Mis on reaalajas tugi?
Reaalajas tugi on klienditeeninduse osutamise meetod. See on loodud teabe, toetuse ja abi pakkumiseks. See võimaldab klientidel ja külastajatel suhelda ettevõtte klienditeenindusmeeskonnaga reaalajas vestluse kaudu.
Kliendid saavad klõpsata ettevõtte veebisaidil asuvale reaalajas vestluse nupule ja nad saavad alustada suhtlust. Reaalajas tugi nõuab alati spetsiaalset tarkvara või rakendusi. Peale reaalajas vestluse akende pakuvad need rakendused ka nähtamatut liiklusanalüüsi, turvalist halduskontrolli ja palju muud.
Frequently Asked Questions
Mis on reaalajas toe määratlus?
Reaalajas tugi on tehnoloogia, mis võimaldab ettevõtetel suhelda kasutajatega, kes külastavad organisatsiooni multimeediaressursse. Enamasti on see reaalajas vestlus, mis on ettevõtte veebisaidil kättesaadav. Enamasti on väga kasulik, kui vestlus ilmub enamikul veebisaidi lehekülgedel.
Kas teie ettevõte vajab reaalajas tuge?
Kui soovite, et teie ettevõte oleks turul tähtis ja näeks ka kasumi kasvu, on vaja elavat toetust. Tänapäeva tarbijad nõuavad ettevõtetelt peaaegu kohest tuge. Reaalajas tugi on väga oluline konversioonide suurendamisel. See võimaldab teil vähendada tühistamiste ja mahajäetud ostukorvide arvu.
Kas LiveAgent võimaldab reaalajas tuge?
LiveAgent võimaldab reaalajas tuge. Kõigepealt on see võimalik reaalajas vestluse kaudu, mis võimaldab suhtlemist reaalajas. See võimaldab nõuetekohast konfigureerimist ja võimalust kohandada vestlust vastavalt vaatepildile. Lisaks saab klient edastada faile, et ta saaks oma probleemi paremini visualiseerida.
Kui olete huvitunud reaalajas vestluse toe eelistest, siis tasub lugeda artiklit Reaalajas vestluse tugi. See annab selge ülevaate, miks reaalajas suhtlemine on kasulik klientide rahulolu tõstmiseks. Teine kasulik lugemine on Reaalajavestluse tarkvara agentuuridele, kus selgitatakse, miks agentuurid peaksid pakkuma reaalajavestluse funktsioone. Lisaks saate teada, kuidas reaalajavestlus võib parandada suhtlust võrreldes telefoni ja e-postiga. Ärge unustage vaadata ka artiklit Vestluse tugi, et mõista vestluse toe olemust ja kasulikkust igapäevatoimingutes. Viimaks, kui soovite rohkem teada saada reaalajas toe olemusest, siis artikkel Reaalajas vestlus on teie jaoks. See selgitab, kuidas reaalajas vestlus aitab kaasa paremale kliendikogemusele.