SIP magistraal on Internetitelefoni vorm, telefoniliini digitaalne asendus. See võimaldab teil teha piiramatult telefonikõnesid ja pidada Interneti kaudu videokonverentse, kuid ei ole oma olemuselt sama, mis VoIP. Kulude kokkuhoid hõlmab mitme eraldi telefoniliini kuutasude ja kallite kaugekõnetariifide kaotamist.
Mis on SIP trunk
SIP-võrk on termin, mida kasutatakse VoIP-tehnoloogias kahe lõpp-punkti vahelise ühenduse kirjeldamiseks.
SIP-kanalid on interneti protokolli (IP) kaudu kõneteenuste pakkumise meetod, kus klient kasutab ühte telefoninumbrit, et pääseda juurde mitmele laiendusele oma privaatses harujaamas.
Täpsemalt öeldes on see teatud tüüpi virtuaalne vooluring, mida kasutate oma ettevõtte telefonisüsteemi ühendamiseks otse üldkasutatava kommutatsiooni telefonivõrguga (PSTN), jättes välja internetiteenuse pakkuja (ISP); süsteem loob ühenduse internetitelefoni teenusepakkujaga (ITSP). SIP-võrgu IP-tehnoloogia annab kasutajatele võimaluse helistada ühe avaliku kommuteeritud telefonivõrgu (PSTN) numbri kaudu, kasutades mitut harujaama (PBX) numbrit ning jättes välja telekommunikatsiooniliidese standardi (PRI). Põhimõtteliselt võimaldab SIP-kanalite telekommunikatsiooni infrastruktuur eraldi telefoniliinide asemel luua ühel liinil mitu telefoniseadmete vahelist ühendust.
Millised on SIP-kanalite kasutamise eelised?
SIP-võrk võimaldab ettevõtetel säästa kulusid eri võrkude kaudu suhtlemisel, helistades või videokonverentse pidades, sest SIP-teenused asendavad eraldi telefoniliine.
Lisaks pakuvad SIP-võrgu teenused lihtsat viisi mitme seadme ühendamiseks ühte võrku. See ühtne sidesüsteem on eriti kasulik näiteks kõnekeskustes. Ettevõtted võivad teha samaaegseid kõnesid või pidada videokonverentse mobiiltelefonide, lauaarvutite, tahvelarvutite ja muude VoIP-seadmete vahel.
Seetõttu kasutavad ettevõtted sageli klienditoe jaoks SIP-võrke just selle kvaliteetse heli- ja videovalmiduse tõttu, mis muudab SIP-i ideaalseks kiirsõnumite haldamiseks ja reaalajas vestlemiseks klientidega.
SIP-kanalite eelised klienditeeninduses
- Kulusäästlik – Kaotage mitme telefoniliini ülalpidamiskulud, säästke raha klienditeenindajate lisamisel või eemaldamisel ja lisage olemasolevatele SIP magistraalidele täiendavaid numbreid (kuna hind ei sõltu ühenduste arvust).
- Kõrgem usaldusväärsus – Vähendage seadmete riketest tulenevaid seisakuid.
- Skaleeritavus – Lisage suhtlusvõrgustikule laiendusi ilma riistvara täiendamata.
- Paindlikkus – Korrigeerige klienditeeninduse agentide arvu vastavalt vajadusele.
- Mobiilsus – Kolige kontorit koos ühtse sidesüsteemiga, ilma et kliendid midagi märkaksid, tagades püsiva äritegevuse.
Kuidas võib SIP-kanalitega LiveAgent klienditeenindusele abiks olla?
SIP-võrk on eriti kasulik kõnekeskuse keskkonnas, kuna see võimaldab teil hoida samal liinil mitut klienditeenindajat ning igal ajal täiendavaid agente lisada ja eemaldada.
Usaldusväärse internetitelefoni omamine on üks osa efektiivse kliendisuhtluse puslest. Kvaliteetse teenuse tagamiseks peate püsima klientidega kontaktis nende eelistatud kanalites. Vestelge nendega, kui nad seda eelistavad, hankige juurdepääs nende andmetele CRM-iga ning olge nende jaoks alati olemas.
Näiteks kui teie kõnede maht on suur ja teil on kõnedele vastamiseks vaja rohkem kui ühte klienditeenindajat, aitab SIP-võrk säästa kulutusi, samas kui LiveAgent võimaldab teil edastada kogu suhtluse ühele platvormile, muutes teie teenuse pakkumise veelgi tõhusamaks.
Samuti saate kasutada SIP-võrke, et luua oma organisatsiooni iga osakonna või kontori jaoks erinevad liinid. Ńii saate eraldada sissetulevaid kõnesid osakondade kaupa, ilma et oleks vajadust täiendavate numbrite järele. Lisaks on võimalik seda protsessi automatiseerida.
SIP-võrgu hinnakujundus
SIP-i pakkujad pakuvad tavaliselt kolme hinnamudelit: kuu-, seadme- ja kõneminutipõhist. Igal mudelil on erinevad plussid ja miinused.
Tüüpiline SIP-võrgu pakett sisaldab piiramatuid sissetulevaid ja väljaminevaid minuteid, riigisiseseid ja kaugekõnesid. Selline pakett maksab reeglina 10-20 dollarit kuus, sõltuvalt kontole lisatavate liinide arvust. Puudu võivad olla mõned funktsioonid, nagu kõnepost, kõnede edastamine, helistaja ID või rahvusvaheline numbrivalimine.
Kõige kallim on seadmepõhine mudel. Selle stsenaariumi korral tasustatakse iga seade eraldi. Maksate iga seadme rea eest, olenemata selle kasutusest. Kui soovite kasutada 10 seadet, maksaksite ikkagi 100 dollarit kuus.
Lisaks hinnale on ka palju muid tegureid, mida SIP-võrgu pakkuja valimisel kaaluda. Enne investeerimist tasuks võrgu taluvust testida, et veenduda selle sobilikkuses. Mõned pakkujad pakuvad tasuta plaane, samas kui teised võimaldavad oma toodet 30 päeva jooksul proovida. Lisaks teevad mõned pakkujad suuremahuliste ostude puhul soodustusi.
Start calling efficiently with LiveAgent
Get started with our free 30-day trial today and explore how our call center features can help you effectively handle customer calls.
Vaadake SIP-võrgu videot
SIP-võrke ja LiveAgent klienditoe tarkvara saab integreerida, et pakkuda ettevõtetele tõhusat lahendust. See integratsioon tagab klienditeeninduse tarkvaralahenduste automaatse ühenduse, võimaldades klientidel püsida paremini kontaktis ettevõtete ja nende klienditeenindajatega. Nende kahe tarkvaralahenduse integreerimine loob tugeva sidevõrgu, mis võimaldab organisatsioonidel tõsta klienditeeninduse tõhusust ja parandada klientide rahulolu. SIP-kanalite ja LiveAgenti kasutajatoe tarkvara kombinatsiooni saab kasutada sujuva ja kulutõhusa klienditeeninduslahenduse loomiseks igas ärikeskkonnas.
Kui olete huvitatud sügavamalt mõistma, mis on SIP trunk, siis järgmine artikkel selgitab, kuidas see töötab ja mida see endaga kaasa toob. Lisaks saate teada, millised on SIP-kanalite eelised klienditeeninduses ja kuidas need võivad teie ettevõttele kasulikud olla.
Kui soovite teada, kuidas LiveAgent saab SIP-kanalite abil teie klienditeenindust parandada, siis ärge jätke vahele artiklit, mis seda täpsustab. Samuti on olemas juhend, mis selgitab SIP-võrgu hinnakujundust, mis võib aidata teil paremini planeerida oma kulutusi.
Lõpuks, kui soovite saada visuaalset ülevaadet, vaadake SIP-võrgu videot, mis pakub selget ja lihtsat selgitust selle kohta, kuidas SIP-võrk töötab. See aitab teil paremini mõista, kuidas teie ettevõte saab sellest kasu lõigata.
Avasta, kuidas LiveAgent automatiseerib ja salvestab kliendisuhtlust, et luua tugevad ja pikaajalised suhted klientidega. Kasutage erinevaid kanaleid nagu telefon, e-post ja sotsiaalmeedia, et rahuldada klientide vajadusi efektiivselt. Alustage tasuta prooviperioodiga ja suurendage oma ettevõtte reageerimiskiirust ning müüki!
Avasta, kuidas VoIP-kõned pakuvad mobiilsust ja paindlikkust, krüpteerivad suhtlust ning säästavad kulusid võrreldes traditsiooniliste telefonisüsteemidega. Õpi, kuidas VoIP toimib, miks see on ideaalne konverentskõnede jaoks, ja mida on vaja selleks, et alustada. Täielik ülevaade VoIP-kõnedest ootab sind!
Avastage LiveAgenti laialdane raporteerimisvõimekus, mis hõlmab analüütika ülevaateid, soorituse ja agendi raporteid ning palju muud. Kõik raportid on saadaval eksportimiseks CSV failidena, mis aitavad teie klienditoe teenust täiustada. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge meie rahulolevate klientide kogukonnaga juba täna!