Mis on lahendamise aeg?
Lahendamise aeg on aeg, mis kulub sedeli lahendamisele. See algab sekundist, mil sedel ilmub teie kasutajatoe töölauale ja lõpeb, kui agent või klient vajutab nuppu Lahenda. Vahel lahendab sedeli automaatselt Reegel, mis taustal töötab.
Kõige tavalisemad olukorras, kus sedel lahendatakse automaatselt on siis, kui klient kirjutab küsimuse, kasutajatoe agent vastav sedelile ja klient rohkem ei vasta. Tavaliselt käivitub pärast paari mitteaktiivse päeva möödumist reegel, mis sellise stsenaariumi korral sedeli lahendab.
Frequently Asked Questions
Mis on lahendamise aeg?
Lahendamise aeg on aeg kliendi päringu saamisest kuni juhtumi lahendamiseni, kui agent vajutab nuppu Lahenda (mõnikord lahendatakse see taustal töötava reegliga automaatselt).
Kuidas saate lahendamise aega kalkuleerida?
Selleks, et kalkuleerida lahenduse aega jagage kõigile kõnede arv töödeldud päringute arvuga.
Kuidas parandada lahendamise aega?
Selleks, et parandada lahendamise aega tuleb esmalt tagada klienditeeninduse kvaliteet. mõlemad agendid peaksid olema oma tööks korralikult ettevalmistunud ja peaksid omama õigeid tööriistu, mis neid töö tegemisel aitaksid. Tänu Liveagent`i tarkvarale saab töid automatiseerida ja agent saab hallata suhtluskanaleid ühet kohast ning omab juurdepääsu raportitele.
Kui olete teada saanud, mis on lahendamise aeg, võiksite kaaluda oma klienditeeninduse parandamist. Selleks lugege kindlasti artiklit kuidas parandada klienditeenindust, et saada kasulikke näpunäiteid ja strateegiaid. Lisaks, kui olete huvitatud, kuidas kasutada SLA aruandeid oma teenuste tõhustamiseks, vaadake artiklit SLA logiaruanne. Siit saate teada, kuidas jälgida ja analüüsida teenindusaegu. Kui tegelete sotsiaalmeedia klienditeenindusega, siis lugege kindlasti sotsiaalmeedia lahtiolekuaegade küsimuste vastuste malle, et muuta oma vastused tõhusamaks ja ajakohasemaks.
Avasta, kuidas LiveAgent automatiseerib ja salvestab kliendisuhtlust, et luua tugevad ja pikaajalised suhted klientidega. Kasutage erinevaid kanaleid nagu telefon, e-post ja sotsiaalmeedia, et rahuldada klientide vajadusi efektiivselt. Alustage tasuta prooviperioodiga ja suurendage oma ettevõtte reageerimiskiirust ning müüki!
Klienditugi on oluline kliendirahulolu tõstmiseks ja sujuvaks suhtluseks enne, ajal ja pärast ostu. Kasutades LiveAgenti mitmekülgset tarkvara, saate pakkuda tasuta ja efektiivset tuge, mis hõlmab e-maile, vestlusi ja palju muud. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge rahulolevate klientide kogukonnaga!
Avastage klienditeeninduse esindaja rolli LiveAgentis - võtmetöötaja, kes suhtleb klientidega mitme kanali kaudu, säilitades positiivseid suhteid. Õppige, kuidas tarkvara võib parandada teenindust ja pakkuda erakordset tuge. Alustage oma tasuta 14-päevast prooviperioodi, et täiustada kliendikogemust!