Mis on lojaalsus?
Lojaalsus määratleb abstraktset tunnet, mis näitab, kui lojaalsed või tõesed on teie kliendid teie ettevõttele või teie pakutavatele toodetele. Mida suurem on teie klientide brändi lojaalsus, seda suurem on teie tulu.
See on tingitud eelkõige sellest, et turundus tugineb rohkem sõnale kui reklaamtahvlitele. See on odavam ja tulemuslikum.
Selleks, et teie kliendid jääksid teie ettevõttele lojaalseks, peaksite oma klienti prioriteediks seadma. Iga kord, kui te teete oma ettevõttes muudatusi, mõelge, kas teie klient kiidab need heaks või mitte.
Frequently Asked Questions
Mis on lojaalsus?
Müügilojaalsus on valmisolek pöörduda ettevõttesse mitu korda tagasi. Kliendile meeldib ettevõte, tal on selle kaubamärgiga hea kogemus ja kui ta vajab antud tööstusharu toodet, valib ta just selle ettevõtte. On palju põhjusi, miks klient otsustab valida konkreetse kaubamärgi ja olla sellele lojaalne.
Miks on lojaalsus tähtis?
Klientide lojaalsus on oluline, sest kliendid, kes on rahul ja valmis ostma brändi tooteid ja teenuseid uuesti, on peamine kasumi allikas. Lojaalsed kliendid kulutavad rohkem aega ja raha oma lemmikbrändile. Klientide lojaalsus soodustab ka tugevat usaldustunnet kaubamärgi ja klientide vahel. Lisaks on olemasoleva kliendi hoidmine odavam kui uue kliendi soetamine, seega on see ettevõttele kasumlik.
Kuidas parandada klientide lojaalsust?
Klientide lojaalsuse suurendamiseks pakkuge neile toodet, mida nad ootavad. Oluline on, et see vastaks tellimusele ja oleks oma raha väärt. Lisaks võite kasutada lihtsat punktisüsteemi või luua ulatusliku püsikliendiprogrammi, mis julgustab veelgi rohkem ostma. Samuti on hea mõte luua oma klientidele kasulik kogukond, luues näiteks Facebooki grupi. Hea klienditeenindus on samuti äärmiselt oluline lojaalsuse ja suhete loomiseks.
Kui olete huvitatud teadmusbaasi loomisest, siis vaadake meie artiklit Teadmusbaasi koostaja, et saada rohkem teavet selle kohta, kuidas see saab teie klienditeenindust täiustada. See aitab teil pakkuda nii agentidele kui ka klientidele erinevat sisu, mis on kohandatud vastavalt vajadustele.
Lisaks, kui soovite parandada oma kliendikogemust, lugege artiklit Klienditeeninduse roll kliendikogemuses, kus jagatakse kasulikke nõuandeid klienditeeninduse kasvatamiseks ja parendamiseks. See annab teile ülevaate, kuidas pakkuda mitmekanalist teeninduskogemust ja investeerida oma meeskonda.
Kliendi väärtuse loomise kohta leiate lisateavet artiklist Milline on kliendi väärtus ja kuidas seda luua?. Selles käsitletakse väärtuspakkumise olulisust ja põhimõtteid, mis aitavad teil oma klientidele rohkem väärtust pakkuda.
Samuti soovitame vaadata artiklit Klientide tunnustuse e-kirja mallid, kus tutvustatakse erinevaid tänuavalduste e-kirju. Need mallid aitavad teil luua positiivsema suhte oma klientidega, näidates nende tunnustust ja tänulikkust.
Lõpuks, kui olete huvitatud kliendirahulolu uuringutest, siis vaadake artiklit Müügijärgse kliendirahulolu küsitluse mallid. Need mallid aitavad teil koguda väärtuslikku tagasisidet, mis võib teie äri paremaks muuta.