Mis on osalusega ülekandmine?
Telekommunikatsiooni sõnavaras tähendab osalusega ülekandmine, et kõnet saab teisele kasutajale, kes on kõnele vastamiseks vaba, edastada. LiveAgent`is osalejaga ülekandmise puhul osaleja ootab kuni kõnele vastatakse, sellest keeldutakse või sellele ei vastata. Kõne edastatakse teisele agendile.
Kui oled huvitatud, kuidas VoIP PBX töötab ja soovid teada saada, millised on erinevused PBX-i ja VoIP vahel, siis järgmine artikkel on just sulle. Samuti saad teada, kas VoIP vajab PBX-i ja millised on PBX-i ja PABX-i erinevused.
Avasta, kuidas LiveAgent automatiseerib ja salvestab kliendisuhtlust, et luua tugevad ja pikaajalised suhted klientidega. Kasutage erinevaid kanaleid nagu telefon, e-post ja sotsiaalmeedia, et rahuldada klientide vajadusi efektiivselt. Alustage tasuta prooviperioodiga ja suurendage oma ettevõtte reageerimiskiirust ning müüki!
Klienditugi on oluline kliendirahulolu tõstmiseks ja sujuvaks suhtluseks enne, ajal ja pärast ostu. Kasutades LiveAgenti mitmekülgset tarkvara, saate pakkuda tasuta ja efektiivset tuge, mis hõlmab e-maile, vestlusi ja palju muud. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge rahulolevate klientide kogukonnaga!
Avastage LiveAgenti laialdane raporteerimisvõimekus, mis hõlmab analüütika ülevaateid, soorituse ja agendi raporteid ning palju muud. Kõik raportid on saadaval eksportimiseks CSV failidena, mis aitavad teie klienditoe teenust täiustada. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge meie rahulolevate klientide kogukonnaga juba täna!