Mis on mitme kanaliga tugi?
Andke oma klientidele lai valik võimalusi, kuidas nad saavad teiega löbi erinevate suhtluskanalite ühendust võtta.
Saate oma valiku teha laiast valikust sotsiaalmeedia platvormidest nagu Facebook, või Twitter ja nii ulatuda laiema publikuni ning meelitada uusi potentsiaalseid kliente.
Püüdke levitada oma ettevõtet rohkemate seadmetüüpide kaudu ja muutuge lihtsasti kättesaadavaks olenamata asukohast. Võite laiendada oma ettevõtet mobiiltelefonide, e-maili pakkujate kaudu või hakata oma klientidega koheselt ühenduse saamiseks kasutama vestluse teenuseid.
Frequently Asked Questions
Mis on mitme kanaliga toe definitsioon?
Mitme kanaliga tugi tähendab mitme kanaliga klienditeenindust, mida teostatakse enam, kui kahe erineva kanali kaudu. See viitab olukorrale, kus ettevõte pakub tuge läbi mitme kanali ja kliendid saavad valida enda jaoks kõige mugavama. Sellisel moel pakuvad ettevõtted tuge kliendi poolt eelistatud kanali kaudu.
Millised on mitme kanaliga toe põhimõtted?
Mitme kanaliga töötamisel on erinevad reeglid. Esmalt tuleb mõista enda sihtpublikut. Tänu sellele teate, millises kanalis on enamik teie potentsiaalsetest klientidest ja mille kaudu nad enim teiega ühendust võtta soovivad. Teiseks on teenuste planeerimine, mitte kanalite. On oluline, et teil oleks mingi eesmärk, mitte ainult teekond. Harva suundub klient otse punktist A punkti B. Tuleb arvestada sellega, et sinna jõudmine võib olla keerulisem. Veel üheks reegliks on, et kliendikogemused ei tunne piire, seega peaks kogu brändi ja selle töötajate suhtluskeel olema järjepidev. Lõpuks on oluline proovida erinavaid lahendusi.
Kas te saate LiveAgent`i kasutades mitme kanaliga tuge pakkuda?
LiveAgent`iga saate pakkuda mitme kanaliga tuge. LiveAgent on mitme kanaliga kasutajatugi. See integreerib e-mailim live vetsluse, telefoni, Facebook`i ja Twitteri ühte rakendusse. Tänu sellele suudab teie brändi klienditeenindus teostada mitme kanaliga teeninduse pakkumist kõrgel tasemel.
Kui olete huvitatud mitmekeelse toe võimalustest, siis soovitame lugeda artiklit "Mis on mitme keele funktsioon?". See annab ülevaate, kuidas saate oma klienditoe kohandada erinevate keelte jaoks.
Klienditugi on oluline kliendirahulolu tõstmiseks ja sujuvaks suhtluseks enne, ajal ja pärast ostu. Kasutades LiveAgenti mitmekülgset tarkvara, saate pakkuda tasuta ja efektiivset tuge, mis hõlmab e-maile, vestlusi ja palju muud. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge rahulolevate klientide kogukonnaga!