Mis on sessiooni jooksul vaadatud leheküljed?
Artiklil on palju lehekülgi. Kui keegi satub teie artikli peale, on võimalus, et ta ei vaata kõiki lehekülgi. Mõnedel neist võib olla sisu, mida inimene otsib, seega on ülejäänud lehtede vaatamine kasutu ja need jäetakse vahele.
Inimese poolt vaadatavad leheküljed aitavad teil parandada oma artikleid, sest see näitab, mida klient otsib. Seega, järgmine kord enne artikli avaldamist, saate kontrollida selle sisu ja kui arvate, et klient teatud informatsiooni ei vaja, saate selle eemaldada.
Frequently Asked Questions
Mida tähendab termin lehekülje vaatamisi sessiooni jooksul?
Sessiooni jooksul vaadatud leheküljed viitab keskmisele lehekülgede arvule, mida sessiooni jooksul teie veebilehel vaadatakse. Mida rohkem lehekülgi sessiooni jooksul, seda kõrgem on kasutaja kaasatuse tase, mis võimaldab teie veebilehte sagedamini avastada.
Mida peaksite lehekülhe vaatamisi sessiooni jooksul parameetri puhul järgima?
Kui soovite jälgida andmeid, mis on sessiooni kohta lehekülgedel kuvatud, peaksite jälgima seda, millised alamleheküljed on enim külastatud ja hindama seda, milline sisu teie publikut mõjutab. Lisaks võivad lehekülgede külastatavust mõjutada kampaaniad, turundus ja investeeritud vahendid.
Kas saate LiveAgentis sessiooni jooksul vaadatud lehekülgi kasutada?
LiveAgent`iga saate mõõta inimese poolt külastatud lehekülgi sessiooni ajal. Tänu sellele saate analüüsida, kuhu kliendid kauemaks jäävad ja mis neid kõige rohkem kaasab.
Kui olete huvitatud, kuidas kliendiandmeid tõhusalt hallata, siis vaadake kindlasti artiklit Kliendiinfo. Seal leiate kasulikke nõuandeid kliendiandmete kogumiseks ja analüüsimiseks. Kui soovite parandada oma ettevõtte sisekommunikatsiooni, siis tasub uurida artiklit Sisekõned. See annab ülevaate, kuidas sisekõned võivad aidata teie meeskonnal tõhusamalt suhelda. Tänukirjade kirjutamine võib olla keeruline, kuid meie Tänukirjade artiklist leiate praktilisi näpunäiteid ja mudeleid, kuidas see edukalt teha. Lõpuks, kui soovite teada, kuidas turundusstrateegiaid tõhusamalt suunata, siis lugege artiklit Klientide segmenteerimine. See artikkel selgitab, miks klientide segmenteerimine on oluline ja kuidas see võib teie ettevõtte kasvu soodustada.
Avasta, kuidas LiveAgent automatiseerib ja salvestab kliendisuhtlust, et luua tugevad ja pikaajalised suhted klientidega. Kasutage erinevaid kanaleid nagu telefon, e-post ja sotsiaalmeedia, et rahuldada klientide vajadusi efektiivselt. Alustage tasuta prooviperioodiga ja suurendage oma ettevõtte reageerimiskiirust ning müüki!
Klienditeeninduse tagasihelistamine
Avasta klienditeeninduse tagasihelistamise funktsiooni eeliseid LiveAgenti abil! Suurenda kliendirahulolu ja vähenda ooteaega automaatsete tagasihelistamiste abil. Lihtne IVR skripti seadistamine ja kasutamine toob rohkem müügivõimalusi ja tõhusust. Proovi tasuta ja paranda oma klienditeenindust nüüd!