Mis on suletud sedel?
Lõpliku sedeli staatust nimetatakse “suletuks”. Parim valdkonna praktika näeb ette, et klient ja mitte agent sulgeb sedeli, mis muudab selle staatuse “Lahendatud” andes nii märku, et päringu tegija on lahendusega rahul. Kui klient pole rahul saab ta sedelile vastata ja see eemaldatakse “Lahendatud” sedelite seast.
Frequently Asked Questions
Kuidas defineerida suletud sedelit?
Suletud sedel on sedeli lõppstaatus. "Suletud" staatuse andmisele peaks sellele eelnema staatus "lahendatud". Staatus "suletud" tähendab, et klient nõustub lahendusega ja agent peab asja lahendatuks.
Kas LiveAgent sulgeb sedeli automaatselt?
LiveAgent võimaldab automaatset sedelite sulgemist. Kui soovite seda võimalust kasutada, tuleb teil valida reeglid, et täpsustada, millal teatud sedel sulgeda tuleks. Kui süsteem teab, millal sedelit sulgeda, teeb see seda automaatselt.
Kuidas suletud sedelitele juurde pääseda?
Kui soovite pääseda juurde oma suletud sedelitele, tuleb teil siseneda LiveAgent`i ning valida oma sedelid. Seal saate valida suletud sedelite kategooria, samuti filtreerida ja otsida teisi filtri kategooriaid.
Kui oled huvitatud sellest, kuidas sisekõned aitavad parandada suhtlemist meeskonna sees, siis see artikkel on kindlasti sulle. Tutvu, kuidas sisekõned võivad tõsta sinu klienditeeninduse taset. Kui soovid teada saada rohkem kliendiinfo olulisusest, siis see artikkel on just see, mida sa vajad. See aitab sul mõista, kuidas kliendiinfo õigesti kasutamine võib viia parema teeninduseni. Kohandatud staatus on samuti oluline teema, mida uurida. Vaata, kuidas kohandatud staatused aitavad töövoogu paremini hallata. Lõpuks, kui sa oled huvitatud, kuidas kohapealne kasutajatoe tarkvara saab tõhustada sinu ettevõtte klienditeenindust, siis see artikkel on ideaalne lugemine. Õpi, milliseid eeliseid see tarkvara võib pakkuda sinu klientidele.
Avasta, kuidas LiveAgent automatiseerib ja salvestab kliendisuhtlust, et luua tugevad ja pikaajalised suhted klientidega. Kasutage erinevaid kanaleid nagu telefon, e-post ja sotsiaalmeedia, et rahuldada klientide vajadusi efektiivselt. Alustage tasuta prooviperioodiga ja suurendage oma ettevõtte reageerimiskiirust ning müüki!