Mis on soovitusindeksi skoor?
Soovitusindeks on statistiline näitaja, mis viitab teie klientide lojaalsusele. See näitab teile, kui tõenäoliselt klient teie tooteid või teenused teisele inimesele soovitab. Lisaks aitab see avastada kliente, kes kalduvad rahulolematusele.
Soovitusindeksi analüüs viitav tavaliselt küsimustele, et tuvastada teie klientide käitumise põhjuseid, olgu selleks aktiivselt oma toodete reklaamimine või lõdvemalt võtmine.
Frequently Asked Questions
Mis on soovitusindeks (NPS)?
Soovitusindeks (NPS) on näitaja, mis hindab klientide lojaalsust ettevõttele. See on alternatiivne mõõdik klientide enesekindluse mõõtmiseks. Vastavalt Bain & Company uuringule võib NPS tõtta ettevõtte sissetulekut.
Kuidas soovitusindeksit kalkuleerida?
NPS kalkuleerimiseks lahutage kriitikute protsent reklaamijate omast. Näiteks kui 50% teie vastajatest olid reklaamijad ja 20% kriitikud, on NPS-i tulemus 30%. Mida suurem protsent, seda parem on see teie ettevõttele.
Kas saate MPS-i LiveAgent`is mõõta?
Liveagent`is saate mõõte soovitusindeksit. Kasutajana on teil juurdepääs kõigile tööriistadele, mida on uuringute tegemiseks ja kliendirahulolu mõõtmiseks vaja. LiveAgent pakub integratsiooni Nicereply`ga. See on täielikult kohandatav rahulolu uuringu tööriist. See pakub mitmeid meetodeid uuringute klientideni levitamiseks.
Kui olete lugenud soovitusindeksi (NPS) kohta, siis võib teid huvitada artiklid, mis käsitlevad tagasiside ja soovituste funktsiooni. See artikkel annab ülevaate, kuidas tagasiside nupud ja teadmistebaasi allikad saavad aidata teie ettevõtte klienditeenindust parandada.
Lisaks võib teile huvi pakkuda B2C soovitusmeili mallid, mis on loodud selleks, et aidata viiteturunduse kaudu ettevõtte kasvu suurendada. Siit leiate mitmeid viitemeili malle, mis võivad muuta teie turunduskampaaniad veelgi tõhusamaks.
Samuti soovitame tutvuda kliendirahulolu indeksiga, et mõista, kuidas mõõta oma klientide rahulolu ja teha teadlikke otsuseid teenuse parandamiseks. See artikkel selgitab, miks kliendirahulolu indeks on oluline vahend teie ettevõtte edu tagamiseks.
Avastage LiveAgenti laialdane raporteerimisvõimekus, mis hõlmab analüütika ülevaateid, soorituse ja agendi raporteid ning palju muud. Kõik raportid on saadaval eksportimiseks CSV failidena, mis aitavad teie klienditoe teenust täiustada. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge meie rahulolevate klientide kogukonnaga juba täna!