Mis on SAML?
SAML (Security Assertion Markup Language) on XML avatud-standard valideerimisandmete vahetamiseks teenusepakkuja ja identiteedi pakkuja (IDP) vahel. Saate kasutajate tuvastamiseks kasutada kolmandate osapoolte identiteedipakkujaid ja edastada identiteedi informatsiooni serveripakkujatele digitaalselt allkirjastatud XML vormis.
Frequently Asked Questions
Mis on SAML?
SAML ehk Security Assertion Markup Language, on avatud XML standard. Seda kasutatakse valideerimisandmete vahetamiseks teenusepakkuja ja identideedipakkuja (IdP) vahel. Väline identideedipakkuja võimaldab kasutajatel autentida ja edastada ka infot teenusepakkuja identiteedi kohta.
Miks peaksid SAML-i rakendama?
SAML on väärt rakendamist, sest see lihtsustab kasutajate, identiteedi pakkujate ja teenusepakkujate jaoks ühendatud autentimis- ja autoriseerimisprotsessid. Selline lahendus võimaldab tuvastada, et identiteedi pakkuja ja teenusepakkuja eksisteerivad üksteisest eraldi. See tsentraliseerib kasutajate haldamise ja annab juurdepääsu SaaS-i lahendustele.
Kas LiveAgent pakub SAML-i?
LiveAgent ei paku veel SAML-i. Siiski plaanime seda rakendada tulevikus. See võimaldab identiteedituvastajatel isesesivalt fubktsioneerida. Kasutajate haldamine on tsentraliseeritud ja SaaS lahendustele on võimalik juurde pääseda.
Kui olete huvitatud, kuidas SAML võib aidata teie ettevõtte turvalisust tõsta, siis uurige, mis on ITIL, et saada paremat ülevaadet IT teenuste haldusest. ITIL on oluline raamistik, mis võib oluliselt parandada teie klienditeenindust ja tõsta efektiivsust.
Teiseks, kui soovite suurendada oma kontode turvalisust, vaadake, mis on 2-Sammuga Tuvastamise Funktsioon, ja kuidas see teie profiili kaitsmisel kasulik olla võiks. See funktsioon lisab teie kontodele täiendava kaitsekihi ja on lihtne rakendada.
Avasta, kuidas LiveAgent automatiseerib ja salvestab kliendisuhtlust, et luua tugevad ja pikaajalised suhted klientidega. Kasutage erinevaid kanaleid nagu telefon, e-post ja sotsiaalmeedia, et rahuldada klientide vajadusi efektiivselt. Alustage tasuta prooviperioodiga ja suurendage oma ettevõtte reageerimiskiirust ning müüki!
Avastage, kuidas luua kaasahaarav bränd, mis ühendab disaini, sümbolid ja kliendilubadused. Väikeettevõtted saavad sotsiaalmeedia ja online-arvustuste abil brändi üles ehitada. Uurige, kuidas kliendirahulolu tõstmiseks tagasisidet koguda ja kasutada LiveAgenti tööriistu efektiivsema klienditoe pakkumiseks. Alustage tasuta prooviperioodi juba täna!
Klienditugi on oluline kliendirahulolu tõstmiseks ja sujuvaks suhtluseks enne, ajal ja pärast ostu. Kasutades LiveAgenti mitmekülgset tarkvara, saate pakkuda tasuta ja efektiivset tuge, mis hõlmab e-maile, vestlusi ja palju muud. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge rahulolevate klientide kogukonnaga!