Mis on ootel olev sedel?
Sedeli ootel olevaks märkimine on moodus anda teada, et selle lahendamiseks on vaja rohkem aega. Kui sedel on märgitud Ootel, pannakse selle SLA-taimer pausile. See pakub agendile, kes konkreetse sedeli eest vastutab lahenduse leidmiseks rohkem aega.
Sedeli elutsükli ajal pole vajalik seda Ootel olevaks märkida, sest seda saab võibolla koheselt märkida staatusega Lahendatud.
Frequently Asked Questions
Mida tähendab ootel sedel?
Sedeli ootel olevaks märkimine on moodus anda märku, et selle lahendamiseks on vaja rohkem aega või informatsiooni. Seda juhtub kõige rohkem sedeli elutsükli teises etapis.
Kas teil on vaja kõik sedelid ootel olevateks märkida?
Igat sedelit pole vaja ootele panna. Kui agent saab sellele anda kiire vastuse, siis ei pea sedel ootel olevat staatust läbima. Selline markeering on kasulik agentidele, kellel on palju sedeleid ja viitab asjaolule, et klient ootab oma sedeli lahendamist.
Kus saate LiveAgent`is ootel olevate sedelite nimekirja kontrollida?
Saate kontrollida sedelite ootenimekirja sedelite sektsioonis kõigi sedelite kõrval. Samuti saate filtreerida nimekirja nii, et see näitab ainult ootel olevaid sedeleid.
Kui olete uurinud, mis on ootel sedel, võiksite järgmisena vaadata, mis on määra sedel. See annab ülevaate, kuidas sedelid määratakse ja hallatakse. Teine huvitav teema on suletud sedelid, kus saate teada, millal ja miks sedelid suletakse. Lisaks, kui olete huvitatud teenuse taseme lepingutest, uurige lehte SLA, et mõista, kuidas need klienditoes töötavad. Lõpuks, kui soovite süveneda üksikasjadesse, kuidas SLA toimivust jälgitakse, tutvuge SLA logiaruandega. See aitab teil paremini mõista, kuidas säilitada kõrget teenuse kvaliteeti.