Mis on privaatsed märkused?
Privaated märkused, LiveAgent`is ka sisemised sedelid, on suurepärane moodus info vahetamiseks ilma, et kolmandad osapooled seda näevad. Saate luua privaatse märkuse, et seda konkreetsele publikule saata. Privaatsed märkused aitavad teil edastada oma meeskonna liikmetele olulist informatsiooni, samas kui agendid ja kliendid pole sellest teadlikud.
Frequently Asked Questions
Mida privaatsed märkused tähendavad?
Privaatsed märkused on mmärkused, mida agent saab teatud sedelile jätta. Ühendust võttev klient neid märkmeid ei näe. Need on nähtavad vaid agentidele, kellel on konkreetsele sedelile juurdepääs.
Kuidas saate kasutda privaatseid märkusi parema klienditoe pakkumiseks?
Privaatsed märkused võimaldavad teil üleskirjutada kõige olulisema probleemiga seonduva info. Lisades sellised märkused võimaldab see konkreetse juhtumi lahendamise ülevõtmist. Lisaks saate lisada sinna infot, mida agent mujalt ei leia.
Kas saate LiveAgent`is privaatsele märkmete funktsiooni kasutada?
LiveAgent`is saate privaatseid märkusi kasutada. Tänu sellele on agentide töö lihtsam ja see võimaldab neil tegevusi paremal tasemel läbi viia.
Kui olete privaatsed märkmed selgeks saanud, võiksite tutvuda klienditoe märkmete olulisusega. See artikkel aitab teil mõista, kuidas erinevat tüüpi märkmeid tõhusalt kasutada. Samuti soovitan uurida, mis on klienditugi. See annab teile ülevaate kasutajatoe olemusest ja tähtsusest. Lisaks võiks huvi pakkuda, kuidas kõnekeskuse tarkvara toimib. Selles artiklis selgitatakse, milliseid eeliseid see tarkvara teie klienditeenindusele pakkuda võib.