Mis on online tugi?
Online tugi on veebipõhine klienditoe pakkumise vorm. Tänapäeval on see väga populaarne ettevõttega kontakteerumise vorm, palju populaarsem, kui ettevõtte külatsamine või helistamine. Online tugi on osa kliendisuhte haldamisest.
Online toe suurimaks eeliseks on 24/7 klienditeenindus. Kliendid või veebilehe külastajad saavad klienditeeninduse esindajaga probleemide esinemisel toote või teenusega lihtsalt ühendust võtta.
Frequently Asked Questions
Mis on online tugi?
Online tugi on klienditeeninduse vorm klientide aitamiseks erinevate probleemide lahendamisel. Seda saab rakendada näiteks e-maili, sotsiaalmeedia või live vestluse jaoks. See võimaldab teil saada klientide arvamust ja toetab nendega kliendisuhete loomist.
Kas peaksite online tuge pakkuma?
Kui soovite, et teie võte oleks turule vastab, tuleb teil pakkuda online tuge. Kliendid kasutavad suurema tõenöosusega online suhtluskanaleid, kui telefoni. Nende ootustele vastamiseks on hea pakkuda nii palju suhtluskanaleid, kui võimalik, samuti online kanaleid.
Kas LiveAgent`i saab online toe pakkumiseks kasutada?
Jah, LiveAgent`i tarkvara toetab kõiki klienditeeninduse tüüpe. Tänu sellele saate hallata kõiki suhtluskanaleid nagu e-mail, sotsiaalmeedia, video vestlus ja live vestlus, ühest kohast. See pakub ka teadmistebaasi loomise võimalust. Teil on juurdepääs raportitele ja vestluse ajaloole, mis aitab teil online tuge efektiivsemalt teostada.
Kui olete huvitatud, kuidas pakkuda parimat online tehnilist tuge, siis vaadake kindlasti meie artiklit Kuidas saame pakkuda parimat online tehnilist tuge?. Sealt leiate kasulikke näpunäiteid ja teavet tehnilise toe tarkvara kohta.
Kui soovite mõista erinevusi klienditeeninduse ja klienditoe vahel, lugege artiklit Klienditeenindus vs klienditugi: Erinevused ja näpunäited. See aitab teil paremini hinnata mõlema valdkonna olulisust ja sarnasusi.
Lõpuks, kui soovite süveneda online klienditeeninduse teemasse, soovitame lugeda artiklit Online klienditeenindus (selgitatud). See artikkel selgitab, mis on online klienditeenindus ja kuidas seda tõhusalt pakkuda.
Klienditugi on oluline kliendirahulolu tõstmiseks ja sujuvaks suhtluseks enne, ajal ja pärast ostu. Kasutades LiveAgenti mitmekülgset tarkvara, saate pakkuda tasuta ja efektiivset tuge, mis hõlmab e-maile, vestlusi ja palju muud. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge rahulolevate klientide kogukonnaga!