Mis on mobiilne SDK?
Mobiilse tarkvara arenduskomplekt pakub vahendeid tarkvara integreerimiseks otse teie rakendusse. Nii saate oma mobiilseadme kaudu juurdepääsu teenustele ükskõik kust maailmas. Tegevused, mida saate mobiilse SDK abil abitelefoni tarkvaratööstuse sees teha, on piletite lisamine, loomine, vaatamine ja kommenteerimine ning juurdepääs teadmusbaasile.
Töötab suurepäraselt nii Androidi kui ka iOSi operatsioonisüsteemidega.
Frequently Asked Questions
Mida tähendab mobiilne SDK?
SDK ehk tarkvaraarenduskomplekt on allalaaditav tarkvarapakett, mis sisaldab platvormi ehitamiseks vajalikke vahendeid. SDK võimaldab teil integreerida tarkvara rakendusega. Tänu sellele saab teenustele ligi kõikjal maailmas mobiilseadme abil.
Milliseid tegevusi saab mobiilse SDK abil teha?
Mobiilne SDK võimaldab teil integreerida tarkvara rakendusega. Tänu sellele saate laiendada oma tegevusvaldkonda. Tegevused, mida saab mobiilse SDK abil teha, on piletite loomine, vaatamine ja kommenteerimine ning juurdepääs teadmusbaasile, kui seda toetab kasutajatoe tarkvara.
Kui oled huvitatud rohkem teada saama kasutajatoe portaali eeliste kohta, siis soovitame tutvuda artikliga Kasutajatoe portaal. See annab detailse ülevaate, kuidas see võib aidata parandada sinu klienditeenindust. Soovid paremini mõista, mis on sisekõned? Vaata lähemalt artiklist Sisekõned, kus selgitatakse nende kasutamise eeliseid. Kui oled huvitatud GSM tehnoloogiast, siis artikkel GSM pakub põhjalikku ülevaadet ja selgitab, kuidas see erineb teistest telefonivõrkudest. Lõpuks, kui tahad teada, millised seadmed on toetatud sinu kõneseadete jaoks, siis loe artiklit Toetatud kõneseaded ja saa teada, millised võimalused on olemas.
Avasta, kuidas LiveAgent automatiseerib ja salvestab kliendisuhtlust, et luua tugevad ja pikaajalised suhted klientidega. Kasutage erinevaid kanaleid nagu telefon, e-post ja sotsiaalmeedia, et rahuldada klientide vajadusi efektiivselt. Alustage tasuta prooviperioodiga ja suurendage oma ettevõtte reageerimiskiirust ning müüki!
Avastage, kuidas luua kaasahaarav bränd, mis ühendab disaini, sümbolid ja kliendilubadused. Väikeettevõtted saavad sotsiaalmeedia ja online-arvustuste abil brändi üles ehitada. Uurige, kuidas kliendirahulolu tõstmiseks tagasisidet koguda ja kasutada LiveAgenti tööriistu efektiivsema klienditoe pakkumiseks. Alustage tasuta prooviperioodi juba täna!
Avasta, kuidas VoIP-kõned pakuvad mobiilsust ja paindlikkust, krüpteerivad suhtlust ning säästavad kulusid võrreldes traditsiooniliste telefonisüsteemidega. Õpi, kuidas VoIP toimib, miks see on ideaalne konverentskõnede jaoks, ja mida on vaja selleks, et alustada. Täielik ülevaade VoIP-kõnedest ootab sind!