Mis on orgaaniline sotsiaalmeedia?
Sotsiaalmeedia platvormid hõlbustavad teabevahetust. Kui see teabevahetus toimub spontaanselt või loomulikult, peetakse seda orgaaniliseks protsessiks ja osalejateks on orgaaniline publik. Loodud ja jagatud sisu moodustavad orgaanilise sotsiaalmeedia. Sotsiaalmeedia turunduse kontekstis tähendab orgaaniline ka tasuta.
Orgaaniline sotsiaalmeedia turundus
Kuigi sotsiaalmeedia platvorme kasutatakse sageli eraeesmärkidel, on need kasulikud ka tööks ja turundustegevusteks. Selle tulemusena kaasavad paljud kaubamärgid ja ettevõtted oma turundustegevustesse sotsiaalmeedia turundusstrateegiaid, et tagada ja võimalusel suurendada kasvutempot. Hea sihtimine ja kvaliteetne sotsiaalmeedia sisu võivad samuti tõsta konversioonimäärasid.
Sotsiaalmeedia kohalolek
Olenemata sellest, kas teil on uus bränd või olete tegutsenud juba mõnda aega, on sotsiaalmeedia kohaloleku säilitamine hädavajalik. Teie olemasolev vaatajaskond ja lojaalsed jälgijad soovivad olla kursis kõigi uuendustega. Lisaks saavad nad orgaanilise suhtlusega parandada teie brändi seotust, rääkides teie toodetest või kaubamärgist. Vestlusmäärade põhjal saate oma sotsiaalmeedia sisu analüüsida ja kohandada. Samuti suudavad sotsiaalmeedia algoritmid luua teie klientidele kohandatud vooge.
Orgaaniline sisu
Orgaanilised postitused on kvaliteetsed, kui need pakuvad väärtuslikku sisu.
Asjakohasus
Pikalevenivad sotsiaalmeedia postitused toodete ja teenuste kohta võivad olla heidutavad. Ülevaatlikud blogipostitused, mis sisaldavad pilte ja videoid, on palju kaasaegsemad, eriti kui olete eelnevalt kindlaks määranud oma sihtrühma.
Ajastus
Kui teil on uus toode või teenus, postitage regulaarselt, et teie vaatajaskond püsiks pildil. Nad saavad koheselt reageerida ja luua tõeliselt orgaanilist kasutajate toodetud sisu.
Järjepidevus
Usalduse loomine tähendab sõna otseses mõttes orgaanilise sisu kaudu oma sihtrühma ja laiema vaatajaskonnaga suhete loomist ja säilitamist. Soovite teada, mida nad teist sotsiaalmeedia kanalites räägivad ning reageerida vastavalt. Usaldusväärne suhe põhineb vastastikusel kasul, kus teie kliendid saavad loota teie jätkuvale toele.
Orgaaniline sotsiaalmeedia ja klienditugi
Kasutame sotsiaalmeedia platvorme nii professionaalsetel kui ka isiklikel eesmärkidel. Ja jah, töö- ja eraelu tasakaalustamine on tõeline väljakutse. Seetõttu on väga mugav lasta sotsiaalmeedia sõnumid muuta piletiteks. Et saaksite keskenduda tööle ja mitte lasta end segada.
Try LiveAgent Today
LiveAgent is the best-rated and most reviewed all-in-one help desk software.
Kui olete uurinud, kuidas orgaaniline sotsiaalmeedia toimib, võiksite järgmisena vaadata, kuidas orgaaniline vs tasuline sotsiaalmeedia omavahel erinevad. See artikkel selgitab peamisi erinevusi ja aitab teil mõista, milline strateegia võib teie ettevõttele sobivam olla. Samuti tasub tutvuda tasulise sotsiaalmeedia eelistega. Siit saate teada, kuidas valida õige sotsiaalmeedia platvorm ja eelarve, et oma sõnum võimalikult hästi sihtrühmani viia.