Mis on raportid?
Raportid, kutsutakse ka analüütikaks – annavad teile üldise ülevaate sellest, mis täpsemalt teie kontol toimub ja millises mahus. LiveAgent pakub laialdast raporteerimist, sealhulgas analüütika ülevaadet, soorituse raporteid, agendi raporteid, osakonna raporteid, sedeli raporteid, aja raporteid ja auditi logi – kõik need on saadaval eksporditavate CSV failidena.
Saage rohkem LiveAgent`i Raportite kohta teada
Frequently Asked Questions
Kuidas defineerida raporteid?
Reportid on andmekogumikud, mis annavad teile üldise ülevaate sellestm mis toimub teie klienditoe tarkvara süsteemi kontol. See võimaldab teil hinnata, kas teenus on õigel tasemel või kas seda on vaja parandada.
Kuidas Liveagent`is raporteid genereerida?
LiveAgent pakub laialdasi raporteid, mida näete Raportite sektsioonis. Kui teil on vaja dokumenti genereerida, saate selle CSV laiendustega alla laadida.
Millist tüüpi raporteid LiveAgent pakub?
LiveAgent pakub laialdaseid raporteid sealhulgas analüütika ülevaadet, soorituse raporteid, agendi raporteid, osakonna raporteid, sedeli raporteid, soorituse kuni aja raporteid, soorituse raporteid kanali alusel ja auditi logisid, jaotatud erinevate ajaperioodide kaupa (ühest kasutajast kuni terve aastani).
Kui soovite saada põhjalikumat ülevaadet, kuidas raportid võivad teie ettevõtte sooritust parandada, vaadake kindlasti soorituse aruannet. See artikkel selgitab, miks soorituse raportite loomine on kasulik ja kuidas neid LiveAgent'is leida.
Sildi raportid pakuvad veel ühe võimaluse andmete analüüsimiseks ja sorteerimiseks. Uurige sildi raportide artiklit, et õppida, kuidas sedelitele silte lisada ja neid siltide alusel filtreerida.
Kui teie huvid on seotud aja jälgimisega, siis ajaraport annab teile kõik vajaliku info. Artiklis on esitatud võimalused, kuidas ajaraportit kasutada, et jälgida ja analüüsida oma meeskonna tööaega.
Lõpuks, kui teie fookus on meeskonna liikmete tulemuste jälgimisel, siis agentide aruanne on teile abiks. Artiklis käsitletakse, kuidas agentide aruannete abil jälgida ja analüüsida agentide tööd, pakkudes erinevaid kuvamisvõimalusi.
Avasta, kuidas LiveAgent automatiseerib ja salvestab kliendisuhtlust, et luua tugevad ja pikaajalised suhted klientidega. Kasutage erinevaid kanaleid nagu telefon, e-post ja sotsiaalmeedia, et rahuldada klientide vajadusi efektiivselt. Alustage tasuta prooviperioodiga ja suurendage oma ettevõtte reageerimiskiirust ning müüki!
Klienditugi on oluline kliendirahulolu tõstmiseks ja sujuvaks suhtluseks enne, ajal ja pärast ostu. Kasutades LiveAgenti mitmekülgset tarkvara, saate pakkuda tasuta ja efektiivset tuge, mis hõlmab e-maile, vestlusi ja palju muud. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge rahulolevate klientide kogukonnaga!