Mis on sedeli lõim?
Sedeli lõim on tehnilistelt sama asi, kui sedel. Vahel viitavad kliendid sedeli lõimele, kui sedelile ja vastupidi. Tavaliselt mõtlevad nad sedeli lõime all 1 sedeli peal olevat suhtlust koos kõigi märkmete, ajatemplite ja vastustega kliendi ja agendi vahel.
Frequently Asked Questions
Mis on sedeli lõim?
Sedeli lõim on sama asi, mis sedel ise. Seega märguanne, mis sisestati süsteemi muutub sedeliks. Lõime mõistetakse, kui kogu kommunikatsiooni, mis on ühel sedelil saadaval, sealhulgas märkmed, ajatemplid ning kliendi ja agendi vastused.
Kes pääsevad sedeli lõimele juurde?
Kõik agendid, kes on määratud teatud sedelitele, agendid, kellega neid jagatakse, samuti administraatorid ja omanik, kellel on juurdepääs sedeli lõimedele.
Kus saan LiveAgent`is sedeli lõimesid kontrollida?
LiveAgent`is saab sedeli lõimesid kontrollida agendi paneelil Sedelite sektsioonis.
Kui olete huvitatud klienditeeninduse täiustamisest, siis järgmisena võiksid uurida, kuidas parandada oma klienditeenindust. See artikkel selgitab, miks "klõpsa helistamiseks" nupp on vajalik ja kuidas seda funktsiooni kasutada. Samuti soovitan lugeda, mis on teenindustarkvara ning millised on selle eelised. See artikkel katab ka, kuidas klienditeeninduse tarkvara toimib. Kui olete huvitatud IT kasutajatoest, siis selle artikli lugemine on kindlasti kasulik. See selgitab, mis on IT kasutajatugi ja vastab sageli esitatavatele küsimustele. Lisaks võiksid uurida, kuidas kasutajatoe analüütika aitab parandada teenindust. See artikkel annab ülevaate, mis on kasutajatoe analüütika ja kuidas see töötab. Lõpuks, kui soovite mõista, mis on kõneaeg ja kuidas seda arvutada, siis see artikkel on just teile. See selgitab ka erinevusi keskmise kõneaja ja käsitlemisaja vahel.