Mis on online vestlus?
Kõik algab Talkomatic`ust – see on maailma kõige esimene online vestluse süsteem, mis pakkus kõigest paari kanalit. Tänapäeval on meil mitmeid online vestluse programme, mis võimaldavad inimestel teistega interneti teel reaalajas suhelda. Sellist suhtlemist kutsutakse ka online vestluseks.
Online suhtelmisest on saanud üks põhilisi reegleid. Chatiquette, mis on tuntud ka kui vestluse etikett, loodi selleks, et vältida valestimõistmisi või konflikte.
Frequently Asked Questions
Mis on online vestlus?
Online vestlus on programm, mis võimaldab teil teiste inimestega interneti teel suhelda. Sellele pääseb juurde brauserit või saab suhelda rakenduse kaudu.
Millised on online vestluse eelised?
Online vestluse eeliseks on kiire kliendi probleemile vastamine. Tänu sellele on kogu ettevõttel võimalus suurendada konversioonide arvu ja vältida ostukorvi hülgamist, sest klient saab oma probleemile kiire vatsuse. Lisaks vähendab see teeninduse kulutusi ja tõstab klienditoe meeskonna efektiivsust. See võimaldab kliendiandmeid koguda.
Kas LiveAgent pakub online vestlust?
LiveAgent pakub live vestluse tuge. Sellel on turulolevatest kiireim vidin, mis võimaldab efektiivset suhtlemist. Lisaks on teil võimalus mistahes online vestluse konfogureerimiseks vastavalt oma vajadustele.
Kui olete huvitatud rohkem teada saama reaalajas veebivestlusest, siis lugege kindlasti artiklit Veebivestlus reaalajas (selgitatud), kus selgitatakse selle eeliseid ja toimimist. See aitab teil mõista, kuidas reaalajas vestlus võib teie klienditeenindust paremaks muuta.
Kui soovite uurida, kuidas tasuta reaalajas vestluse tarkvara teie veebilehte rikastada võib, klõpsake artiklile Tasuta reaalajas vestluse tarkvara teie veebilehele (+Video). Seal leiate kasulikke näpunäiteid ja video, mis selgitab, kuidas alustada.
Samuti võiks teid huvitada, kuidas vestlusnupp teie veebilehele lisada. Artikkel Mis on Vestlusnupp? (+Tasuta Prooviperiood) annab teile samm-sammult juhised, et luua ja kohandada vestlusnupp vastavalt teie vajadustele.
Avasta, kuidas LiveAgent automatiseerib ja salvestab kliendisuhtlust, et luua tugevad ja pikaajalised suhted klientidega. Kasutage erinevaid kanaleid nagu telefon, e-post ja sotsiaalmeedia, et rahuldada klientide vajadusi efektiivselt. Alustage tasuta prooviperioodiga ja suurendage oma ettevõtte reageerimiskiirust ning müüki!