Mis on SIP helistamine?
SIP helistamine on tuntud ka, kui sessiooni algatamise protokoll helistamine. Sessiooni algatamise protokoll on signaaliprotokoll, mida kasutatakse VoIP-i ja muude Interneti- ja pilvepõhiste suhtluste kaudu sideseansside algatamiseks, säilitamiseks ja lõpetamiseks. SIP helistamist aetakse segi VoIP helistamisega, siiski see pole päris sama. VoIP on termin, mis viitab tehnoloogiatele, mida kasutatakse kõnede tegemiseks ja saamiseks pigem üle interneti, kui traditsiooniliste telefoniliinide kaudu. SIP on üks individuaalne tehnoloogia, mis toetab VoIP-d. Lisaks häälkõnedele kasutatakse SIP protokolli erinevate andmete nagu videovestluste ja videokõnede, konverentside edastamiseks, sõnumite saatmiseks ja muuks multimeedia suhtluseks.
Lisaks telefonikõnedele suudab SIP telefonisüsteem teostada teisi VoIP funktsioone nagu kasutajate asukoha tuvastamine, vastamiseks saadavuse tuvastamine ja seda kas saaja seade on sobiv tehtud kõne tüübiks, edastamiseks, kõnede lõpetamiseks, jne.
Kuidas SIP helistamine töötab?
Traditsiooniline telefonisüsteem koosneb kolmest põhiosast:
- Private Branch Exchange (PBX), kohapealne telefonisüsteem, mis haldab kõnesid.
- Primary Rate Interface (PRI) liinid, mis ühendavad kõnesid PSTN-iga.
- Public Switched Telephone Network (PSTN), suunab kõned sihtkohta.
SIP helistamine võimaldab põhimõtteliselt PRI liine välja jätta, sest see kasutab SIP liine (virtuaalne ühendus), mis ühendab PBX-i üle interneti PSTN-iga. SIP helistamine eemaldab vajaduse mitme telefoniliini järele, mis võimaldab tavaliste telefoniliinidega võrreldes kergemat ja odavamat skaleeritavust.
Kuna iga SIP liin saab hoida piiramatult kanaleid (kanal on võrdne ühe sissetuleva või väljamineva telefonikõnega), on ettevõttel vaja ühte SIP liini olenemata samaaegsete kõnede arvust. Täiendavate telefoniliinide ostmise asemel, mis tulevad tavaliselt 23 klastritena (mis on tavaliselt rohkem, kui vaja läheb) saate SIP helistamisega osta ühe kanali samaaegselt ja vastavalt vajadusele. Lisaks võimaldab SIP helistamine kulude kokkuhoidu ärisuhtluselt, sest kohalikke, kaugekõnesid ja rahvusvahelisi kõnesid saab teha kasutades lihtsalt internetiühendust.
Start your free trial today
Learn all about LiveAgent and how it can help you improve your call center customer service.
Frequently Asked Questions
Mis on SIP helistamise eelised?
SIP helistamine avab ettevõtte jaoks hulga hüvesid. SIP telefonisüsteem on vajadusel kergesti üles seatav, hallatav ja skaleeritav ilma, et teil tuleks rohkem telefoniliine lisada. See võimaldab paremat kuluefektiivsust vähendades mitmeid võrgustikke, üleliigset riistvara, installeerimisi ja hooldamiskulusid. Kuna SIP kõnesid on võimalik vastu võtta mistahes sülearvutitest ja mobiilsetest seadmetest ja kergesti edasi suunata aitab see teha teie ettevõtet klientide ja töötajate jaoks palju saadavamaks.
Kes peaks SIP helistamist kasutama?
SIP helistamise on laialt kasutusse võtnud erinevate sektorite väikeettevõtted ja startup`id tänu selle probleemivabale rakendamisele, paindlikkusele, kergele juurdepääsetavusele mitmes seadmes, skaleeritavusele, usaldusväärsusele ja kuluefektiivsusele. Paljud organisatsioonid kasutavad seda nii sise- kui välisuhtluseks. Kuigi suured ettevõtted võivad näha vajadust lülituda SIP kanalitele ja viia PBX süsteemi pilve, saavad nad kasu pikaajalisest kulude kokkuhoiust suhtluselt.
Kas LiveAgent`is saab teha SIP kõnesid?
LiveAgent`i kõnekeskuse tarkvara saab integreerida kolmanda osapoole äppidega, ka mitmete erinevate SIP kanalite pakkujatega, nagu Twilio. Saate lihtsa vaevaga ühendada internetitelefone teise seadmena, lisada oma SIP pakkuja ja teha LiveAgent`is SIP kõnesid, samas kui neid kõnesid saab käsitleda, salvestada ning jälgida LiveAgent`i enda tugeva võrgustiku infrastruktuuri poolt. Selleks, et lisada oma enda SIP pakkujat LiveAgent`i palun suunduge selle juhendi juurde Sip pakkuja integratsioon hostitud litsentsidele.
Kui olete huvitatud rohkem teada saama, kuidas SIP helistamine täpsemalt töötab, siis võib järgmine artikkel olla just teile. See käsitleb SIP helistamise toimemehhanisme ja võib vastata paljudele teie küsimustele. Lisaks, kui soovite parandada oma klienditeenindust, soovitame lugeda artiklit selle kohta, kuidas tõsta oma teeninduse taset ja pakkuda paremat kliendikogemust. See artikkel võib anda teile kasulikke nõuandeid ja strateegiaid igapäevatööks.
Avastage, kuidas VoIP helistajad saavad muuta teie kõnekeskuse tõhusamaks, vähendades tööjõukulusid ja automatiseerides väljuvaid kõnesid. Õppige erinevatest VoIP helistajatest, nende eelistest ja kuidas need võivad suurendada agendi produktiivsust. Proovige LiveAgenti tasuta ja kogege esmaklassilist kliendituge!
Avasta, mis on VoIPi helistaja ja kuidas see tehnoloogia võib muuta sinu äri legitiimsemaks ja tõhusamaks. Õpi blokeerima soovimatuid kõnesid, kontrollima helistaja ID-d ja seadistama oma süsteeme, et parandada klienditeenindust ning suurendada müügitulemusi. Tutvu professionaalsete nõuannetega, et kaitsta oma ettevõtet ja parandada suhtlust klientidega!