Mis on pileti elutsükkel?
Pilet võib oma elutsükli jooksul läbida erinevaid etappe. Tavaliselt, kui pilet saabub esimest korda, on selle staatus Uus. Kui agent vastab piletile, muutub selle staatus Vastatud staatuseks. Kui klient vastab samale piletile tagasi, muutub selle staatus Avatuks. Pärast seda võib agent kas vastata piletile uuesti (ja sama protsess jätkub) või lihtsalt lahendada pileti ja staatus muutub Lahendatuks.
Valikuliselt saab pileti elutsükli jooksul piletit edasi lükata hilisemaks, märkida rämpspostiks, kustutada või kustutada lõplikult.
Kõik piletiga seotud toimingud on märgitud piletite ahelas ajatempliga.
Frequently Asked Questions
Kuidas te määratleda pileti elutsüklit?
Pileti elutsükkel on kõik etapid, mille iga klienditeenindusse minev pilet läbib. Kui pilet ilmub esimest korda, saab see staatuse "Uus" ja järgmised elutsükli etapid on "Avatud", "Vastatud", "Lahendatud" ja "Edasi lükatud".
Miks peaksite analüüsima piletite elutsüklit?
Piletite elutsükli analüüs võimaldab kindlaks teha, millist tüüpi pileteid esineb kõige sagedamini, kas need on raskesti lahendatavad või annavad võimaluse kiireks reageerimiseks.
Kas saate LiveAgent'is vaadata pileti elutsüklit?
LiveAgent'is saate kontrollida piletite elutsüklit. Kõik konkreetse piletiga seotud toimingud on märgitud iga pileti kõrval ajatempliga.
Kui olete huvitatud sellest, kuidas parandada oma klienditeenindust, soovitame tutvuda artikliga, mis selgitab, mis on WYSIWYG muutja. See funktsioon võimaldab teil hõlpsasti muuta dokumente ilma keerulise kodeerimiseta. Samuti võiksite uurida, mis on pileti staatus, et paremini mõista erinevaid etappe, mille kaudu klienditoe piletid liiguvad. Kui soovite oma töövoogu optimeerida, vaadake, kuidas piletite ühendamine aitab teil samaaegseid päringuid hallata. Lõpuks, kui soovite oma suhtlust isikupärastada, uurige, mis on helid, et lisada oma klienditoele unikaalne heliline mõõde.
Avastage LiveAgenti laialdane raporteerimisvõimekus, mis hõlmab analüütika ülevaateid, soorituse ja agendi raporteid ning palju muud. Kõik raportid on saadaval eksportimiseks CSV failidena, mis aitavad teie klienditoe teenust täiustada. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge meie rahulolevate klientide kogukonnaga juba täna!