Mis on sandbox?
Sandbox on sisemine LiveAgent’i konto, mis on tavaliselt paigaldatud 14-päevase prooviversioonina. Teatud kliendid võivad taotleda pikendust, kui neil on vaja teha täiendavaid teste. Enamasti piisab 14-päevasest prooviperioodist.
Frequently Asked Questions
Mis on sandboxi mõiste?
Sandbox on sisekasutuseks mõeldud konto. See võimaldab teil teostada operatsiooniteste ja kontrollida uusi funktsioone enne nende avalikku rakendamist. See lahendus aitab tuvastada võimalikke probleeme ning demonstreerida tegevust teistele meeskonnaliikmetele.
Kas LiveAgent pakub sandboxi?
LiveAgent pakub sandbox'i. Tavaliselt on see paigaldatud 14-päevase prooviversioonina. See võimaldab teil täpselt kontrollida, kas kõik töötab nii, nagu soovite.
Kas LiveAgent'i sandboxi saab laiendada?
Kui 14-päevasest prooviversioonist ei piisa, võite taotleda pikendust ja jätkata vajalike testidega. Enamasti piisab siiski 14-päevasest perioodist.
Kui olete huvitatud, kuidas sandbox töötab, siis järgmisena võiks teid huvitada artikkel, mis arutleb selle üle, miks LiveAgent on kõrgeima reitinguga taskukohane kasutajatoe tarkvara. Uurige, kuidas saate parandada oma klienditeenindust ja millised funktsioonid suurendavad teie toe tõhusust. Samuti tasub vaadata, mis on piiranguteta agent ja kuidas see võib teie meeskonnale kasulik olla, pakkudes paindlikkust ja tõhusust klienditoe haldamisel.
Avasta, kuidas LiveAgent automatiseerib ja salvestab kliendisuhtlust, et luua tugevad ja pikaajalised suhted klientidega. Kasutage erinevaid kanaleid nagu telefon, e-post ja sotsiaalmeedia, et rahuldada klientide vajadusi efektiivselt. Alustage tasuta prooviperioodiga ja suurendage oma ettevõtte reageerimiskiirust ning müüki!
Avastage, kuidas luua kaasahaarav bränd, mis ühendab disaini, sümbolid ja kliendilubadused. Väikeettevõtted saavad sotsiaalmeedia ja online-arvustuste abil brändi üles ehitada. Uurige, kuidas kliendirahulolu tõstmiseks tagasisidet koguda ja kasutada LiveAgenti tööriistu efektiivsema klienditoe pakkumiseks. Alustage tasuta prooviperioodi juba täna!
Klienditugi on oluline kliendirahulolu tõstmiseks ja sujuvaks suhtluseks enne, ajal ja pärast ostu. Kasutades LiveAgenti mitmekülgset tarkvara, saate pakkuda tasuta ja efektiivset tuge, mis hõlmab e-maile, vestlusi ja palju muud. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge rahulolevate klientide kogukonnaga!