Mis on laiendused?
Tööriistu, mis aitavad parandada kasutajatoe funktsioone kutsutakse laiendusteks, näiteks LiveAgent`i pluginad.
Frequently Asked Questions
Mis on laiendused?
Laiendused on väikesed programmid, mis toetavad kasutajatoe tegevusi. Need võimaldavad kohandada funktsioone ja programmi käitumist kasutaja individuaalsetele vajadustele. Need tuginevad HTML-ile, JavaScript`ile ja CSS-ile. Laienemine peaks teenima ainult ühte kitsalt määratletud eesmärki.
Kuidas laiendusi kasutada?
Laienduse kasutamiseks tuleb teil see installeerida ja korralikult hallata. Vahel on teil laienduste lisamiseks vaja teatud lubasid või andmeid, kui soovite need programmile lisada. Laiendused võimaldavad teha täiendavaid tegevusi, mida programm ise ei saa pakkuda.
Kas LiveAgent pakub laiendusi?
LiveAgent pakub erinevaid laiendusi. Olenevalt sellest, mida vajate saate lisatasu eest osta individuaalseid elemente. Lisades need standard toe tarkvarale saate oma klienditoe meeskonnale ja klientidele pakkuda rohkem võimalusi ja funktsioone.
Kui olete huvitatud, kuidas LiveAgenti igakuised uuendused aitavad parandada teenuse kvaliteeti, siis vaadake meie juuni väljaannet. See annab ülevaate kõigist olulistest parendustest, mis aitavad kaasa sujuvama klienditeeninduse kogemusele. Lisaks, kui soovite teada saada, kuidas IT kasutajatugi võib teie ettevõttele kasulik olla, tutvuge meie lehega IT kasutajatugi (selgitatud). See artikkel selgitab IT kasutajatoe tähtsust ja selle rolli sujuva töö tagamisel. Samuti võiks teile huvi pakkuda klientide tunnustuse e-kirja mallid, mis aitavad teil luua siiraid tänuavaldusi klientidele. Need mallid võivad aidata tugevdada teie kliendisuhteid ja parandada üldist rahulolu.
Avasta, kuidas LiveAgent automatiseerib ja salvestab kliendisuhtlust, et luua tugevad ja pikaajalised suhted klientidega. Kasutage erinevaid kanaleid nagu telefon, e-post ja sotsiaalmeedia, et rahuldada klientide vajadusi efektiivselt. Alustage tasuta prooviperioodiga ja suurendage oma ettevõtte reageerimiskiirust ning müüki!
Avastage, kuidas luua kaasahaarav bränd, mis ühendab disaini, sümbolid ja kliendilubadused. Väikeettevõtted saavad sotsiaalmeedia ja online-arvustuste abil brändi üles ehitada. Uurige, kuidas kliendirahulolu tõstmiseks tagasisidet koguda ja kasutada LiveAgenti tööriistu efektiivsema klienditoe pakkumiseks. Alustage tasuta prooviperioodi juba täna!
Klienditugi on oluline kliendirahulolu tõstmiseks ja sujuvaks suhtluseks enne, ajal ja pärast ostu. Kasutades LiveAgenti mitmekülgset tarkvara, saate pakkuda tasuta ja efektiivset tuge, mis hõlmab e-maile, vestlusi ja palju muud. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge rahulolevate klientide kogukonnaga!