Mis on piletivorm?
Piletivormiks nimetatakse LiveAgent’is kontaktvormi. Seda kasutatakse kas sisseehitatud vidina või hüpikaknana, et kliendid saaksid teie klienditeenindusega ühendust võtta. Põhjus, miks nii paljud ettevõtted eelistavad kasutada kontaktvormi e-kirja saatmise asemel, on see, et kliente saab paluda anda lisateavet, mis on vajalik sissetulevate piletite sorteerimiseks. Kasutades kontaktvormi, saate kasutada rippmenüüd või kohustuslikke välju, et koguda klientidelt rohkem teavet, enne kui nad oma päringu esitavad.
Frequently Asked Questions
Mis on piletivorm?
Piletivorm on konkreetse teenuse taotluste jaoks etteantud taotlusväljade kogum ehk kontaktvorm. Seda kasutatakse kõige sagedamini sisseehitatud vidina või hüpikaknana, kui klient siseneb kindlale lehele.
Millised on piletivormi kasutamise eelised?
Piletivorme saab luua mitut liiki teenuse taotluste jaoks. Nende abil saab täpselt sisestada individuaalset sisu. Lisaks sisaldavad need konkreetse teenusetaotluse tüübi üksikasju. Sageli sisaldavad need rippmenüüd või kohustuslikke välju, mis võimaldavad koguda konkreetseid kategooriaid
Kuhu saate oma veebisaidil piletivormi paigutada?
Teenuse avalduse vormi saab paigutada oma veebisaidil kuhu soovite. Parim koht on seal, kus kliendid kõige sagedamini abi otsivad. Oluline on, et see oleks selgelt nähtav ja kergesti kättesaadav.
Kui oled lugenud piletivormi kohta, siis võib sind huvitada ka klienditoe taotlusvormide mallid, mis aitavad parandada agentide tootlikkust ja jõudlust. Need mallid pakuvad mitmekanalilise klienditeeninduse eeliseid, sealhulgas kulude kokkuhoidu. Samuti võid vaadata klientide tunnustuse e-kirja malle, et õppida, kuidas saata tänuavaldusi, mis aitavad parandada kliendisuhtlust ja lojaalsust. Lisaks on oluline mõista tõehetke, et saaksid paremini hinnata, millised hetked on klienditeeninduses kõige mõjukamad.