Mis on SLA?
SLA on akronüüm teenustaseme kokkuleppest.
Ettevõte saab määratleda teenustaseme lepingu põhimõtted, et kasutajad saaksid paremini jälgida oma teenustaseme toimivust ja täita ettevõtte teenustaseme eesmärke. Teenusetaseme lepingud ehk SLA-d lepitakse tavaliselt kokku ettevõtete ja nende äriklientide vahel.
SLA määratleb tavaliselt aja, mille jooksul tuleb piletile vastata või see täielikult lahendada. Kui ettevõte ei pea kinni oma SLA-poliitikast, esineb SLA rikkumisi. Sageli peavad nad SLA rikkumistega seotud karistusi läbima, sest paljudel ettevõtetel, eriti suurtel ettevõtetel, on oma teenusetaseme lepingud kirjalikult vormistatud.
LiveAgent’i SLA-d toimivad SLA-tasemete ja SLA-reeglite kombinatsioonina.
Frequently Asked Questions
Mida tähendab SLA?
SLA ehk teenusetaseme leping määratleb teenuseosutajalt oodatava teenuse taseme. Selles määratletakse näitajad, mille alusel teenust mõõdetakse. Samuti sisaldab see parandusmeetmeid või karistusi kokkulepitud teenindustaseme mittetäitmise korral. See on üks lepingu põhielemente.
Milline on SLA roll?
SLA koondab teavet kõigi teenuste ja eeldatava usaldusväärsuse kohta ühte dokumenti. Selles määratletakse mõõdikud, vastutus ja ootused. SLA on mõeldud mõlema lepingupoole kaitsmiseks. Seda tuleks kohandada vastavalt ettevõtte eesmärkidele ja tegevusele.
Kas LiveAgent'is saab määrata SLA-d?
LiveAgent'is saate määrata SLA-d. Peate minema Seadetesse, seejärel valima jaotise Automation, klõpsama SLA ja Create Level. Seejärel salvestage ja sulgege pärast asjakohast seadistamist.
Kui olete huvitatud SLA-de maailmast, siis tasub järgmisena uurida, mis on SLA logiaruanne. See artikkel annab ülevaate, kuidas logiaruandeid kasutada, et parandada oma teenuse kvaliteeti.
Teiseks, saate rohkem teada, mis on teenuse taseme kokkulepe. See aitab mõista, kuidas SLA-d aitavad tagada parem teenindustase ja miks need on olulised.
Samuti võib huvi pakkuda, kuidas toimib SLA vastavuse aruanne. See artikkel selgitab, kuidas jälgida oma teenuste vastavust kokkulepitud SLA-dele.
Lõpuks, kui IT-teenindustugi on teie jaoks oluline, siis vaadake, mis on IT-teenindustugi. See annab ülevaate, kuidas IT-toe funktsioonid võivad toetada teie organisatsiooni.
Avastage, kuidas luua kaasahaarav bränd, mis ühendab disaini, sümbolid ja kliendilubadused. Väikeettevõtted saavad sotsiaalmeedia ja online-arvustuste abil brändi üles ehitada. Uurige, kuidas kliendirahulolu tõstmiseks tagasisidet koguda ja kasutada LiveAgenti tööriistu efektiivsema klienditoe pakkumiseks. Alustage tasuta prooviperioodi juba täna!
Avastage LiveAgenti laialdane raporteerimisvõimekus, mis hõlmab analüütika ülevaateid, soorituse ja agendi raporteid ning palju muud. Kõik raportid on saadaval eksportimiseks CSV failidena, mis aitavad teie klienditoe teenust täiustada. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge meie rahulolevate klientide kogukonnaga juba täna!