võib aidata turunduskampaaniat paremini juhtida.
Kui oled juba tuttav sellega, mis on külm kõne ja kuidas neid tõhusalt teha, võid olla huvitatud artiklist kõneaeg, et paremini mõista, kuidas oma kõnesid ajaliselt optimeerida. See annab sulle ülevaate, kuidas mõõta keskmist kõneaega ja mis vahe on keskmise kõneaja ja käsitlemisaja vahel.
Klienditeeninduse parendamine on pidev protsess ja klienditeeninduse küsitlus võib pakkuda häid vihjeid selleks. Uuri, kuidas küsitlused aitavad kaasa teeninduse kvaliteedi tõstmisele ja milliseid küsimusi võiksid oma klientidele esitada.
Kui soovid pakkuda kohest tuge ja parandada kliendikogemust, tutvu artikliga reaalajas vestlus. See selgitab, kuidas reaalajas vestlus võib muuta suhtlemise klientidega kiireks ja tõhusaks.
Avastage, kuidas tutvumiskõne kontrollnimekiri aitab müügi- ja turundusmeeskondadel planeerida, kvalifitseerida ja automatiseerida kõnede töövooge. Kasutage SPIN mudelit, diagnoosige potentsiaalseid kliente ja leppige kokku kohtumisi, et maksimeerida müüki ja hoida kõik olulised detailid kontrolli all. Tutvuge meie täieliku juhendiga!
Klienditeeninduse tagasihelistamine
Avasta klienditeeninduse tagasihelistamise funktsiooni eeliseid LiveAgenti abil! Suurenda kliendirahulolu ja vähenda ooteaega automaatsete tagasihelistamiste abil. Lihtne IVR skripti seadistamine ja kasutamine toob rohkem müügivõimalusi ja tõhusust. Proovi tasuta ja paranda oma klienditeenindust nüüd!
Avastage sissetulevate kõnede käsitlemise maailma enesekindlalt! Õppige eristama klienditeeninduse ja müügikõnesid, mõistke sissetuleva ja väljamineva kõne erinevusi ning omandage parimad tavad klientide rahulolu tagamiseks. Kasutage LiveAgent'i kontaktkeskuse tarkvara, et tõsta oma ettevõtte kliendikogemuse taset.
Klaus on klienditeeninduse kvaliteedi ja vestluste hindamise tarkvara, mis integreerub LiveAgenti platvormiga. See võimaldab ettevõtetel anda meeskondadele tõhusat tagasisidet, parandada töövoogu ja tõsta teeninduse kvaliteeti. Avastage, kuidas Klausi kasutamine võib teie klienditoe meeskonna tulemuslikkust parandada. Integreerige nüüd ja alustage tasuta prooviperioodiga!